Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Druhá šance na lásku 3. kapitola

obal knihy


Druhá šance na lásku 3. kapitolaS kým bude Edward ve skupině? Ely prozradí Ange své city k Edwardovi. Doufám, že se vám tento díl bude líbit. :)

 Edward

Nevím, co se stalo. Sakra! Já jsem normálně s Ely flirtoval! Musím se od ní držet dál, jinak to asi špatně dopadne. Ale jak se mám od ní držet dál, když vedle mě sedí skoro každou hodinu? Tak to fakt nevím. A ani jsem si to moc dobře nerozmyslel s tím výletem na Mont Faron, kde budeme dva dny. A navíc jsem už na ten výlet přihlášený, takže fakt super. Jen se budu modlit, abych nezkejsnul v tom samém pokoji, kde bude i Ely.

Dneska mám asi tři hodiny společné s Ely. Nebudu prostě s ní mluvit. A když se mě náhodou na něco zeptá, prostě ji na to obyčejně odpovím a jinak budu potichu a nebudu si jí všímat. Jak lehký plán.

První hodinu mám angličtinu, kterou mám s Ely společnou, no prostě nezájem.

„Ahoj, Edwarde,“ pozdravila mně Ely plaše.

„Ahoj, Ely,“ Pozdrav jsem jí se slušnosti vrátil.

„Už se těšíš na výlet?“ zeptala se mne a usmála se.

„Hm, no jo.“ Nezajímavě jsem ji odpověděl a vytáhl jsem si knížku z angličtiny a začal si číst, aby pochopila, že teď nemám zájem se s ní bavit.

„Aha, no já se hodně těším. Víš o tom, že teď máme místo pana Bacheleta třídní? Chce nám totiž ještě něco říct o výletě.“ Ely si nevšímala mého nezájmu a hovořila dál a usmívala se na mě. Dál jsem nemluvil, jen jsem přikývl a otočil se dál na mojí knížku.

Třídní přišla o pět minut po zvonění. Všiml jsem si, že paní třídní vždycky chodí pozdě, než by měla.

„Takže, třído, rozdělím vás do pokojů a budu to psát na tabuli, takže ti, co budu psát, ať si zapamatují jaký pokoj mají a s kým na tom pokoji jsou!“ řekla třídní a já se jen modlil, abych byl na pokoji s kýmkoli, jen ne s Ely.

„Takže Adrien bude s Cherine, Catherine s Michelem. Pak Pierre bude s Gerardem, Marií, Anne a Nicole. Dál David bude s Emilií, Elodií, Robertem a Rogerem. A ještě tu máme dvě skupinky, takže Ely bude s Angi, Marcem a Edwardem. A poslední budou Jerome, Franck, Oliver a Genevieve. Genevieve, snad ti moc nevadí, že budeš na pokoji s třemi kluky.“ Učitelka řekla skupiny a dál mluvila s nějakou Genevieve, ale já už neposlouchal, protože jsem jen myslel na to, jak přežít celé dva dny s Ely v pokoji.

„Eh bien, super! Avec nous dans la chambre!“ vypálila na mě smějící se Ely francouzsky a já věděl přesně, co to znamená, byla ráda, že jsem s nimi v pokoji, ale já neměl moc takové nadšení.

„Jo, super,“ řekl jsem v rozpacích a pousmál se na ní nervózně.

 

 

Elizabeth

Byla jsem tak ráda, že bude s námi Edward v pokoji. Bude sranda a navíc mít tak chytrého kluka ve skupině není na škodu.

„To je ale boží!“ vypálila na mě Ange, jakmile jsme se ocitly na chodbě.

„Co tím myslíš?“ nechápala jsem její velkou radost.

„No, co asi! Že s námi bude Edward ve skupině! Máš šanci se s ním sblížit!“ zašeptala mi hlasitě do ucha.

„Co? To už jsme jednou probírali Ange! A říkala jsem ti, že by takový kluk, jako je on, o mě nestál,“ řekla jsem naštvaně, a tak trochu zklamaně.

„Jo, to jsi mi už řekla, ale já ti říkám, že tě ten kluk má rád! Však si všimni, jak se na tebe dívá! A co to, jak jste se včera spolu bavili, hm?“ Rychle na mě vyhrkla a já se jen nechápavě zašklebila.

„Co myslíš?“ podívala jsem se někam jinam, protože jsem nebyla ráda, kam tenhle ten náš rozhovor směřuje.

 „No, co asi! On s tebou normálně flirtoval! Všechno jsem to slyšela!“ vybuchla a já se jen nervózně pomrvila.

