Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Doktor Cullen - 3. kapitola - Stav beztíže

Twilight mafie


Doktor Cullen - 3. kapitola - Stav beztížePo dlouhé době tu máme další kapitolu! Omlouvám se, že jsem dlouho nepřidávala, ale měla jsem drobnou spisovatelskou krizi. :) V minulém díle došlo k hádce Jessicy s Bellou. Co Jess vedlo k jejímu postoji? A nechá si Bella vůbec vysvětlit, co se stalo? A co Edward? Jakou roli v tom bude hrát on? To vše v tomto díle, přeju příjemné čtení! :) A doufám, že mi tu necháte nějaký ten komentář. Pac a pusu, pac a pusu, Vaše Lorenia:)

Zbytek dne jsem strávila pekelným soustředěním k psaní článků. Jessica se už v práci neobjevila a já za to byla vděčná. Měla jsem na ni obrovský vztek. Nedokázala jsem pochopit, kde se v ní vzala všechna ta slova, která dokázala vypustit z úst. Myslela jsem, že mi vztah s Edwardem přeje, ale opak byl pravdou. Jenom ze mě udělala obyčejnou couru, která se nabídla muži, kterého znala sotva pár dní. Jenže Edward byl tak jiný než ostatní muži. Nikdy bych tohle neudělala, kdybych necítila něco tak silného, jako jsem cítila teď. Vždyť nešlo jen o pouhý sex. V Edwardovi jsem našla všechno, co jsem kdy hledala a ještě mnohem víc. A Jessica se to snažila všechno pošlapat a já zkrátka nechápala proč.

 

Když jsem konečně dokončila veškerou svou práci v redakci, sbalila jsem se a vyrazila domů. Sotva jsem vyšla na ulici, v kabelce mi zavibroval telefon. Začala jsem se přehrabovat mezi všemi věcmi, až jsem konečně narazila na to, co jsem hledala. Zadívala jsem se na displej mobilu, kde zářila smska od Jess. Nejdřív jsem naštvaně hodila mobil zpátky do tašky, ale pak mě přemohla moje zvědavost a já zmáčkla tlačítko.

 

Bello, moc mě mrzí, jak jsme se dnes pohádaly, ale věř mi, že mám ke svému postoji pádné důvody. Nejdřív jsem ti nic nechtěla říkat, ale teď už nemá cenu nic tajit. Prosím, nech mě ti všechno vysvětlit. Čekám v baru kousek od redakce. Přijď, prosím. Jess

Nevěřícně jsem hleděla do mobilu. O jakých důvodech to k čertu mluvila? Myslela jsem, že mi prostě Edwarda nepřeje, ale tohle vypadalo mnohem vážněji. Pořád jsem cítila tu hořkost, kterou mi způsobila její dnešní slova, ale k tomuhle jsem potřebovala vysvětlení. Rozešla jsem se přes ulici a zamířila přímo k zářivému nápisu baru Silent. Zastavila jsem se před vchodem a na malý okamžik zaváhala. Nakonec jsem se však zhluboka nadechla a vstoupila dovnitř. Prostupovala jsem kouřovým dýmem a hledala Jessicu, když jsem ji zahlédla zastrčenou u rohového stolku. Popíjela sklenku vína a vypadala dost zmučeně. Bez přemýšlení jsem se rozešla k ní, a když mě spatřila, zářivě se usmála.

 

„Bello,“ hlesla radostně a pokynula mi, abych se posadila. Ani jsem se neobtěžovala sundáním kabátu.

„Tak o co jde?“ sykla jsem a z mého hlasu čišela neskrývaná uraženost. Jess vyhltla sklenku vína a opřela se o hranu stolu.

„Vím, že se na mě zlobíš,“ začala rozechvělým hlasem, „ale to, co jsem ti dneska řekla, mělo své důvody.“

„Hm,“ odfrkla jsem s předstíraným nezájmem. Jessica svraštila obočí a přiklonila se ke mně blíž.

„Nejdřív jsem myslela, že ti prostě Edwarda normálně rozmluvím, ale pak mi došlo, že ty k němu vážně něco cítíš,“ odpověděla a smutně sklopila zrak. Seděla jsem naproti ní a snažila se najít jen jediný logický důvod, který ji vedl k dnešní scéně.

