Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Druhý svit - 23. kapitola

1.Lareth-New moonn


Druhý svit - 23. kapitolaV tejto kapitolke sa pozrieme na svadobnú cestu. Respektíve na cestu na svadobnú cestu. Pekné čítanie.

Bella:

Som vydatá. Na túto skutočnosť som si zvykala už asi hodinu. Sedela som na hostine, aj keď jedli len moji hostia. Všetka nervozita zo mňa opadla a za ten čas som si už stačila aj zatancovať so svojím manželom. Potom ma na parkete vykrúcal Emmett a Jasper. Edward mi pomáhal, keďže vedel, že neviem tancovať, ale Emmett nebral ohľady na nič. Jedine Carlisle sedel smutne na stoličke, pretože on nemal s kým tancovať. Chcela som ísť za ním a vyzvať ho do tanca, ale zrazu ma niekto búchal po pleci. Obzrela som sa a predo mnou stál Eleazar.

„Smiem prosiť?“ opýtal sa ma a ponúkal mi svoju ruku. Ja som ju vzala a išla si s ním zatancovať.

Po ďalšej pol hodine som si stihla zatancovať skoro s každým v tejto miestnosti. Teda s Mikeom som si veľmi nezatancovala, pretože Edward ma hneď ťahal od neho čo najďalej. Už som sa chcela aj najesť, tak som si sadla a pozerala na plný tanier predo mnou. Hneď, ako som do ruky zobrala vidličku, zobrala ma za ňu Alice a ťahala ma do izby.

„Rýchlo sa musíš prezliecť. O chvíľu odchádzate,“ povedala mi v rýchlosti a navliekala na mňa krátke fialové šaty na ramienka. Nechcela som zo seba vyzliecť svoje nádherné svadobné šaty, ale nedalo sa inak. Dúfam, že si ich Edward zapamätal.

Obula som si ešte topánky a znova som vyšla dole, kde ma už čakal Edward, ktorý bol tiež prezlečený. Pozeral sa na mňa akoby ho niečo oslepilo, tak som sa pozrela za seba, ale nikto tam nebol. Po chvíli nemého pohľadu na mňa sa usmial a podal mi ruku.

„Si nádherná,“ šepol mi do ucha. Obratne sa mi ovinul okolo pása a spolu sme prechádzali okolo našich hostí, ktorí na nás hádzali ryžu. Niektorí nás zastavili a rozlúčili sa. Medzi nimi, samozrejme, nechýbali moji rodičia a Cullenovci. Aj keď Carlislea som tam nevidela. S Edwardom sme nasadli do auta, a zatiaľ čo on štartoval, ja som kývala ostatným.

Zastavili sme na letisku v Seattli a ja som zvedavo sledovala odlety lietadiel na tabuli. Doteraz som nevedela, kam vlastne letíme na svadobnú cestu. V tej chvíli ma Edward chytil okolo pása.

„Letíme do Španielska,“ hlesol mi do vlasov, zatiaľ čo ich bozkával. Ja som sa naňho šokovane pozrela. Čakala som, že sa to dozviem až keď tam budeme.

„My letíme do Španielska? To je úžasné! Vždy som tam chcela ísť!“ Doslova som kričala od radosti a potom som Edwarda objala. Ten ma odsunul a prezrel si moju tvár.

„Prepáč, to som nevedel. Ja som si len robil srandu. Snáď si si nemyslela, že ti to hneď poviem,“ usmial sa a ja som ho buchla do hrude. Nepáčilo sa mi, keď si zo mňa niekto uťahoval, hlavne nie Edward. On sa len rýchlo pozrel na jeden z vchodov a zobral ma za ruku a ťahal ma k nemu.

V lietadle som si trochu pospala, ale dlho to netrvalo, pretože tam dávali nejaký primitívny film, ktorý ma rušil. Tak som sa pohodlne uvelebila na sedadle a sledovala Edwarda, ktorý si čítal knihu. Po chvíli si ma všimol a pohľad mi opätoval.

„Čo je?“ opýtal sa ma.

„Prečo nejdeme do Španielska? A kde teda potom ideme?“ Uprene som sledovala jeho reakciu, ale on len prekrútil oči a znova si začal čítať. Ja som mu kopla do knižky, ale on ju samozrejme stihol chytiť.

„Čo chceš počuť? Dozvieš sa to v pravej chvíli,“ usmial sa. Doslova sa mi vysmieval a to som nezniesla. Ovinula som sa mu okolo krku.

„Povedz mi to. Neznesiem zvedavosť,“ šepla som mu do ucha a silno zvierala jeho hrdlo, ale on to pravdepodobne ani necítil. Zobral mi postupne jednu a potom druhú ruku a držal ich v tých svojich.

„Ver mi, bude sa ti to páčiť. Stačí?“ opýtal sa ma s úsmevom na perách. Ja som prikývla a on ma hneď pobozkal. Bol to pomalý bozk, nie ako tie predtým. Akoby si to chcel zapamätať.

Po vyše troch hodinách letu sme pristáli bohviekde. Rýchlo som vystúpila a zbadala akurát tak tmu a letisko.