„Nějak se opakuješ. A jak to, že nás posloucháš? Není to moc slušné!“ naštvala jsem se na ni a odcházela od ní.

„Na slušnosti ti kašlu! Jen si to přiznej! Máš ho ráda!“ Dohnala mě a tu poslední větu vykřikla skoro na celou chodbu.

„Ššš! Nevíš, že i zdi tu mají uši?!“ Chytila jsem ji za pusu a naštvaně jsem se na ní zamračila.

„Takže mám pravdu?“ zeptala se mě tiše.

„To ti neřeknu!“ usmála jsem se na ní ďábelským úsměvem a otočila se k ní zády.

„Hele! Jestli mi neřekneš pravdu, budu tady vyřvávat Edward a Ely na vždy! Takže jestli nechceš vám oběma udělat pěkný trapas, tak to uděláš!“ vydírala mě a já to nemohla už vydržet.

„Vous ne pouvez pas être sérieux! Que vous ne pouvez pas faire ça! Vous vraiment terrible ami! Vous êtes la pire personne dans le monde! Je suis avec vous me rend fou!“ vyříkala jsem naštvaně francouzsky, co si o ní myslím a zhluboka se nadechla.

„Skončila jsi?“ zeptala se nevrle.

„Jo!“ naštvaně jsem dodala.

„Takže mi už řekneš pravdu?“ zeptala se Ange nadějně.

„Jo, mám ho ráda, ale myslím si, že on mě ne,“ řekla jsem nezajímavě.

„Ooo! Já to věděla! A jak si na to přišla? Slyšela jsi ho včera, ne? Jak ti pochválil tvoje modré oči,“ rozplývala se a usmívala se radostně na mě.

„Jo, slyšela jsem ho, ale to nic neznamená. A dneska se choval divně, jako by se se mnou nechtěl ani bavit. Asi zjistil, jaká jsem mimoňka,“ řekla jsem smutně.

„Musíš si víc věřit! Musíš mu dokázat, jak jsi skvělá! A za dva dny bude ten výlet. Neboj, zařídím, abyste byli co nejvíc spolu!“ mrkla na mě a odkráčela pryč. No super, to mi ještě chybělo, aby se mi do toho míchala ještě moje šílená kamarádka!

 

 

Edward

Celý Elyin a Angiin rozhovor jsem slyšel. Ach ne, co jsem to udělal! Teď si Ely myslí, že jsem další pesimista jako ostatní a odsuzuju ji hned místo toho, abych ji poznal. Musím to nějak spravit, ale jak? Chci se s ní bavit, jenže zase to nejde kvůli jejímu bezpečí. No, prostě to udělám tak, že se s ní budu normálně kamarádit, ale jenom jako kamarád nic víc, ani nic míň.

„Ahoj, Edward, že?“ vyrušil mě z přemýšlení nějaký kluk.

„Ahoj, jo, a ty jsi?“ zeptal jsem se na oplátku.

„Já jsem Marc, budeme spolu ve skupině a na pokoji,“ oznámil a pousmál se.

„Aha, no jo. Rád tě poznávám,“ řekl jsem přívětivě a pousmál jsem se taky.

„Jo, já tebe taky. No jsem tady, abychom se domluvili na jméně skupiny,“ řekl a ukázal papír, kde bylo napsáno název a členi skupiny.

„Aha, no a neměli bychom zavolat i holky, abychom se všichni na tom rozhodli?“ zeptal jsem se a koukal kolem sebe, abych našel holky.

„No jo, já je zavolám, nikam nechoď!“ přikázal mi a já jen přikývl a čekal.

„Tady jsou.“ Dorazil Marc i s Ely a Ange.

„Jo, vidím.“ Pousmál jsem se.

„Takže máte nějaký nápad?“ zeptala se Ange.

„No mě napadli třeba Čtyři Mušketýři,“ navrhl Marc a všichni jsme se začali smát.

„No to je dobrý nápad, ale co takhle Black Knights?“ navrhla Ange.

„Co? Černí rytíři? Co máš pořád s tou černou? Ten můj nápad byl lepší,“ řekl uraženě Marc.

„Ne, nebyl! A co vy dva? Máte nějaké nápady?“ zeptala se Ange mě a Ely.

„No, mě napadlo Eagle Eye,“ řekla plaše Ely.

„Orlí zrak? Jaký to dává smysl?“ řekl pohoršeně Marc.

„Náhodou mě se to docela líbí,“ zastal jsem se Ely.

