Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dostala mě mafie 38

jandula


Dostala mě mafie 38BONUS. Kapitola z pohledu Edwarda, kde samozřejmě nemůže chybět nějaká akce. A pomalu se blížíme do finishe.

Bella nikdy neuměla lhát a to, že se jí podařilo zmizet, kdo ví kam, mě neskutečně dopalovalo. Jak jsem jí na to mohl naletět! Navíc si i zajistila alibi. Stejně jako mně, tak i té její povedené kolegyni řekla, že jede do Indie. Chytrá holka. Jenže v Indii žádná Bella Cullenová, ani Swanová, ani jiná Bella neoperovala. A zatracená Alice ji nesnášela natolik, že mi ani po tom, co jsem jí málem zlomil vaz, nic neřekla. Zato já si léčil vykloubené rameno a prokousnutou ruku dost dlouho.

Hned na to jsem měl sto chutí objet všechny státy s doktory bez hranic. Než jsem však stihnul nastoupit do prvního letadla, docvakla mi jedna věc. Utekla přede mnou! Před mými problémy. Ztratil jsem ji kvůli své blbosti. A než si jí najdu, budu to muset napravit. To mi bylo jasné i přes tohle chvilkové zatmění smyslů. Čekal na mě úkol, skrývající se pod bodem jedna. Ukázat všem, kdo je tu šéf!

„Cullen!“ vyštěkl jsem hned do telefonu, jakmile ho na druhé straně někdo zvednul.

„Dobrý den, pane Cullene.“ Ozval se hlas tý jejich pipiny, co měla mozek v kozách a ve vagíně. „Co si přejete?“

„Chci mluvit s Vitem!“ Veškerá zdvořilost šla stranou.

„Bohužel, pan Zolnerowich je právě zaneprázdněn.“

„To nebyla žádost.“ Zavrčel jsem. „Budu tam do hodiny.“ Naštvaně jsem hovor ukončil a nasedl do auta. Nepopojel jsem ani pět metrů, když se přede mnou objevili Carlisle s Emmettem.

„Zasraní upíří.“ Prásknul jsem do volantu a vystoupil z auta.

„Edwarde, to nemyslíš vážně.“ Začal Carlisle.

„Co máš přesně na mysli?“

„Nemůžeš tam jít sám. Nemůžeš se nechat zabít kvůli člověku. Víš moc dobře, co s tebou Vito udělá.“

„Kurva, je to moje manželka! Miluju jí. Utekla a on za to zaplatí.“

„Nezapomeň, žes jí do těch sraček zatáhnul sám!“ Vložil se do toho i Emmett.

„Ty drž hubu. Byl jsi první, kdo zvedl ruku, když jsem s tím přišel.“ Vrátil jsem mu to.

„Nezahrávej si se mnou.“

„Emmette!“ Okřikl ho Carlisle.

„Co?“

„Říkal jsem v klidu. Musíme najít nějaké schůdnější řešení.“

„No jistě, mírumilovný taťka Carlisle.“ Musel jsem si rýpnout.

„Ty buď taky zticha.“

„Nechápu, o co vám jde. Moc dobře víte, že nebudou poslouchat nikoho kromě mě. Pro klid v duši můžete čekat venku, ale chci si to vyřídit sám. Dám jim prachy a bude.“

„Doufám, že nejsi tak zabedněný, Edwarde. Jim o peníze přeci vůbec nejde.“

„Ale samozřejmě, že jde. O peníze, aby si mohli užívat, a o mlčenlivost. To jim slíbit můžu. Můžu na ně taky přepsat celou firmu. Alespoň od toho bude pokoj. A pak dostanu Bellu zpátky.“

„Naivko,“ zasmál se Emmett. „Ta už se dávno nechává klátit od někoho na druhý straně zeměkoule.“

„Cos to řek?“ Vyletěl jsem jak čertík na gumičce a skočil bych po něm, kdyby mě táta nezastavil.

„Alice viděla.“ Pokrčil rameny. Věděl jsem, že mě jen provokuje, ale teď mi stačilo i tohle.

„Co viděla?“ Zarazil jsem se a doufal, že jen mele z hladu.

„Emmette, vypadni!“ Zavrčel táta.