„Ušetři mě těch řečí. O jakých důvodech jsi to mluvila?“ vyhrkla jsem chladně a Jessica zvedla hlavu. Najednou nebyla zničená a vysílená, vypadala spíš rozzuřeně.

„Viděla jsem Edwarda s jinou ženou,“ odpověděla tak hlasitě, že mi ozvěna těch slov zněla v hlavě jako gong. Měla jsem pocit, že se mi stahuje hrdlo a množství kyslíku v mých plicích se rapidně snižuje.

„O-o čem to mluvíš?“ vykoktala jsem nevěřícně. Její pohled byl ale tvrdý a nekompromisní.

„Došly mi prášky a musela jsem do lékárny v nemocnici. Když jsem odcházela, na chodbě jsem zahlédla Edwarda. Postával u recepce a něco zapisoval do lékařské karty. A pak se to stalo,“ dořekla Jess a můj srdeční tep nabíral nebezpečné obrátky.

„Co se stalo? Tak mluv!“ skoro jsem vykřikla. Zamračila se.

„Pak se tam zjevila krásná dívka. Když ji spatřil, rozzářil se a ona se mu vrhla kolem krku. Na víc už jsem se nemohla dívat, tak jsem se protáhla východem a zmizela pryč,“ šeptla a v tváři se jí zas objevil ten zkroušený výraz. Dívala se na mě s pocitem provinění. Věděla, že mě tahle pravda položí na kolena, ale skutečnost byla mnohem horší. Cítila jsem, jak se mi vaří krev a horké slzy bolesti se mi derou do tváře. Ponížená a podvedená. To byly mé pocity. Nevěděla jsem, co mám říct. Hrdlo se mi svíralo palčivou, ohnivou bolestí. Sotva jsem mohla dýchat.

„Bello, jsi v pořádku?“ zněl vystrašený Jessičin hlas někde v mlžném oparu přítomnosti, kterou jsem momentálně téměř nevnímala.

„Bello, tak řekni něco!“ křikla Jessica znovu, což mě donutilo opět vnímat. Najednou bylo všechno jasnější než dřív. Věděla jsem, co chci udělat.

„Je mi fajn,“ hlesla jsem rozrušeně a zvedla se od stolu. Jessica se na mě překvapeně podívala.

„Co chceš dělat, Bells?!“ ptala se nervózně a snažila se mě pohledem donutit posadit se zpátky.

„To, co musím,“ odvětila jsem tvrdě, na stůl jsem položila bankovku a nereagovala na Jessičino volání.

Vyběhla jsem z baru do chladné noci a potřebovala jsem jediné. Dostat ze sebe tu nesnesitelnou zlobu a ponížení, které jsem v sobě nedokázala potlačit. Proč mi to Edward udělal? Proč? Stopla jsem si první taxi, které projíždělo kolem.

 

„Kam to bude, slečno?“ ptal se mě starý mužský hlas.

„Do Central Hospital, prosím,“ odpověděla jsem vmžiku. Věděla jsem, že má Edward dnes večer službu a já jsem nehodlala čekat na jeho vysvětlení.

„Cítíte se dobře, slečno?“ optal se muž starostlivě, když se na mě podíval.

„Jo, hlavně už jeďte!“ zasyčela jsem naštvaně a auto se rozjelo.

 

Ani jsem nevěděla, kolik uplynulo času, když jsem spatřila zářivý nápis seattlské nemocnice. Podala jsem muži peníze a vystoupila ven. Srdce mi bolestně tlouklo do hrudi, ztěžka jsem dýchala. Nakonec jsem se odhodlala a vydala jsem se hlavním vchodem, kde mě zarazil hlídač.

 

„Promiňte, už je pozdě. Přijďte zítra ráno,“ vysvětlil mi postarší muž.

„Nejsem pacientka. Jdu za doktorem Cullenem, jsem jeho snoubenka,“ zalhala jsem a při tom slově mě píchlo u srdce. Muž se najednou široce pousmál.

„Och, doktor Cullen. Nezlobte se, můžete jít samozřejmě dovnitř. Myslím, že bude v lékařském pokoji, desáté patro. Jenom Vás žádám, abyste nerušila noční klid,“ odpověděl vstřícně a ustoupil stranou.

„Díky,“ špitla jsem a rozešla se k výtahu, kde jsem silně stiskla číslici deset. Když se výtah rozjel, cítila jsem, jak se mi vaří krev v žilách. Celá jsem hořela.