„Díky.“ Pousmála se na mě Ely.

„Fajn, vy hrdličky, ještě nějaký nápad?“ řekla rozhodně Ange a Ely se začervenala.

„No tak, ten můj nápad je nejlepší, že jo Edwarde!“ vybafl na mě Marc.

„No, já nevím,“ řekl jsem pravdivě.

„Máš nápad?“ zeptala se mě Ely.

„Ne, teď mě zrovna nic nenapadá,“ řekl jsem zklamaně.

„To nevadí. Takže se rozhodneme, co vybereme z těch tří jmen. Takže buď Čtyři mušketýři nebo Black Knights a nebo Eagle Eye. Kdo hlasuje pro to první?“ zeptala se Ange a jen Marc zvedl ruku.

„Fajn takže jeden, kdo hlasuje pro Black knights?“ znova se nás zeptala Ange a zvedla ruku ona a Ely.

„Co? Vám se to nelíbí?“ zeptala se Ange pohoršeně.

„Jo, nelíbí, tak jako tobě můj nápad!“ řekl naštvaně Marc.

„Ne, že by se mi to nelíbilo, ale líbí se mi víc Eagle Eye,“ řekl jsem a pousmál se na Ely.

„Naprosto souhlasím, takže vybíráme Eagle Eye, protože ty vybíráš Eagle Eye, mě se to taky líbí a Elyin to byl nápad, takže nemůže říct ne a Marc je asi jediný, kterému se to nelíbí, takže tři proti jednomu. Už to tu zapíšu,“ řekla nadšeně Ange a zapisovala název na papír.

„Já jsem neřekl, že se mi nelíbí, jen že se mi líbí víc ten můj,“ bránil se Marc.

„Vy se chováte jako byste byli sourozenci.“ Usmál jsem se na Ange a Marca.

„No, to je asi proto, že jsme bratranec a sestřenice,“ vzdychla si Ange.

„Aha, to jsem nevěděl,“ konstatoval jsem.

„A já to taky nevěděla. Jak to, že jsi mi to neřekla?“ řekla uraženě Ely.

„No, protože nechceme, aby lidi věděli, že jsme rodina,“ řekla zklamaně Ange.

„Aha,“ řekla chápavým tonem Ely.

„Fajn, no já budu muset jít na další hodinu, tak zatím,“ rozloučil jsem se s nimi a odkráčel přímo na zeměpis.

 

 

Elizabeth

„No vidíš! A prý, že tě nemá rád!“ vyhrkla Ange na mě, jakmile jsme byly samy.

„Co? Však se mu líbil jen můj nápad, to hned nemusí znamenat, že se mu líbím,“ řekla jsem nesmyslně.

„No to možná ne, ale já si všimla, jak se na tebe dívá.“ Potěšeně na mě mrkla.

„Ty jsi šílená, víš to?“ řekla jsem pobaveně.

„Jo, vím. A po škole půjdeme k tobě domů a vybereme ti nějaké moc hezké oblečení na ten výlet,“ řekla spokojně a usmála se na mě jako by něco chystala.

„Co tím chceš říct? Že si neumím vybrat oblečení?“ řekla jsem pohoršeně.

„To jsem teda neřekla, ale není na škodu si nechat pomoct od kamarádky.“ Usmála se omluvně.

„No jo,“ uznala jsem.

„Tak super,“ řekla spokojeně a šly jsme na poslední hodinu.

A pak mě čekalo mučení zvané pomoc od kamarádky.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Druhá šance na lásku 3. kapitola:

 1
4. Wenndy
26.08.2016 [17:29]

Ahoj moc pěkné těším se na pokračování snad bude co nejrychleji Emoticon Emoticon Emoticon

3. beda
25.07.2016 [23:49]

pěkné, čekám na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lola
20.07.2016 [17:20]

Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2016 [14:22]

CvrcekAhoj,
všechny tři články jsem Ti opravila, ale jen proto, že jsem se nechtěla zdržovat s vrácením... Bylo tam velké množství chyb, které se mi jevily naprosto z nedbalosti.
Byly to hlavně tyto:
° přímá řeč
° na konci KAŽDÉ věty se píše tečka
° čárky
° shoda přísudku s podmětem
° středozemní moře >> Středozemní apod.
° více bych se zamýšlela nad tím, co píšu (stát Amerika,...)
V závěru, nejhorší je to, že nepíšeš na konci vět tečky a špatně píšeš přímou řeč...
Prostuduj si znovu pravidla.
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!