Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dovoľ mi ukázať ti vášeň - 4. kapitola

Wall by Ranya 2


Dovoľ mi ukázať ti vášeň - 4. kapitolaKrevety, facka, noc plná vášne...

Súťažná poviedka na tému Tajomstvo letnej lásky, podmienka - tajomný návštevník.

 

 


4. kapitola

„Nie, nie, nie, to do seba nikdy nedám!“ Smiala som sa na celú reštauráciu a odťahovala od jeho ruky, v ktorej držal krevetu.

„Ale no, je výborná. Pripravoval som ich len pre teba, tak nemôžeš odmietnuť takú výbornú pochúťku. Daj tej krevete šancu, nech nie je smutná, nech nie som smutný ja.“ Nahodil smutný a hlavne prosebný pohľad, z ktorého som sa mohla roztopiť.

„Nie, nebudem to jesť. Prepáč, ale to do úst nedám!“ vyhlásila som niekoľkýkrát a odpila si trochu vína.

Takmer celý deň som dnes strávila v hotely a hlavne v reštaurácii a malej kaviarničke, s ktorou bola spojená. A všetko kvôli Edwardovi. Ráno ma čakali božské raňajky na mojom zvyčajnom mieste a spolu s nimi aj sexy šéfkuchár. Tak som si nakoniec priniesla knihu a notebook, kde som pokračovala v písaní knihy a on za mnou na striedačku chodil. Pohľady ľudí nemali chybu a ja som tiež nemohla stále uveriť tomu, že chodí len za mnou a po žiadnej z tých krások v bikinách sa ani neobzrie. Vždy ma nežne pobozkal na pery, líce, čelo alebo len pohladil po tvári. Červeň mi hneď išla do líc a hanblivo som sklonila hlavu dole, keď na nás všetci pozerali. Ale on ma chytil za bradu, zdvihol mi tvár hore a prinútil sa pozrieť mu do očí. Stále ma fascinovali jeho oči, ale keď som sa ho to na obed spýtala, dostali sme sa niekam úplne inam a ja som zabudla na svoju otázku.

A večer ma čakalo to isté, išla som sa prezliecť a navečerať a znovu ma čakal v celej svoje kráse.

„O chvíľu končím, tak pôjdeme na pláž, dobre? A potom by som ti mohol ukázať svoj malý domček neďaleko.“

Trochu ma zaskočil poslednou vetou. Len my dvaja v jeho dome? Všimol si moje obavy a rýchlo mi chytil tvár do dlaní. „Nemusíš sa báť. Hovoril som ti predsa, že nebudem robiť nič, čo by bolo proti tvojej vôli.“

Zasnene som prikývla, keď ma omamoval svojím pohľadom, svojimi zlatými očami... Bol tak presvedčivý, stačil jeden pohľad a súhlasili by ste so všetkým, čo od vás chce.

Zrazu som si všimla, ako k nám kráča. Edward sa prudko otočil, ale pohľad mu skočil niekam inam. Neďaleko stála menšia hnedovláska a tvárila sa dosť nahnevane.

„Edward, máš návštevu, čaká ťa...“

„Áno, vidím,“ vyprskol na ňu naštvane. Prekvapene som naňho pozrela, čo to doňho vošlo, že sa tak rozzúril? Otočil sa ku mne. „Hneď som späť.“

Postavil sa a kráčal smerom k nej, zozadu vyzeral ako šelma, ktorá išla skočiť po svojej obeti. Bolo na ňom toľko tajomného zrazu. Už bol u nej, chytil ju za rameno a chcel s ňou ísť očividne inam, ale odtiahla sa od neho a ostala stáť na mieste. Sklonila som rýchlo hlavu, keď sa na mňa zrazu pozrela hnedovláska a niečo naštvane povedala Edwardovi. Snažila som sa počúvať, o čo ide, ale počula som len matne.

Žena zdvihla ruku a mávala mu ňou pred tvárou. Bola proti nemu tak maličká, ale vyzerala trochu... nebezpečne. Niečo jej vyprskol do tváre. Rozosmiala sa mu do tváre, potom prižmúrila oči a zrazu mu rukou pleskla po tvári. Vyvalila som prekvapene oči. Edwardovi sa napli všetky svaly na chrbte, napriamil sa a znovu jej niečo povedal ale už pokojnejšie. Pozorne som si prezrela tú ženu, v tvári mala dosť podobné črty ako on. Bola nádherná ako on, ale niečo mi hovorilo, že má pred ňou rešpekt.

