Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Druhý svit - 22. kapitola

Carlisle


Druhý svit - 22. kapitolaV tejto kapitole bude konečne svadba, tak dúfam, že sa bude páčiť. Pekné čítanie.

Bella:

Dnes je môj veľký deň D. Je to zvláštne, ale teraz sa na to teším. Od rána tomu nemôžem uveriť. Preto mám aj príšerný strach. Stále volám Alice či Edward neutiekol alebo nenastali nejaké iné ťažkosti. Našťastie Alice ma vždy upokojí, ale ja nemôžem zjesť ani jeden suchý rožok, aby ma nenaplo. Už som sa tešila, že to prešlo a zrazu znova. A to niekoľko hodín pred mojou svadbou.

Noc tiež nebola bohvie čo. Mala som nočné mory a keď som vstala, tak to bolo len horšie. Zdalo sa mi, že som prišla pred oltár a Edward tam nebol. Alebo, že sa mi zničili šaty a ja som musela ísť v teplákoch. Normálne by mi z toho bolo do smiechu, ale teraz určite nie. Čo ak sa to naozaj stane? Čo ak si to naozaj Edward rozmyslí a povie, že má na viac.

Už by som s tým mala prestať. O chvíľu majú prísť dievčatá, aby mi pomohli s účesom a mejkapom. Síce neviem ako zamaskujú tie kruhy pod očami, ale počula som, že Rosalie vie robiť zázraky. Rosalie. Pripadá mi divné, že doteraz sme sa neznášali, teda ona mňa, a teraz sme kamarátky. Asi jej niekto musel prehovoriť do duše. Z myšlienok ma prebralo klopanie na dvere a následné zvonenie. Už boli tu. Alice ma určite nepochváli za to, ako som sa vyspala. Zišla som dolu a otvorila im dvere. Ani sa na mňa nepozreli a už sa rozkladali v obývačke.

„Na čo čakáš? Nemáme veľa času,“ pokarhala ma Alice. Ona mala na starosti účes. Hneď ako som sa posadila, začala ma česať. Potom ku mne prišla Rosalie a prezerala si moju tvár.

„Bella, čo si to spravila? Toto bude makačka, dievča.“ Milo sa na mňa usmiala a začala ma maľovať.

„Mala si počuť tie telefonáty, čo mi volá od rána – Alice, neutiekol Edward? Alice, poslala si všetky pozvánky? Alice, je správna farba na obrusoch? Veď ani nevie, aká by tam mala byť farba.“ Obidve sa rozosmiali a mne to aspoň trochu pomohlo od stresu.

„Nechaj ju tak. Ty si bola rovnako nervózna, pred svojou prvou svadbou s Jasperom. A ja tiež,“ zastala sa ma Rosalie.

„Áno, ale ja som si na rozdiel od Belly zariaďovala svadbu sama,“ povedala Alice.

„To len preto, že si k tomu nikoho nepustila.“ Rosalie sa zasmiala a Alice sa na ňu urazene pozrela, ale ani jedna z nich neprestala pracovať.

„Neboj sa, Bella. Všetko dobre dopadne. Ja som to zariadila perfektne. A presne tak zariadim aj nevestu, aby bol môj brat spokojný.“ Usmiala sa na mňa a ja som sa im poddala.

Edward:

Bol som od rána nervózny. Stále som Alice posielal za Bellou, aby zistila, či náhodou neutiekla. Emmett si zo mňa robil srandu, ale Bella s tým nikdy na sto percent nesúhlasila. Jasper ma upokojoval, ale moc to nepomáhalo. Emmett skúšal robiť blbiny, ale ani to nepomáhalo, aj keď som sa tomu rád zasmial. Teda skôr tomu ako mu Rosalie vždy dala pohlavok.

Oblek som mal položený na posteli a už len čakal na to, aby som si ho obliekol. Stál som na konci izby a sledoval ho. Mal by som byť šťastný, že si beriem takú úžasnú ženu akou je Bella, ale ja sa tu strachujem, či náhodou neodišla zo štátov. Posadil som sa a začal sa obliekať. Vtom do izby vstúpil Emmett s Jasperom.

„Alice s Rosalie už odišli. Máme vraj na teba dávať osobne pozor,“ vyhlásil Emmett.

„Dobre, ale necháte ma aspoň obliecť?“ opýtal som sa ich. Oni prikývli a v sekunde boli preč. Pomaly som si obliekal nohavice a košeľu. Potom si uviazal čiernu kravatu a na to hodil sako. Ako posledné som si obul topánky a vyšiel z izby. Vonku pred domom sa v plnom prúde pracovalo. Už bolo skoro hotovo, ale Alice si v poslednej chvíli niečo rozmyslela. Prišiel som do obývačky a sadol si.

„Tak čo, nervózny?“ opýtal sa ma Jasper a zrazu ma ovalila vlna pokoja. Ja som prikývol.

„Mysli na to, že keď budeš pred oltárom, bude k tebe kráčať to pekné dievča v bielom, ktoré si chystáš zobrať za manželku a bude len tvoja. Mne to vždy pomohlo,“ povedal mi Emmett. Mal pravdu. Keď som si na to spomenul, bolo mi lepšie, ale stále tu bol okamžik, ktorého som sa obával.

„Stále nič?“ Pozrel som na Jaspera a zakýval som hlavou.

„Bojím sa svadobnej noci. Stále nie som rozhodnutý, či to mám spraviť,“ oboznámil som ich so situáciou.

„Edward, ja poznám len jedného upíra, ktorý by to dokázal a tým si ty,“ upokojil ma Jasper.

