Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 39. kapitola

Abduction


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 39. kapitolaA je tu pokračovanie. Predposledná kapitolka. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Domček bol očarujúci. Dojalo ma, že na ňom popracovali spoločne s vlkmi, aj keď musím uznať, že v posledných dňoch ma dojme čokoľvek. Chcela som sa čím skôr presťahovať. Nie že by sa mi u Cullenovcov nepáčilo, ale u nich mi chýbalo niečo pre človeka nenahraditeľné, a to bolo súkromie. Po svojom manželovi som veľmi túžila a každé naše milovanie dokonalo okomentoval Emmett. Každú moju nevoľnosť podrobne študoval Carlisle. Mala som pocit, že nemôžem slobodne ani na záchod.

Edward nemal nič proti, tak sme sa behom týždňa presťahovali. Esme bola trocha sklamaná, ale rýchlo ju to prešlo. Každý deň mi doniesla výbornú večeru a vyžívala sa v tom, že mi chutí a mne teda poriadne chutilo. Bolo to na mne aj vidieť, ale Edward sa tešil z každého pribratého gramu, tak som to neriešila. Jacob nám, samozrejme, so všetkým pomáhal. On bol mojou oporou. Dokonca som mala pocit, že si začínajú rozumieť aj s Edwardom.

Najväčším problémom bol znova Billy. Chýbal mi. Nevedel prehryznúť moje tehotenstvo. Viem, že sa o mňa len bál. Ešte aj Sam to prijal. Dohodli sme sa, že po narodení dieťatka odídeme, aby sa našim maličkým necítil nikto ohrozený. Mala som teda len pár mesiacov užiť si starý – nový dom.  V škole bolo všetko úplne skvelé. Vedela to len Brigita, ktorá dodržala slovo a nikomu nič nepovedala. Edward to oznámil riaditeľovi, ale on s tým nemal problém. Vraj sme manželia a dieťatko sa narodí až po maturách. Chodili sme na skúšky divadla a premiéra už klopala na dvere. Klopala je slabé slovo. Búšila na dvere je lepšie povedané. Všetky moje kostýmy mi museli trocha povoliť. O to sa postarala Alice. Mali sme poslednú skúšku a režisér si nás s Edwardom zavolal k stolu.

„Ak sa nič nepokazí, tak toto bude to najlepšie predstavenie, aké som kedy urobil,“ povedal hrdo a Edward sa zasmial.

„Nič sa nepokazí,“ povedal môj manžel a žiarivo sa na mňa usmial. Generálka dopadla ukážkovo a v piatok bude premiéra. Ako herci v hlavných úlohách sme obaja dostali po desať lístkov. Keď sme sa vrátili domov, položila som lístky na stôl. Jeden bude pre Jacoba, ďalšie pre Setha a Jareda. Tento by bol pre Billyho, ale on nepríde. Smutne som si sadla a Edward ma sledoval.

„Zlatko, nebuď smutná. To ma zabíja,“ šepol a nežne ma objal a pobozkal.

„Billy nepríde. Stále sa hnevá. Chcem len, aby sa so mnou tešil.“

Sklamane som si sadla do kresla. Edward okamžite kľačal pri mne. Vedel presne ako mi zlepšiť náladu. Vyhrnul mi tričko a priložil pery na bruško. Šepkal nášmu malinkému nezmysli a mňa pritom hladil po stehnách. Dokázal ma vzrušiť behom pár sekúnd. Už som nemyslela na Billyho. Vlastne, momentálne som nemyslela na nič iné, než na môjho manžela bozkávajúceho moje bruško. Schmatla som ho za vlasy a vytiahla k svojím perám. Bolo to asi dosť surové, lebo okamžite zavrčal.

„Ty si teda riadne drsná, miláčik,“ šepol a hneď ma začal bozkávať na tvár. Rýchlo som sa postavila a rozbehla sa ku schodom. Otočila som sa a cez rameno na Edwarda mrkla.