„Vieš čo? Mne to je jedno, rob si, čo chceš! Ale za následky si budeš platiť sám!“ skríkla po ňom. Pár ľudí, čo tu boli, sa otočili k nim. Niečo jej ešte šepol, otočila sa na opätku a odišla.

Edward hlasno zanadával, ale už nešiel ku mne, ale do kuchyne. Aha, a teraz čo? Kto bola, sakra, tá ženská?! Jeho bývalá? Alebo sestra? Naštvaná milenka? A prečo ukazovala na mňa? Ja som vedela, že to nie je dobrý nápad, čo robím. Radšej som sa postavila a odišla z hotela von. Vždy som sa mužom vyhýbala a zrazu sa nechám zvádzať tým najdokonalejším mužom na svete, o ktorom ale takmer nič neviem.

Vyzula som si šľapky a po kolená som vošla do teplého mora. Bolo krásne, opäť západ slnka, jemný vietor vo vlasoch, príjemná atmosféra...

„Už som si myslel, že si mi utiekla,“ ozvalo sa za mnou. Od ľaku sa mi rozbúchalo srdce. Svalnatá hruď sa mi pritisla na chrbát, objal ma okolo pásu a bradu si položil na moje rameno. Na krku ma ovial jeho ľadový dych a razom som zabudla na všetky predchádzajúce myšlienky.

Otvorila som ústa, že sa ho spýtam, kto bola tá žena, ale otočil ma k sebe a priložil mi prst k perám. „Pšt, poďme si užiť večera.“


Pohľad autora:

Ruky mala zrazu v jeho vlasoch a jeho pery na svojich, brali jej dych... Vzdychla do jeho úst. Telom jej prešlo vzrušenie, s ním sa cítila zrazu krásna. Začal ju bozkávať na krk, šepkal jej meno... Chytil ju za boky a pritisol k tým svojím. Zalapala po dychu.

„Poďme ku mne,“ šepol jej do pier, chytil ju okolo pásu a viedol ju po pláži k svojmu malému domčeku neďaleko. Celú cestu sa jej dotýkal, rozpaľoval ju... O pár minút boli pred útulným domčekom, no ani sa nestihla rozhliadnuť, lebo ju chytil do náručia a išiel s ňou do svojej spálne. Položil ju medzi saténové prikrývky a rozpáleným pohľadom jej prešiel po tele. Vyzerala tak nevinne...

Ako divoká šelma sa k nej sklonil a prikryl jej telo svojím. Perami skĺzol po jej belostnej horúcej pokožke k výstrihu. Bella zalapala po dychu, keď jej prstom prešiel po kraji modrých šiat a vkĺzol kúsok pod ne a dotkol sa nenápadne jej bradavky. Pozrel sa jej do očí, z ktorých kričalo vzrušenie. Nikdy nevidel toľko nevinnosti a vášni v očiach žiadnej ženy. Znovu sa zmocnil jej úst, oboch zbavil na niekoľko minút myšlienok. Preťahoval jej vzrušenie, chcel, aby si všetky pocity čo najviac užila.

Odtiahol sa od nej a svojím vzrušením sa otrel o jej podbruško. Prudko vydýchla a prehla sa v chrbte. Využil moment a rozopol jej šaty. Látka sa uvoľnila a pomaly kĺzala po jej rozpálenom tele. Užíval si pohľad na ňu plnými dúškami. Belle pripadal jeho pohľad ako pohľad hladného vlka, ktorý sa ide vrhnúť na svoju korisť. Dlaňami jej prešiel po bokoch, čím jej vyzliekol úplne šaty.

„Ach bože, si tak krásna,“ šepol omámene. Privrela viečka, keď ju pobozkal na krk, skĺzol na kľúčnu kosť a prešiel jazykom v priehlbinke medzi jej vnadami až na brucho. Nemohla to vydržať. Chytila mu tvár do dlaní a pritiahla si ho k sebe, aby ho mohla vášnivo pobozkať.

Začal ju bozkávať po celom tele, rozpaľoval ju, išla sa zblázniť.

