Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dovoľ mi ukázať ti vášeň - 5. kapitola

pictbyondrano


Dovoľ mi ukázať ti vášeň - 5. kapitolaRáno po ich spoločnej noci a prekvapenie na toalete. :)

Súťažná poviedka na tému Tajomstvo letnej lásky, podmienka - kapitola musí obsahovať vtipný okamžik.

5. kapitola


Ráno Bellu zobudil príjemný pocit celého tela, ponaťahovala sa a otvorila oči. Prvé, čo videla bola modrastá stena nad ňou. Zamrkala a otočila sa nabok. Saténová prikrývka sa jej obtrela o nahé telo. Prekvapene otvorila ešte viac oči. Sakra, prečo som nahá? Otočila hlavu doľava a všetky spomienky na noc sa v momente vrátili. Ležal vedľa nej na chrbte, tvár mal pokojnú a oči privreté. Myslela si, že ešte spí, lebo bolo skoro ráno.

Musím sa vypariť rýchlo, pomyslela si, chcela sa zdvihnúť, ale mal pod jej telom ruku a položenú na chrbte. Privrela oči, snažila sa upokojiť a chytiť dych. Nebol zakrytý, tak rýchlo odvrátila svoj pohľad inam a začervenala sa. Nevedela, čo má robiť od nervozity. Opatrne sa dotkla jeho ruky a nadvihla sa. Ruka spadla bezvládne na posteľ a mohla sa posadiť. Trochu sa jej zatočila hlava a na určitých miestach ju pekne bolelo. Obzrela si svoje telo, pokožku mala červenú a precitlivelú. Cítila sa tak malátne, ale bolo jej to príjemné.

No Edward zrazu zdvihol znovu ruku a chytil ju za pás, čím Bella stratila rovnováhu a hlavou skončila na jeho bruchu. Srdce jej prudko bilo, nechcela, aby sa prebudil. Otvorila oči a zrazu pred sebou uvidela jeho... Vypískla a prudko sa posadila. Rýchlo si prekryla oči, ale stále mala pred očami jeho... Nemohla na to ani len myslieť.

Edward sa potichu zasmial, celú dobu ju sledoval cez privreté viečka, ale nečakal, že tak spadne, stačilo pár centimetrov a... Musel hneď zastaviť prúd myšlienok, toľko po nej stále túžil.

„Si v poriadku?“ spýtal sa jej pobavene a posadil sa. Sedela vedľa neho a oči si zakrývala rukami. Otočila sa k nemu a pozrela sa naňho, ale pohľad jej znovu utekal dole. Edward mal čo robiť, aby sa nerozosmial.

„Môžeš sa, prosím, obliecť?“ spýtala sa ho trochu nervózne.

Rozosmial sa. „Načo? V noci ti príliš neprekážala moja nahota.“

Začervenala sa ešte viac, cítila ako jej horí v lícach. „Dobre, dobre, ja... ja už musím ísť. Pokojne ešte spi.“

Rýchlo zoskočila z postele, ale noha sa jej šmykla na niečom na zemi a letela smerom dole. Edward bol v momente u nej, ale nestihol to. Rozčapila sa na zemi, rýchlo sa začala dvíhať zo zeme.

„Si v poriadku?“

„Ano, len som sa šmykla na tomto.“ Do ruky chytila kus látky, o ktorý sa šmykla a keď sa už pozrela, čo drží, začervenala sa ešte viac. Medzi prstami držala jeho boxerky. Rýchlo ich pustila a postavila sa s jeho pomocou. Nedokázala sa mu ani len pozrieť do očí, ako sa hanbila.

Toto sa môže stať len mne, a to som si myslela, že som zo všetkej nešikovnosti vyrástla, mrmlala si v myšlienkach.

„Ja... ja už fakt musím ísť,“ povedala rýchlo a takmer utekala, ale chytil ju za lakeť...

„Kam mi len utekáš? Bojíš sa ma?“ spýtal sa jej pobavene a otočil ju k sebe. Chytil ju okolo pásu a ona mu len bezvládne pozerala na nahú hruď, ktorú mala pred očami. Bol oproti nej tak vysoký a mohutný.

„Prečo by som sa bála? Už by som fakt mala ísť, lebo ak sa mi stane ešte viac trapasov, zahrabem sa do piesku ako pštros a nevyleziem odtiaľ. Takže maj sa...“

No nedal sa, prstami jej vkĺzol do vlasov a sklonil sa k nej, aby ju mohol pobozkať. A znovu... nemohol sa nabažiť jej horúcich pier. Bola tak nevinná, ale v noci ešte vášnivejšia. Najradšej by sa tu s ňou zatvoril na celý mesiac a boli len v posteli.