„Potrebuješ pozvánku?“ šepla som. Edward stál s otvorenými ústami, no v sekunde ma držal v náručí a boli sme v spálni. Bolo to úžasné. Venoval sa mi s toľkou nežnosťou a oddanosťou, akú by mi nedal žiadny muž sveta. Konečne som si to naplno užívala a Edward tiež. Dieťatko bolo vždy tak pokojné, keď sa ma Edward dotýkal. Zas sa potvrdilo pravidlo, že ak je dobre mamičke, je dobre aj dieťatku.

 

Každý deň som si dookola prechádzala texty. Edward sa na mne dobre bavil.

„Nemusíš byť nervózna, ak niečo zabudneš, som tam a našepkám ti. Nikto však neovláda repliky Júlie tak dokonalo ako ty. Si tá najdokonalejšia Júlia. Shakespeare by pre tak úžasnú Júliu zabíjal,“ povedal s úsmevom. Večer sme sedeli pred televíziou a ja som stále čítala tie repliky. Z vonku sa ozvalo hučanie, akoby prichádzalo tornádo. Edward sa oprel do kresla.

„Máš tu bračeka, miláčik,“ povedal s úškrnom. Vyskočila som a otvorila dvere. Jacob sa vrútil do domu a zapadol rovno na pohovku vedľa Edwarda.

„Čo si tam mám zajtra obliecť?“ opýtal sa môj brat.

„Šortky a tričko si brať nemusíš. Veď aj tak ho nikdy nenosíš,“ povedal Edward ironicky a ja som po ňom hodila vankúš.

„Košeľu a nohavice. Tie čierne by boli fajn,“ šepla som a vybrala lístky zo zásuvky. Odpočítala som štyri a podala mu ich. Jeden navyše, ak by si to Billy rozmyslel.

„Tie ostatné máš pre koho?“ opýtal sa prekvapene.

„Chceš ich? Môžeš ich predať, ak má niekto záujem o klasiku,“ podala som mu ostatné lístky. Môj brat si ich strčil do peňaženky a usmial sa na Edwarda. Zdalo sa mi to divné, ale nekomentovala som to. Už som mala takú neskutočnú trému, že som ndokázala myslieť. Jacob odišiel a ja som sa išla na zajtrajší deň poriadne vyspať.

Od rána sa začal šialený kolotoč. Všetci v zákulisí pobehovali a opakovali si texty. Na mňa navliekali jedny šaty za druhými a keby nebolo môjho dokonalého manžela, zabudla by som sa aj najesť. Obliekli ma do prvých šiat a Alice ma rýchlo česala. Toľko makeupu som na sebe nikdy v živote nemala. Ľudia už začali pomaly napĺňať sálu. Niektoré dievčatá nervózne nakúkali cez oponu.

„Alice. Príde Billy?“ opýtala som sa s malou dušičkou. Alice si vzdychla.

„Júlia, aj tak si dosiahla nemožné. Capuletová si vzala Montagua a vlastne spojila nespojiteľné. Čakáš dieťa s Rómeom. Tento príbeh už nemôže dopadnúť zle,“ šepla mi Alice do ucha. Do očí sa mi nahrnuli slzy.

„Bella, neplač, lebo sa rozmažeš,“ zavzlykala.

„Premaľuješ ma,“ pošepla som a plakala. Chvíľu sme sa objímali, keď vošiel Edward a zodvihol obočie.

„Čo sa tu deje?“

„Nič!“ povedali sme naraz.

„Už prišli?“ opýtala som sa a Alice robila posledné úpravy. Edward prikývol.

„Naši sú už tu. Zatiaľ dorazil len Seth a Jared. Jared má na sebe kvetovanú košeľu. Už začínam mať strach v čom príde Jacob,“ šepol Edward a šli sme za režisérom, ktorý nám dával posledné rady. Ozvala sa hudba a na javisko sa postavil rozprávač. Tak a je to tu! Na tomto javisku dnes zomrie Rómeo a Júlia. Zhlboka som dýchala. Edward ma pobozkal a šiel sa tiež pripraviť.

 

38. kapitola - 40. kapitola

 


Táto kapitolka je kratšia, ale tá finálna bude naozaj dlhá. Pekné čítanie.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 39. kapitola:

 1
3. Kačka
07.11.2011 [10:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2011 [2:04]

kikuskaKrása. Dúfam, že Billy príde. Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [20:54]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!