„Fajn.“ Zvednul ruce v obranném gestu. „Sejdeme se u Vita. Ať mám proti ní cokoliv, seš můj brácha. V tomhle tě nenechám.“ Úžasné gesto. Naštěstí byl pryč, než jsem mu stačil něco jedovatého říct.

„Edwarde.“ Povzdechl si táta a upřeně se na mě koukal.

„Co?“ Zavrčel jsem.

„Prosím tě, dobře si to rozmysli.“

„Co tím chceš říct?“

„Stojí ti vůbec za to?“

„Samozřejmě, že ano! Nikdy jsem si neuvědomil, jak moc jsem na ní závislý. Jako feťák. Nemůžu ji ztratit.“

„Už si ji ztratil.“

„Ještě ji můžu dostat zpátky!“

„Tomu přeci sám nevěříš.“

„Vy tomu nevěříte. Doufáte, že je konec, ale to není. Já se jí nevzdám! Nikdy! Ať se vám to líbí nebo ne. Kvůli těm sračkám se mnou nechtěla ani dítě! Chtěla jít na potrat. A já to teď pojedu Vitovi vrátit.“

„Dělej, jak myslíš.“ Vzdal se. „Budeme čekat v záloze.“

„Fajn.“ Nasedl jsem zpátky do auta a rozjel se směr Vitův palác, který byl úplně za městem. No, alespoň nebudeme mít žádné svědky.

Smykem jsem zaparkoval na štěrkové cestě u vchodových dveří a ohodil jsem tak kamínky fontánu. Pravý snobský palác, jako z nějakého filmu. Vito si na tyhle kraviny neskutečně potrpěl. Vystoupil jsem a Carlisle s Emmettem mě myšlenkami utvrdili, že jsou připraveni zasáhnout, kdyby něco. A varovali mě, ať si dávám pozor na pusu. To jsem však neměl absolutně v úsmyslu. Vito si to vypije. Všechno!

„Edwarde.“ Vito mě vítal hned u dveří. „Rád tě vidím. I když si byl poněkud neslušný v domlouvání naší schůzky.“

„Spěchám.“ Nehodlal jsem se mu omlouvat. A v myšlenkách jsem viděl, jak ho to vytáčí. Čím dál lepší.

„Půjdeme ke mně do pracovny.“ Otočil se na podpatku a po mramorové podlaze jsme kráčeli do levého křídla.

Chtěl jsem se soustředit na jeho myšlenky, ale v hlavě jsem měl tolik věcí, tolik cest jak se ho zbavit, jak ho nechat vydusit, že to prostě nešlo.

„Whiskey? Prvotřídní Macallan z roku 1946.“

„Proč ne.“

„Jak se má tvoje milá polovička?“ Chtěl mě vyprovokovat.

„Tu už si neber do pusy, Vito.“

„Ale copak?“

„Moc dobře to víš. A já s tím končím.“

„Ale Edwarde.“ Zasmál se. „Hádám, že nejsi takový ničema, abys věděl, že ti to tak lehce projde.“

„Nabízím ti podíl v C-transport.“ Viděl jsem na něm, že ani náhodou, tak jsem přihodil. „Celou firmu. Vezmi si ji celou. Přejmenuj si ji… zkrátka s ní udělej, co chceš.“

„Vydělal jsem ti miliony a teď mě chceš odbýt nějakou firmou, která má minimální cenu? Opravdu jsem myslel, že nejsi tak hloupý. A nevděčný.“

„To je za Bellu. Víc společných věcí nemáme. Všechny náležitosti ti pošlu.“ Chtěl jsem jít, jenže mě zastavili dva chlápci. Jeho srandovní gorily.

„Tak počkat. My jsme spolu ještě neskončili, Edwarde.“

„Dobře, co ještě chceš? Jsem ochotný dát cokoliv.“

„Cokoliv? I tu tvoji sladkou prdelku?“

„Tu si neber do huby!“ Vystartoval jsem.

„Takže chci celou firmu a sedmdesát procent všech zisků, na kterých jsem měl podíl. A samozřejmě podepsanou mlčenlivost. Nenechám se od tebe potopit.“

„Padesát procent. Víc nedostaneš. A tu tvoji mlčenlivost si můžeš strčit do pr… za klobouk.“ Ani nevím, proč jsem se opravil.