„Nemusíš sa hanbiť, miláčik. V noci si bola úžasná a ja som šťastný, že som mohol byť tvoj prvý, ale nebolo to všetko. Ešte ti ukážem tisícky spôsobov, ako môžeš prísť k rozkoši,“ šepkal jej do ucha a jemne jej doň hrýzol. Slastne privrela viečka a priadla ako mačka.

„Musím ísť, čo by si pomysleli ľudia, keby ma videli, ako odchádzam z tvojho domu?“

Laškovne na ňu mrkol. „Že si strávila celú noc v posteli príťažlivého šéfkuchára, po čom túži každá žena?“

„Nechcem, aby sa o mne šírilo, že...“

„Pšt, nikto nebude o tebe nič šíriť. Bella, toto je ostrov stvorený na romantiku, pohodu, relax, lásku, vášeň... A ja chcem, aby si si ju všetku užila. Nehanbi sa za nič, si strašne rozkošná.“ A znovu ju pobozkal na vlhké pery, v momente bol pripravený doviesť ju k posteli a vychutnať si jej rozpálené telo, ale vedel, že bola včera ešte len panna a potrebuje teraz trochu pokoja... teda aspoň do večera. Dlhšie by tu teraz aj tak nemohol ostať, lebo o chvíľu vyjde slnko a už by sa nemal ako dostať do hotela, aby ho nikto nevidel.

„Musím už naozaj ísť,“ dostala zo seba tichým hláskom, odtiahla sa od neho a znovu sa rýchlym krokom pobrala k dverám.

„Nechceš sa náhodou obliecť? Alebo chceš ukázať celého hotelu, aké je tvoje telo krásne, keď je nahé?“ spýtal sa pobavene, keď už stála vo dverách celkom nahá a on sa nemohol nabažiť pohľadu na ňu. S vyplašeným pohľadom sa na seba pozrela a začervenala sa ako paprika. Bola celkom nahá, on sa opieral dvere a tiež bol nahý. Snažila sa mu pozerať do očí, ale pohľad jej stále kĺzal dole. Znovu sa tam pozrela a uvidela, že je vzrušený. Prudko sa nadýchla a začervenala ako paradajka. Edward sa s chuťou rozosmial nad jej hanblivosťou.

Vrátila sa naspäť, prebehla okolo neho s pohľadom upreným do zeme a po zemi hľadala svoje šaty. Našla ich pri skrini, pozrela sa do dverí, stále bol tam a sledoval ju.

„Môžeš sa, prosím, otočiť?“ spýtala sa ho potichu a látkou si zakrývala nahé telo.

„Bella, v noci som ťa videl celú nahú, každý kúsok tvojho krásneho tela...“

„Ale bola tma.“

„Pre niekoho tma, pre niekoho svetlo,“ šepol si pre seba a radšej sa otočil, aby sa mu tu ešte nezrútila. Srdce jej bilo ako o závod, ale rozumel jej. Stále mal pred očami, ako naňho spadla a mala tvár tak blízko. Keď si len predstavil, že sa svojimi horúcimi perami dotkla jeho... Snažil sa to rozdýchať, ale bolo to zbytočné.

„Každé ráno si tak vystrašená a nešikovná?“ spýtal sa jej pobavene.

„Nie, len po noci s mužom, ktorý ráno leží vedľa mňa nahý. Panebože, nie, nerozprávaj o tom. Som hore len päť minút a... Radšej nič.“ Počul, ako jej šuchotala látka o nahé telo a užíval si všetky pocity...

„Už som,“ šepla za ním hanblivo. Prešla okolo neho, zakývala mu a rozbehla sa von. Edward ju pobavene sledoval, ako uteká po pláži a otáča sa na všetky strany, či ju nikto nevidí.

Vrátil sa naspäť do izby, posadil na posteľ a medzi prsty chytil jemný satén, ktorý zakrýval jej telo. Priložil si ho k nosu a spokojne sa nadýchol. Jej vôňa bola ako droga. Vôňa sexu sa niesla po celej izbe. Mal stovky mileniek, ale po žiadnej z nich tak netúžil. Chcel ju len dostať do postele, veľmi dobre vedel, že mu žiadna žena neodolá, ale teraz túžil ešte viac. Celý pôvodný plán krachol, pomiatla mu hlavou svojou nevinnosťou a hlavne ženskosťou... a nešikovnosťou, stále sa musel smiať.


