Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Doktor Cullen - 7. kapitola - Závrať


Doktor Cullen - 7. kapitola - ZávraťV minulém díle se Bella vydala po nočním telefonátu za Edwardem do ordinace. Po pár polibcích a úsměvných momentech se Bella musela vrátit do práce. Ale večer ji čeká schůzka s Edwardem. Slíbený filmový večer. Jak dopadne? A co se bude dít dál? To se dozvíte v nové kapitole! Doufám, že se vám bude líbit a necháte mi tady spoustu komentářů. Budu moc ráda. Děkuju. Vaše Lorenia :)

Z minulého dílu:

„Ale?“ optal se s výrazem raněného štěněte. Zhluboka jsem se nadechla a snažila se ten pohled ignorovat. Stálo mě to hodně sebezapření.

„Dnes máme uzávěrku a musím dodělat všechny články. Nemám času nazbyt,“ řekla jsem neochotně a byla vděčná za jeho soucitný a chápavý pohled, který se mu objevil ve tváři.

„Tak večer?“ zeptal se.

„Půjčím nějaké filmy, hm?“ usmála jsem se, „takže co třeba v osm u mě?“

„Tvé přání je mi rozkazem,“ oznámil a zadržoval smích. Pěstí jsem ho šťouchla do ramene a protáhla se kolem něj. Stáhl mě pro letmý polibek a pak už jsem jen zabouchla dveře do jeho ordinace. Vzrušená, příjemně naladěná, a naprosto spokojená.


Den ubíhal hodně rychle, a to hlavně díky velké hromadě práce, kterou jsem musela dodělat. Vůbec jsem neměla šanci myslet na čas. Jess se v práci neobjevila, takže si asi vzala den volna. Občas to dělávala, když měla náladu vyrazit ven a pustit se do nákupní mánie. Byla jsem jí docela vděčná, že mě z toho protentokrát vynechala. Probírala jsem kupičky dokumentů a třídila právě vytištěné články.

Po několika hodinách urputného soustředění a práce jsem se konečně podívala z okna. Bylo už šero a velké hodiny na protější stěně ukazovaly půl šesté. Vypnula jsem počítač a zabalila si věci do kabelky. O patnáct minut později už jsem mířila k videopůjčovně na rohu ulice. Vešla jsem dovnitř a úzkými uličkami regálů se protlačila až k sekci Romantika. Zkoumavým pohledem jsem projížděla názvy filmů, až jsem narazila na ten, který jsem hledala. Vytáhla jsem kazetu a nadšeně si prohlížela přebal s láskyplným objetím Nicolase Cage a Meg Ryan. Město andělů. To je ta správná volba.

 

XXX

 

Dala jsem si horkou sprchu a převlékla se do pohodlných šortek a mikiny. Vlasy jsem sepnula do ledabylého drdolu a vyčistila si zuby. Trochu jsem poklidila byt po ranním „výbuchu“ a dala do lednice chladit láhev červeného vína. Naklepala jsem polštářky na pohovce a na konferenční stolek před televizi položila tác s chlebíčky a jednohubkami. Podívala jsem se po místnosti a přemýšlela, jestli jsem na něco nezapomněla. Měla jsem posledních patnáct minut. Když jsem usoudila, že je všechno perfektní, schoulila jsem se na sedačku a vyčkávala. Netrvalo dlouho a zvonek zařinčel. Rozběhla jsem se ke dveřím a s klidnou tváří otevřela. Na prahu stál Edward. Měl tmavé, dokonale padnoucí džíny, černou, ledabyle nedopnutou košili, přes rameno černý kabát a ve tváři jiskřivý pohled. V pravé ruce držel velkou krabici popcornu.

 

„Páni,“ vydechla jsem omámeně.

„Můžu jít dál nebo budeme koukat na film ze dveří?“ optal se s úsměvem a já mu vzápětí ustoupila z cesty, aby mohl jít dál. Odložil si kabát na věšák a rozhlédl se po pokoji.

„Teď je řada na mně. Páni,“ řekl pobaveně a věnoval mi uznalý pohled. Trochu jsem se začervenala a proběhla kolem něj.

„Film je důležitá událost,“ odpověděla jsem s hranou vážností.

„To nepochybně,“ pronesl s potlačovaným úsměvem a posadil se na pohovku k televizi. Zastrčila jsem si spadlý pramínek vlasů za ucho a vytáhla z lednice víno.

„Dáš si?“ zeptala jsem se a vyzdvihla nad bar lahev Merlotu.