„Nepoučitelný.“ Zašeptal si pro sebe a v hlavě si připravoval, že zaútočí na Bellu. Věděl jsem, že je pryč, ale přesto jsem nemohl dopustit, aby po ní začal pátrat a vystavil ji nebezpečí. Radši budu o něco chudší, než znovu prožívat tohle peklo.

„Dobře.“ Nezbylo mi nic jiného souhlasit.

„S tebou se skvěle obchoduje.“ Usmál se Vito vítězně „Pozdravuj paní Cullenovou. Rád bych se z ní znovu setkal.“ Poslední kapka. Vystřelil jsem a ve vteřině držel toho hajzla pod krkem. Nikdy bych neřekl, že se ve mně probudí větší část upíra než právě teď. Zpevnil jsem stisk a jemu málem vylezly oči z důlků.

„Jsme domluveni. Jednou tě ucítím v její přítomnosti a nedožiješ se dalšího dne. A věř, že to myslím vážně.“ Byl vystrašený jak malá holka. A já měl tak jistotu, že mě pochopil. Teď už jsem jen mohl doufat, že se brzo neoklepe a nepůjde vyzkoušet, jakou mají moje sliby váhu. I když z našeho obchodování už by měl mít nějaké zkušenosti.

„Díky za spolupráci.“ Prohodil jsem uštěpačně, když jsem ho pustil a s hlavou vztyčenou jsem odkráčel ven. Tohle jednání sice nedopadlo úplně podle mých představ, ale teď jsem byl rád i za to málo. Případné problémy budu řešit později. Carlisle s Emmettem mi nadávali do všeho možného, jen ne do slušného člověka, ale čím dál jsem byl, tím méně jsem slyšel jejich myšlenky. Na řadě byl bod číslo dvě. Najít Bellu!

Což mi přišlo mnohem složitější, než bod číslo jedna.

Nevěděl jsem, kde začít. V první řadě projet telefonní faktury a zjistit komu volala. Jednoduché jako facka. Stačilo zjistit heslo k jejímu telefonnímu účtu na internetu a měl jsem to všechno pěkně černé na bílém. Pár hovorů s rodiči, mnou, Betty a s tím doktorským zmrdem Carsenem. Málem jsem rozdrtil kus stolu, jak se ve mně začínala vařit krev. Tak odtud vítr fouká? Proto měl Emmett ty debilní kecy! Tak to teda ne!

Sebral jsem se a jel do nemocnice. Tohle si hezky vyříkáme z očí do očí. Měl jsem štěstí, doktor Matthew Carsen právě končil službu. Nevěděl jsem, jestli se udržím při smyslech, proto jsem na něj radši počkal venku.

„Zdravíčko, doktore.“ Prohodil jsem odlehčeně za jeho zády, když vyšel z nemocnice.

„Pan Cullen? Rád vás poznávám. Jak se má Bella?“

„To bych se rád dozvěděl já od vás.“ Snažil jsem se udržet kamennou tvář.

„Prosím? Nemluvil jsem s ní od tý doby, co po mě chtěla ty informace.“

„Jaký informace?“

„No přeci o doktorech bez hranic. Myslel jsem, že o tom víte. Ale když mi volala, zněla dost… vyplašeně a divně.“

„Jak divně?“

„Podívejte se, nevím, co mezi vámi je nebo není a já bych nechtěl Bellu naštvat tím, že řeknu něco, co se jí nebude líbit. A moc si našeho přátelství vážím, takže…“

„Tak hele, doktore… Vy mi teď hezky vyklopíte všechno, co víte, a já vás nechám na pokoji, nebo se to dozvím jinou, pro vás bolestivější cestou. A být vámi, tak si pohnu, nemám čas tu tvrdnout celý den.“ Tak to jsem asi přepísknul. Doktor se sice leknul, ale neměl v plánu mi cokoliv říct. A ještě si o mně myslel, že jsem nějakej pošuk, před kterým Bella utekla. Tady jsem musel zahrát na jinou strunu. „Bella je nezvěstná. Takže koukejte vyklopit všechno, co víte.“

„To není možný. Mluvil jsem s lidma. Letadlo přistálo, všichni doktoři jsou na svých místech. Žádné problémy nenastaly.“

V myšlenkách si přehrával hovor s nějakým svým kamarádem, ale já se pořád nedozvěděl, kde ta zatracená Bella je!