Bella:

Áno, Bella, ešte viac trapasov si mohla urobiť za jedno ráno, ešte viac! Ale ja za to nemôžem, no zobuďte sa ráno vedľa boha ako on, ktorý je nahý. Panebože, mala by som si naozaj zahrabať hlavu do piesku a rok odtiaľ nevyliezť. Teraz si bude myslieť, že som nejaký úchyl, čo mu pozerá len... medzi nohy.

Musela som rýchlo vliezť do sprchy... Nevedela som, či byť šťastná a skákať do vzduchu alebo sa ísť teda zahrabať niekam. No len čo mi telo obliala vlažná voda, uvoľnila som sa a privrela viečka. Na tele som ucítila všetky jeho dotyky, jeho prsty boli snáď všade a to nehovorím o jeho perách. Ani nechcem vedieť, koľko žien mu prešlo cez posteľ, keď je tak dokonalý.

Vyšla som zo sprchy a hodila na seba len šaty, cítila som sa tak sviežo a úžasne. Bolo len šesť hodín, čiže mi ostávalo ešte dosť času do raňajok. Spať sa mi určite nechcelo, tak som vyšla na terasu, zobrala blok s perom a posadila sa na slamenú stoličku. Práve vychádzalo slnko a mohla som sa konečne vrhnúť do písania... Ani neviem, prečo to robím, ale vždy som chcela dať svoj život na papier. Aspoň pre seba.

Postupne ľudia vychádzali von z hotela, pár ľudí behalo po pláži alebo si išli len dať ranné plávanie v mori. Bolo len sedem, ale slnko už poriadne hrialo. Zrazu som videla na všetko okolo krajšie, akoby som pozerala cez ružové okuliare a nemohla mať ani štipku negatívnych myšlienok.

Ešte pred pol ôsmou som sa vybrala už na raňajky, pár ľudí tiež už čakalo, tak som si skočila ešte na toaletu v reštaurácii vedľa kuchyne. Keď som si umývala ruky a snažila sa nejako upraviť, aby sa ma Edward nezľakol, ale vtedy sa otvorili dvere a objavil sa v nich... Panebože.

„Čo tu robíš?“ spýtala som sa ho vystrašene, ale on sa len laškovne usmial a v očiach mal ten diabolský pohľad. Podišiel ku mne ako šelma, urobila som krok dozadu, ale stále sa približoval, a to som už bola chrbtom prilepená k stene. Pohladil ma nežne po vlasoch a zrazu ma zdvihol za pás do vzduchu,tak som si rýchlo omotala nohy okolo jeho pásu a až vtedy som si uvedomila, ako to vyzerá.

„Edward, čo to robíš?“ šepla som vystrašene, keď mi vyhŕňal šaty hore a bozkával ma vášnivo na krk.

„Čo myslíš?“ spýtal sa so smiechom a jednou rukou si rozopol nohavice. Panebože, už som nedokázala myslieť. Objala som ho poriadne okolo krku a bola som v momente urobiť peknú a hlavne odvážnu blbosť... a veľmi vzrušujúcu. Ako to, sakra, ten chlap robí?

„Nemyslela som, že ťa ešte uvidím po tom trápnom ráne,“ šepla som zadychčane.

„Bola si roztomilá,“ vydýchol, chytil ma za zadok a vnikol do mňa. Hlasno som vydýchla a zaryla mu nechty do chrbta.


Ľudia, veľmi pekne ďakujem za všetky komenty...
V ďalšej kapitole sa už niečo dozviete o Edwardovi, ktorý má ešte dosť tajomstiev... :) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dovoľ mi ukázať ti vášeň - 5. kapitola:

 1 2   Další »
15. ---Veronika---
20.07.2012 [17:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Lucka
18.07.2012 [13:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.07.2012 [23:45]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.07.2012 [22:04]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Pegi
17.07.2012 [21:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. jully211
17.07.2012 [20:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. míša
17.07.2012 [19:56]

To bylo úžasný-opět!! Připomíná mi to tu tvoji úchvatnou povídku Nezkrotný milenec ♥

17.07.2012 [18:15]

daslli141Veľmi sa teším... táto kapitola bola zasa super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. aduš
17.07.2012 [17:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.07.2012 [17:25]

mima19974júúúúúj! Už sa neviem dočkať!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!