„Počkaj,“ šepla, keď jej blížil k podbrušku. „Teraz sa chcem dotýkať ja teba.“ Sama nevedela, kde berie toľko odvahy, ale chcela mu spôsobiť rovnaké pocity. Chcela vidieť, ako vyzerá mužské telo vo vzrušení.

Stiahol obočie a prekvapene na ňu pozrel. Pousmial sa a prevalil ju na seba. Trochu sa jej triasli ruky, keď mu sťahovala tričko. Sedela na na ňom a užasnuto ho sledovala. Potrebovala sa dlaňami dotknúť hory svalov, ktorú mala pred sebou a aj to urobila. Prstom prechádzala po jemných chĺpkoch na hrudi, ktoré viedli až po šortky a nižšie. Trochu sa začervenala, keď tam zastala.

Edward sa zasmial. „Neboj sa a spoznávaj, zlatko. Som celý len tvoj,“ šepol a dodal jej tým trochu odvahy.

Medzi prsty chytila gumu šortiek a sťahovala ich pomaly dole. Keď uvidela jeho vzrušenie, začervenala sa, rýchlo ich stiahla a snažila sa pozerať inam. Potichu sa zasmial a zdvihol sa k nej hore.

„Nemusíš sa hanbiť, je to prirodzené, miláčik.“ Chytil jej ruku a položil si ju na svoje vzrušenie. Prudko vydýchla, zatočila sa jej hlava. Ucítila jeho tvrdosť a veľkosť. Pohltila ju panika. „To“ sa nemôže predsa do nej dostať. Akoby vytušil jej strach.

„Neboj sa, ženské telá sú stvorené tak, aby sa prispôsobovali mužovi.“ Prikývla a znovu pozrela dole. Fascinovalo ju mužské telo, bolo tak iné od ženského.

„Môžem ťa tam pobozkať, ako ty mňa predtým?“ spýtala sa nevinne a Edward sucho prehltol.

„Zlatko, radšej nie, už teraz to nemôžem vydržať a keby si sa ma dotkla perami... panebože!“ vydýchol a stiahol ju radšej rýchlo pod seba, než by stihla niečo urobiť. Stále si musel pripomínať, že nemala žiadne skúsenosti s mužmi. Nechcel jej ublížiť svojou silou. Pohladil ju nežne po vlasoch a vkĺzol medzi jej stehná, ktoré jej musel doširoka roztiahnuť. Špička jeho vzrušenia sa dotkla jej vchodu, bola naňho dokonalo pripravená. Bilo jej tak silno srdce, až mal pocit, že bije i v jeho hrudi.

„Nemusíme zájsť ďalej princezná, môžeme prestať,“ šepol jej do ucha, keď ho vystrašene sledovala. Túžila po ňom, zároveň sa ho trochu bála, keď si spomenula na neznámu v hotely, ako vyzeral rozzúrene. Ale telo premýšľalo za ňu, neistotu potlačila a chcela poznať telesnú vášeň...

„Nie, chcem... chcem spoznať všetku vášeň, ktorú mi môžeš dať.“ Odhodlane ho pobozkala, aby ho presvedčila o svojej pravde. Pozrel jej do tváre, nežne pohladil jej krásnu tvár. Nikdy za svoju existenciu nespoznal tak vášnivú ženu s tvárou anjela.

„Prepáč,“ šepol a vrútil sa s ňou do raja plného vášne, rozkoše, vzrušenia...


Veľmi pekne ďakujem vám, čo komentujete, veľmi si to vážim. ♥


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dovoľ mi ukázať ti vášeň - 4. kapitola:

 1 2   Další »
17.07.2012 [15:46]

mima19974Áh... krásne!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. LeahCc
15.07.2012 [0:46]

LeahCcMoc se těším na další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tohle bylo něco úžasného Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.07.2012 [20:21]

daslli141Romantika ako vyšitá Emoticon Emoticon Emoticon teším sa na ďalšiu super kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. 96nika96
10.07.2012 [21:53]

Supeer hned si prosím pokračovanieeee strašne hladovo som zvedava na pokračovanieee jááj :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Lucka
10.07.2012 [20:24]

naprosto perfektní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2012 [20:10]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. lelus
10.07.2012 [19:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon kto to bol s kým sa Edo hádal? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Romi
10.07.2012 [18:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon úžasný! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. martty555
10.07.2012 [17:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2012 [16:45]

AnysPkrása...moc prosím rychle dalšííí.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!