„Kam měla namířeno?“ Uhodil jsem.

„Je na jedné základně v Sůdánu. Kde přesně, to vážně nevím.“

„Fajn, díky.“ Kývnul jsem mu a teď rychle pryč.

Cestou na letiště jsem musel zvládnout jeden naštvaný telefonát od Alice a jeden starostlivý od Esme. Obě jsem slušně, i když mě to stálo spoustu sil, poslal do háje a rovnou jsem si nechal přistavit letadlo. Nepotřeboval jsem žádné zbytečné čekání.

„Letadlo je připravené, pane Cullene.“

„Tak sebou hejbněte. Ať jsme do deseti minut ve vzduchu.“

„Samozřejmě, pane.“

Nastoupil jsem, nechal si nalít whiskey a netrpělivě jsem čekal, až se odlepíme od země. Nekonečně dlouhé čekání mě přivádělo k šílenství. Let jsem si zkracoval představami, jak se mi Bella vrhne kolem krku, až mě uvidí. Jak bude stačit jedna kytka, nějaký šperk a budem zase ti šťastní manželé, jako na začátku. Úžasná představa. A jinak to prostě dopadnout nemůže!

Hned po přistání jsem si nechal přistavit velký jeep. V květinářství ještě na letišti jsem si nechal uvázat puget typicky afrických květin, pak jsem vyzvedl sadu šperků z afrického zlata s nádhernými modrými safíry a na vlastní pěst jsem se rozjel do pouště. Musel jsem ji vidět co nejdřív! I kdyby mě to mělo stát nervy a život.

Tábor doktorů bez hranic se přede mnou objevil za necelou hodinku cesty. Se srdcem v kalhotách jsem vystoupil z auta. Adrenalinem rozpumpovaná krev mi hučela v uších a v hlavě jsem měl snad tisíc cizích hlasů. Ani jeden ale nebyl Belly. Ta totiž stála přímo přede mnou. Sice stála zády, ale byla tu živá a zdravá. Na řadě byl bod číslo tři. Získat ji zpátky stůj co stůj!

„Bella Cullenová? Rád tě vidím.“ Nasadil jsem svůj stowattový úsměv a čekal, jak se mi vrhne kolem krku.

„Co tady děláš?“ Zpražila mě takovým pohledem, že jsem měl chuť zabořit hlavu do písku jako pštros.

„Přijel jsem si pro tebe.“ Strčil jsem ji pod nos kytky a krabičku se šperky.

„Tak to jedeš právě včas. Potřebuju podepsat žádost o rozvod.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dostala mě mafie 38:

 1 2   Další »
11. marcela
13.03.2014 [8:42]

Paráda! Paráda! Paráda! Emoticon
Perfektní. Emoticon
Bella je naprosto dokonalá a úžasná a já doufám, že to Edward nebude mít jednoduché( i když samozřejmě doufám, že skončí spolu).
Jo a omluvám se, že píšu až teď.Na víc, jak měsíc, jsem byla naprosto mimo. Emoticon Emoticon

13.03.2014 [7:19]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. E.C.M.
09.03.2014 [21:42]

Hmmm, chová se jak potvora. Emoticon

8. jully211
09.03.2014 [21:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Natysss
09.03.2014 [20:32]

tak to se mi ani za mák nelíbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle další kapitolku a s happy endem Emoticon Emoticon

09.03.2014 [20:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Niki
09.03.2014 [19:58]

Ty Vole !!!! :O
Těším se na další !! :)

4. Clothylda
09.03.2014 [19:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.03.2014 [18:49]

mima19974Belle v Sudáne preplo.. Totálne... Ktorý normálny chlap by za ňou letel,keby ju nemiloval? Emoticon Emoticon Ach.. Emoticon Kapitola bola úžasná tak ako vždy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. leila
09.03.2014 [17:46]

fuuu...akze Bella edwarda hned sfukla......tesim sa na pokracovanie... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!