„Ale čo ak ju zabijem? Nikdy by som si to neodpustil.“ Emmett sa tomu zasmial.

„Poď, musíme ťa dostať na iné myšlienky.“ Postavil sa a podal mi ruku. Ja som si jeho zámer prečítal v myšlienkach a odstrčil som sa od neho.

„Emmett, prestaň! O chvíľu sa žením,“ oznámil som mu a on len pokrčil ramenami a znova si sadol.

„No tak poď. Mali by sme ísť von,“ povedal Jasper a ja som sa postavil a vyšiel von.

Už bolo všetko na svojom mieste. Dokonca niektorý hostia prichádzali. Carlisle odviezol Renée k Belle, aby jej pomohla s prípravami. Celý čas sa snažím zistiť, ako moja budúca vyzerá v svadobných šatách, ale bez výsledku. Obidve moje sestričky to strážia ako medzinárodné tajomstvo. Musím si počkať. To bola ich odpoveď vždy, keď som sa na niečo opýtal. Možno mali pravdu, ale ja som príliš netrpezlivý.

Išiel som privítať pár hostí, ktorí práve prišli. Nanešťastie práve prišli Tanya, Irina a Kate. Som somár. Najskôr som privítal Irinu a Kate, a potom som išiel za Tanyou, ktorá sa tvárila akoby išla na porážku. Bezvýznamne ma objala a odišla za svojimi sestrami. Zrazu vošli Belliní priatelia. Medzi nimi aj Mike Newton. To mi bolo na druhú stranu príjemné. Nech vidí kto z nás dvoch vyhral. Aj tak si ťa berie len pre tvoje prachy, pomyslel si, keď mi podával ruku. Jessicine myšlienky boli ako inak oplzlé a závistlivé, ale kupodivu to Belle priala. Bola to jej kamarátka. Išli sa posadiť a v tej chvíli prišiel Carlisle.

„Bella je už tu?“ opýtal som sa nedočkavo.

„Nie, ona príde s rodičmi iným autom. Ja som priviezol dievčatá.“ Ukázal na miesto, kde stáli Alice s Rosalie. Ja som okamžite vyrazil za nimi.

„Neboj, žije a nie, neutiekla,“ povedala Rosalie ironicky a ja som pretočil oči.

„Fakt vtipné. Ako vypadá?“ skúsil som to ešte raz.

„Prestaň. Si naozaj taký naivný?“ opýtala sa ma Alice. Ja som ju už nepočúval, pretože som počul auto s vôňou mojej budúcej manželky. Obišiel som hostí, ktorí sa práve usádzali a postavil som sa na svoje miesto. Počul som Bellino splašené srdce a klopkanie jej topánok po zemi. Vedel som, že o chvíľu to začne.

Ak by som bol človek, tak teraz by som od samého vzrušenia odpadol. Vtom mi napadlo, ako sa asi cíti Bella. Chúďa. Zrazu začal znieť svadobný pochod a všetci sa postavili. Vtom okamihu sa zjavila Bella so svojím otcom. Bola nádherná. V tej chvíli som bol vďačný svojim sestrám, že mi nič nepovedali. Za tento zážitok to stálo. Prichádzala ku mne víla. Na perách sa mi objavil neskutočný úsmev a na Belliných lícach červeň.

Šaty, ktoré mala na sebe sa hodili k jej dokonalosti. Boli bez ramienok, s miernym lemovaním okolo pŕs a spodnú časť mala rozšírenú. Na hlave mala závoj, ktorý sa tiahol decentne po jej bedrá. Za to jej vlečka bola dlhšia. Bella išla kvôli vysokým topánkam pomaly a ja som jej bol za to vďačný. Mohol som si užiť dokonalý výhľad na budúcu pani Cullenovú. Keď prišla k oltáru, Charlie mi podal jej ruku a nebezpečne sa na mňa pozrel. Nemusel vôbec nič povedať, jeho myšlienky hovorili za všetko.

„Zišli sme sa tu v tento deň...“ Bella sa na mňa usmiala a ja som prestal všetko vnímať. Chvíľu som sledoval jej tvár a vtom sa na mňa nekompromisne pozrela a mne došlo čo mám povedať.

„Áno,“ odpovedal som na otázku, ktorú som nepočul a čakal, kedy to povie Bella.

„Isabella Mary Swanová, beriete si tu prítomného Edwarda Anthonyho Masena Cullena za svojho právoplatného manžela...“ Viac som počuť nemusel, okrem toho slovíčka, ktoré mala vypustiť z úst Bella.

„Áno,“ odpovedala a ja som sa doširoka usmial.

„Vyhlasujem vás za manželov. Môžete pobozkať nevestu.“ Na viac som nečakal. Zobral som ju do náručia a pobozkal som ju. Chvíľu trvalo pokým sme prestali, ale v tom som započul ako Charlie zakašľal a pre istotu som ju pustil. Zobral som ju za ruku a vystúpili sme ako pán a pani Cullenovci.

 

21. kapitola - 23. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Druhý svit - 22. kapitola:

 1
7. wera
28.03.2012 [12:38]

Emoticon Emoticon

09.03.2012 [20:45]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Mell
09.03.2012 [16:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. AAA
09.03.2012 [16:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.03.2012 [12:01]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Meredith
09.03.2012 [10:08]

Pekne napísané Emoticon Emoticon. Ale mne sa zdá že, Esmeina smrť sa ich vôbec nedotkla???? Neviem Emoticon

08.03.2012 [21:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!