„Museli sme prísť v noci. Toto je slnečné mesto,“ oznámil mi Edward, ktorý ma v lietadle ochraňoval pred všetkým čo by mi mohlo povedať, kde letíme. Po chvíli som si všimla veľký nápis „Letisko L.A.“. Zmätene som sa pozrela na Edwarda.

„To myslíš vážne?“ opýtala som sa ho váhavým tónom.

„Neboj, tu len prestupujeme. Nemyslíš si, že tam kde letíme sa dá dostať zo Seattlu?“ Pozrel sa na mňa zo zdvihnutým obočím a ja som mu to opätovala.

„Tak prečo to všetko v lietadle?“ opýtala som sa ho, ale on sa len zasmial.

„To len preto, lebo ma to bavilo,“ priznal sa.

V ďalšom lietadle sme strávili podstatne dlhšiu dobu. Našťastie tento let som už prespala. Tešila som sa na to, kedy konečne zistím, kam vlastne ideme, ale trochu som sa aj desila. Predsa Edward je upír a nemôže chodiť na svetlo, takže môžeme ísť aj na Antarktídu. Ja som sa tešila na teplo. Po pristátí som vyšla plná očakávaní, ale znova som uvidela len tmu. Pozrela som sa na Edwarda.

„Už sme tu?“ opýtala som sa ho.

„Nie tak úplne,“ povedal.

„Edward, ja už ďalší let neprežijem,“ povedala som mu pravdu.

„Neboj, teraz už nebudeme letieť.“ Tajomne sa na mňa usmial. Mne ihneď myseľ začala pracovať na plné obrátky a rozmýšľala som nad inými dopravnými prostriedkami. Edward ma ťahal za sebou a posadil ma do auta.

„Takže sa niekde dovezieme?“ Moja zvedavosť bola na pokraji.

„Nie tak celkom.“ Tajomne sa usmial. Keď sme prechádzali okolo letiska, znova som uvidela veľkú tabulu s nápisom „Aeroporto Rio de Janeiro“.

„Rio?“ opýtala som sa ho neveriacky. Edward sa na mňa usmial.

„Nie tak presne, ale môžeme tu niekedy zájsť," zasmial sa.

„Tak mi to konečne povedz,“ povedala som prosebne.

„No dobre... Carlisle v minulosti pre Esmé kúpil neďaleko Ria ostrov, ktorý pomenoval po nej.“ Tajomne sa na mňa usmial.

„Takže my ideme tam?“ Unavovalo ma sa ho stále pýtať na všetko, čo mi mal povedať on.

„Nie. Ja som jeden ostrov kúpil tebe. Ideme na ostrov Bella.“ Pozrel sa na mňa a čakal na moju reakciu.

„Ty si mi kúpil ostrov?“ neveriacky som sa ho pýtala a on mi len prikývol. Ja, nehľadiac na to, že práve šoféroval, som sa mu hodila okolo krku a pobozkala ho. To bolo to najkrajšie, čo pre mňa kto urobil. Bože, veď on mi kúpil ostrov!

„Si šťastná?“ opýtal sa ma, keď som ho pustila.

„To je rečnícka otázka?“ Edward sa radostne usmial a zastavil pri prístave.

„Mohli sme si užiť trochu Ria,“ povedala som mu.

„Na to budeme mať dosť času.“ Zobral ma za ruku a pomohol mi do lode. Aj keď to bola malá loďka, luxus tu sršal z každého kroku a bolo vidno, že je nová.

Edward išiel dosť rýchlo a mne došlo, že sa na ostrove na niečo chystá, na niečo, na čo som sa nesmierne tešila, ale aj nesmierne bála. Zastavili sme pri brehu a Edward ladne zoskočil na zem spolu s kuframi. Ja som si zatiaľ obzerala ostrov. Bol malý, ale nádherný. Strašne sa mi páčil a o to krajšie bolo pomyslenie, že na ňom budeme len my dvaja a nikto nás nemôže vyrušovať.

Trochu ďalej od brehu stál luxusný dom, ktorý sa podobal na ten Cullenovský, ale bol oveľa menší. Trochu ďalej som si všimla ďalší ostrov. Pravdepodobne ostrov Esmé. Po chvíli sa Edward vrátil z domu, aby mi pomohol z lode. Znova naskočil na loď a zobral ma do náručia.

„No tak, ostrov Bella čaká na svoju majiteľku.“

 

22. kapitola - 24. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Druhý svit - 23. kapitola:

 1
9. Kačka
08.05.2012 [11:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. wera
28.03.2012 [12:44]

Emoticon Emoticon

7. Mell
13.03.2012 [15:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. AAA
13.03.2012 [15:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.03.2012 [22:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.03.2012 [20:57]

AngieCullenja chcem tiež ostrov Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Roxi
12.03.2012 [20:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.03.2012 [19:23]

BellaSwanCullen8nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
12.03.2012 [19:09]

a mne ostrov nekúpi?:D srandujem... neviem sa dočkať dalšej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!