Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Domov, sladký domov - 10. kapitola

depresia


Niečo na uvoľnenie.

Edward:

Nastalo ráno a teda aj čas raňajok pre normálnych ľudí. Museli sme ísť do hradu na raňajky, lebo by to vyzeralo divne, a Belle by sa to pri mame vypomstilo.

Došli sme tam a zaujali sme miesto pri mojich súrodencoch.

Prešlo zopár minút hlučných debát a potom sa postavil riaditeľ.

„Vážení študenti. Novým učiteľom, teda učiteľkou obrany proti čiernej mágii sa stáva pani Swanová.“

Bellu až myklo. Postavila sa a rýchlím krokom odišla a ja som šiel za ňou.

„To nie je fér,“ vzlikala, keď som ju našiel.

„Ja viem. Ale čo s tým?“ túto otázku som pomaly ani nevyslovil.

Mohlo byť horšie. Pomyslel som si.

Bolo. Hneď v ten deň sme s ňou mali hodinu. Večne na ňu upierala zrak a po chvíľke to Bella nevydržala, postavila sa a odišli sme spolu preč.

Vedela, kam ide. Išla rovno do veže za riaditeľom.

„Ako ste mohli?“ zvrieskla už pri dverách.

„Čo?“ spýtal sa zaujato.

„Že to nevie?“ na tom jej asi záležalo viac.

„Nič nevie,“ usmial sa a Bella sa v tej chvíli upokojila.

Zrazu som počul ľahunké našlapovanie a vedel som, že je to moja sestra a ostatok rodiny. Sú znepokojení.

„Edward, drž Bellu ďaleko od hradu. Vracia sa!“ zvrieskla, keď vošla do dverí.

„Kto?“ Bella bola z toho všetkého totálne mimo.

„On.“ To jej stačilo. Rozvzlykala sa mi do náručia.

„Nie, ja nechcem. Ja to už nevydržím. Čo ak ti ublíži?“ vzlykala stále viac a viac.

„Kto sa vracia?“ otvorila dvere Bellina mama.

„Pani Swanová. Vaša dcéra bude teraz mimo vyučovania. Bude pod ochranov manželovej rodiny a pod ochranou školníka a mojej zástupkyne. Nikto k nej bez toho, aby som ho preveril, nemôže ísť, okrem...“ nedopovedal a žmurkol na mňa.

„Rozumiem,“ povedal som mu a zdvihol uvzlykanú Bellu do náručia.

„Ja nechcem. Ja to nezvládnem,“ vzlykala stále viac.

Chápal som to, že je toho na ňu veľa, a to asi aj chcel. Aby sa psychicky zrútila. Možno že to bude planý poplach. Alebo aj nie.

Držali sme Bellu v karavane, v ktorom sa maskovala Tanyina rodina. Bella bola na mäkko.

Bella sa hojdala na posteli a stále sa snažila upokojť. Jasper to nechápal, lebo aj keď sa jej snažil pomôcť, stále to po pár minútach poľavilo. Bola proste veľmi vystresová.

Ani som sa jej nedivil. Harry nám so svojimi priateľmi nosil jedlo, aby to nevyzeralo až tak podozrivo. Raz k nám dokonca prišla Bellina mama, aj keď jej to riaditeľ a dokonca aj všetci profesori zakázali.

Bella takmer omdlela, keď ju zbadlala vo dverách. Rýchlo sme ju však odohnali, že Bella nespala celú noc a musí si pospať, a vlastne aj my všeci. Tak celkom nedobrovoľne odišla. Bella mi strašne ďakovala, aj keď na nej bolo vidieť, že nie je rada, že klame rodičom, ale bola rada, lebo im nemusí hovoriť pravdu. Chce ich chrániť a k tomu patrí aj to klamstvo. Ona klamať nevie a tak musím ja a to ju bolí ešte viac.

Prešlo pár týždňov a my sme postupne prestávali veriť, že sa pán zla objaví. Harry k nám začal chodievať každý deň. Bolo príjemné vedieť o všetkom, ale raz sa to poriadne zvrtlo.

 

THE END


 

Ďakujem všetkým. Viem, že je to krátke. Možno ešte urobím nejakú poviedku ako pokračovanie, ale podľa mňa je toto asi najšťastnejší koniec, aký mohol existovať.

:) Bola by som rada, ak by ste aj naďalej čítali moje poviedky. Ďakujem. A prosím. Každý, kto prečítal túto poviedku. Aj administrátory. Dajte mi aspoň smajlíka. Diki.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Domov, sladký domov - 10. kapitola:

 1
7. Veva
19.12.2012 [21:20]

Krásna Emoticon

6. Tessa
21.08.2012 [22:05]

asi za 1/4 hod. jsem ji měla přečtenou. Miluju Pottera snad o trochu víd, než stmívání, ale tohle jsou nejlepší kombinace(lepší by bylo, kdyby se tak utvořil pár Fred/ někdo Emoticon
Takže - SUPER, SUPER, SUPER Emoticon Emoticon Emoticon )Emoticon Emoticon Emoticon (ikdyž ten konec Emoticon)

5. Tessa
21.08.2012 [22:03]

asi za 1/4 hod. jsem ji měla přečtenou. Miluju Pottera snad o trochu víd, než stmívání, ale tohle jsou nejlepší kombinace(lepší by bylo, kdyby se tak utvořil pár Fred/ někdo Emoticon )
Takže -

4. lucka2010
09.04.2012 [12:53]

povídka hezká konec strašnej Emoticon

3. martty555
24.01.2012 [17:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. LidkaH
24.01.2012 [15:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.01.2012 [14:28]

MelanieAhoj. Políčko ´Dokončená povídková řada´ sa zaškrtáva pri prvej kapitole alebo prológu poviedky. Zaškrtla som ho za teba, ale pre budúcnosť si to zapamätaj.
Ďalšie chyby si mala:
- uvolnenie -> uvoľnenie
- ranajok -> raňajok
- vymstilo -> vypomstilo
- nezmyslené spájanie slov (smetam)
- N pl. (váženÍ študenti)
- odyšla -> odišla - neurčitok odísť; od je predpona a ísť je základ slova, preto vždy I (!!!)
- vzlikala -> vzlykala (vybrané slovo!)
- pomali -> pomaly
- nevislovil -> nevyslovil
- čiarky, niekde chýbali, inde boli naviac, chýbali ti aj pri osloveniach
- ukludnila je nespisovné, správne je upokojila
- nedobrovolne -> nedobrovoľne
- vydieť -> vidieť
- objavý -> objaví - sloveso je vždy s I (!!!)
- urobým -> urobím
- nadelej -> naďalej
- administrátory -> administrátori
- a v neposlednej rade priama reč, v ktorej máš stále nedostatky, tak si ju naozaj opäť prezri:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou! 

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa. 

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

Nabudúce si článok lepšie prezri, alebo si nájdi korektora. Uľahčil by prácu nie len tebe, ale aj nám. Vyber si v tomto článku -> http://www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pomoc-autorum/. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!