„Rád,“ řekl a dál se věnoval programu v televizi. Cítila jsem se trochu dotčená, že mě vlastně ani nepřivítal. Pokud zapomněl, je to hodně špatný. Pokud to je nějaká skrytá forma trestu za můj dnešní rychlý úprk, tak je to ještě horší!

„Ehm,“ začala jsem a do vysokých sklenic nalila karmínovou tekutinu, „nezapomněl jsi na něco?“ Otočil se na mě a jemně vyšpulil rty.

„Popcorn přece máme,“ odvětil stroze a nepřestával mě sledovat zkoumavým pohledem. Teď jsem si byla naprosto jistá, že jde o hru. Svůdně se usmíval a čekal na mou reakci. Cítila jsem, jak se mi do tváře hrne horká krev.

„Dobrý pokus,“ uznala jsem a položila na stolek před něj skleničky s vínem. Jemně mě chytil za paži a prsty pomalu sjížděl podél mého pasu, přes lem kraťasů, dokud se nezastavil na mém nahém stehně.

„Hm,“ zašeptal obdivně a nepřestával se usmívat.

„Jak chceš,“ řekla jsem bez zájmu a než jsem se stačila otočit, kolem mého pasu se obmotaly silné paže. Edward mě stáhl do náruče a naše tváře dělily pouhé centimetry.

„Nepolíbil jsem tě,“ zašeptal. Jeho sytá a podmanivá vůně mi mámila smysly. Pižmo s podtónem exotického koření a cedru. Sladká, tajuplná a opojná.

„Všimla jsem si,“ vydechla jsem zesláblým hlasem. Jeho pohled byl temný a neprostupný.

„Měl bych to napravit,“ dodal a jeho oči bloudily po mé tváři, dokud se nezastavily na mých rtech. Horkých a žádoucích.

„Asi,“ zašeptala jsem a vzápětí se naše rty spojily v hlubokém polibku. Cítila jsem ten nával adrenalinu a vzrušení, které mi prostupovalo celým tělem. Ta hebkost Edwardových rtů ve spojení s mrazivou vášnivostí mi dokonale podlamovala kolena. Naše jazyky se proplétaly pod tíhou touhy a vzrušení. Nechala jsem se unášet slastí a emocionální i fyzickou intenzitou toho polibku. Když se naše rty rozpojily, tiše jsem zasténala a zaslechla Edwardův tichý smích.

 

„Líbilo?“ zeptal se a nepřestával mi pohledem tančit po tváři. Potřebovala jsem pár sekund, abych dokázala nabrat dech.

„Hm,“ špitla jsem a jazykem si obkreslila rty. Zasmál se.

„Jaký si vybrala film?“ pokračoval v otázkách. Nechtěla jsem se bavit o filmu. Vlastně jsem se nechtěla bavit vůbec. Chtěla jsem ho líbat tak, jako před chvílí. Ale pak mi na paměti vytanul můj oblíbený film a já se konečně dokázala vrátit zpátky do reality.

„Město andělů,“ odpověděla jsem. Mezi prsty proplétal pramínek mých kaštanových vlasů a vypadal nesmírně zaujatě.

„Máš ráda komplikované vztahy?“ vydechl s úsměvem na rtech.

„Jak to myslíš?“ optala jsem se nechápavě.

„Nicolas Cage je anděl a zamiluje se do člověka. Jejich láska je složitá a komplikovaná,“ vysvětlil mi. Stále jsem zůstávala v jeho objetí.

„Žádná překážka není dost velká, aby mohla zabránit opravdové lásce,“ řekla jsem a jeho tvář trochu potemněla. Vypadal zabraný do svých myšlenek.

„Vážně?“ zeptal se zvláštním podtónem v hlase. Byl překvapený.

„Jsem romantička,“ přiznala jsem, „věřím v takové věci. Možná je to naivní a hloupé, ale cítím, že pravou lásku nemůže nic zničit.“ Díval se na mě a v jeho pohledu byl snad obdiv?

„Jsi tak jiná,“ zašeptal a prsty mi kreslil po spáncích.

„Mám to brát jako lichotku?“ usmála jsem se a jeho rty se semkly do toho dokonalého pokřiveného úsměvu.

„Nepochybně,“ odpověděl. Cítila jsem zvláštní pocit hrdosti, když jsem Edwarda sledovala. Byl naprosto dokonalý – ve všech ohledech. A já stěží věřila tomu, že tenhle muž patří právě mně. Uvolnil své objetí a posadil se zpátky na pohovku. Pokynul mi, abych se posadila k němu. Nejdřív jsem ale otevřela plastový obal a strčila kazetu do přehrávače. Hned na to jsem se stulila k němu do náruče a nechala ho, aby mě laskal ve vlasech. Sledovala jsem film a užívala si jeho přítomnost. Jeho bezpečnou náruč, něžné doteky a vůni jeho těla. Hřejivý pocit na prsou se mi rozléval až ke konečkům prstů.

Můj život se hodně změnil, od té doby, co jsem poznala Edwarda. Byl vzrušující, plný překvapení a radosti z každého dne. Uvnitř sebe jsem se cítila naplněná. Nemožně šťastná a spokojená. Jako bych předtím jen přežívala ze dne na den, z minuty na minutu, a nebyla kompletní. S Edwardem jsem byla. Nechybělo mi nic. A s touhle slastnou myšlenkou jsem zavřela oči a usnula v náručí muže, který pro mě tolik znamenal.

 

XXX

 

Sledoval jsem dramatickou scénu ve filmu a zaposlouchal se do pravidelného tlukotu srdce a tichého oddechování. Sklonil jsem hlavu a podíval se na Bellu. Byla schoulená v mé náruči a sladce spala. Vypadala jako anděl.

Zvlněné pramínky kaštanových vlasů jí lemovaly tvář, plné rty měla lehce pootevřené a husté dlouhé řasy se jí chvěly na víčkách. Líce měla zbarvené do růžova, a když se ze spánku usmála, ucítil jsem na hrudi zvláštní chvění. Byla nádherná. Tak vzdálená tomu děsivému a uspěchanému světu, tak vzdálená všem problémům a překážkám. Jako by neexistovalo nic jiného než ona a já. Přemýšlel jsem nad tím, jak moc pro mě znamenala. Bylo to bláznivé a přitom skutečné. Nemohl jsem věřit tomu, že jsem mohl kdy žít bez ní. S Bellou bylo všechno tak snadné a jedinečné. Byla nepředvídatelná a hravá, něžná a vášnivá, svůdná a jemná, tvrdohlavá a chápavá. Nikdy jsem nepoznal ženu jako ona. Mé vztahy v minulosti tvořily ženy z mého světa. Lačné a půvabné. Ale sobecké a nebezpečné. Vzpomněl jsem si na Tanyu. Tehdy jsem mohl jen tušit, co znamená skutečná láska. Ovládal mě chtíč a přízemní touha po dobrodružství. A Tanya byla žena, která nabízela to, co jsem hledal.

Vábila mě svou krásou a omamovala mé smysly. Trvalo mi několik let, než jsem rozpoznal tu bezduchou prázdnotu našeho vztahu. S láskou to nemělo nic společného.

Zadíval jsem se znovu na Bellu a jemně se usmál. Dávala mi víc, než všechny ženy v mém životě dohromady. Probudila mé srdce znovu k životu a dala mi pocítit, jaké to je, skutečně milovat. Opatrně jsem zasunul své paže pod její křehké tělo a přenesl ji do ložnice. Položil jsem ji do hedvábných přikrývek a odsunul ji pramínek vlasů z tváře. Zhluboka se nadechla a spala dál. Něžně jsem ji políbil na hebké rty a vdechl jejich sladkou a opojnou vůni. O pár minut později jsem mířil po noční ulici od jejího bytu a nechal se unášet rozmanitými pocity, které mi svíraly celé tělo…


Tak jak se vám líbil filmový večer? Sice moc filmový nebyl, ale o to víc emocionální. Užívejte si štěstí Edwarda a Belly, dokud ještě trvá. Rozkvétající láska je dokonalá a omamná. Zatím. :) Příště se podíváme na pohled Edwarda a taky trochu nahlédneme na výstavu, kterou pořádá Alice. Takže se máte na co těšit!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Doktor Cullen - 7. kapitola - Závrať:

 1 2   Další »
27.04.2012 [0:25]

AfroditaAliceCullenSkvělý, ale nechápu, proč odešel, měl tam zůstat! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.03.2012 [22:07]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Anizek
05.03.2012 [22:07]

AnizekMěl tam s ní zůstat. No jinak nádhera. Ten pohled Edwarda byl tak strašně moc romantický až mi z toho tlouklo srdce mnohem rychleji. Opravdu nádhera a těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.03.2012 [19:33]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Lucka
05.03.2012 [18:52]

skvělé Emoticon Ten jejich filmový večer byl úžasný a skvěle popsané Edwardovi pocity. Moc se těším na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Pegi
05.03.2012 [18:50]

Pegi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. martty555
05.03.2012 [18:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.03.2012 [17:46]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.03.2012 [16:46]

Lucie7skvělé

05.03.2012 [16:15]

Adus15 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!