„Desáté patro,“ oznámil ženský hlas a já vystoupila do prostorné chodby, kde svítilo jen pár nočních světel. Všude panoval klid. Ohlížela jsem se kolem a hledala jakékoli vodítko, kam mám jít. Nakonec jsem se vydala za roh chodby a prošla až na její konec, kde jsem na posledních dveřích spatřila nápis Lékařský pokoj. Na malý okamžik jsem zaváhala, ale pak jsem roztřeseně vzala za kliku a vstoupila dovnitř.

V pokoji bylo šero, ale přesto jsem jasně viděla, že je prázdný. Nikdo tam nebyl. Cítila jsem, jak se mi krev hrne do obličeje a srdeční tep značně stoupá. Jestli jsem předtím váhala, tohle bylo jasné znamení, že jít sem byla hloupost. Naprostá hloupost. Vyšla jsem z pokoje a snažila se co nejtišeji zavřít dveře, což se mi také podařilo.

„Bello? Co tady děláš?“ Zazněl udivený hlas, který jsem znala víc než dobře. Měla jsem pocit, že snad omdlím, ale nohy mě stále poslouchaly. Otočila jsem se a spatřila Edwarda, který přede mnou stál s výrazem překvapení.

„Já, já, já…“

„Bello, je ti dobře?“ ptal se starostlivě a hned stál přímo u mě a chytil mě kolem pasu. Nedokázala jsem ovládat to chvění, které zaplavilo moje tělo.

„Pusť mě!“ zasyčela jsem a pokusila se ho odstrčit. Když si to uvědomil, sevřel mě ještě pevněji a přitiskl se ke mně.

„Bello, co je ti?“ naléhal s vystrašeným výrazem.

„Pusť mě, ty zatracenej lháři!“ vykřikla jsem a než jsem se nadála, už mě nesl v náruči a zavíral dveře pokoje. V tu chvíli jsem se ocitla zpátky na zemi a dívala se do jeho nechápavé tváře.

„Co to vyvádíš?“ ptal se rozzlobeně a nepřestával mě sledovat. V tu chvíli se ve mně mísilo spousta pocitů a do očí se mi draly horké slzy.

„Proč jsi mi to udělal?!“ vyhrkla jsem a dala průchod svým emocím. Šokovaně na mě hleděl.

„Bello? Co je ti? O čem to mluvíš?“ oponoval mi a v jeho očích se promítal neskrývaný údiv. Evidentně to uměl dobře hrát.

„O čem to mluvím? Nedělej, že nevíš! Mluvím o tý ženský, se kterou tě tady viděla Jessica! Normálně jsi mě využil!“ syčela jsem už dostatečně nahlas, ale v jeho tváři se najednou vykreslil úsměv. Já tu skoro brečím zničená a on se tomu směje?!

„Bello,“ vydechl a přistoupil znovu ke mně, „ta žena se jmenuje Alice -“

„Mě nezajímá, jak se jmenuje!“ vykřikla jsem a Edward mě vší silou znovu sevřel v náručí. Nemohla jsem se ani pohnout, když se naše pohledy střetly jen pár centimetrů od sebe.

„Je to moje sestra,“ dořekl a pronikavě se na mě podíval. Měla jsem pocit, že vážně omdlím.

„Co-cože?“ vykoktala jsem.

„Alice je moje sestra. Před pár dny se vrátila z Itálie, kde žije s mojí rodinou a překvapila mě tady v nemocnici,“ vysvětlil Edward a já se chtěla zavrtat nejhlouběji do země, jak by to jen šlo.

„Bože,“ špitla jsem a Edward opřel svoje čelo o mé.

„Miláčku, nemám potřebu se zajímat o jiné ženy. Ty jsi pro mě ta jediná,“ vydechl a jeho vůně začala tančit kolem mě.

„Já, nevím, co říct,“ hlesla jsem polohlasem a Edward se na mě znovu podíval.

„Co takhle mi příště víc důvěřovat, hm?“ odpověděl a sladce se na mě usmál. Cítila jsem se nehorázně trapně. Právě jsem tu udělala ukázkovou filmovou scénu žárlivosti.

„Promiň,“ zašeptala jsem se studem ve tváři a Edward jemně vyšpulil rty.

„To bude stát mnohem víc, slečno Swanová,“ odvětil pobaveně a jemně mi rty skousl ušní lalůček. Zachvěla jsem se, když začal pomalu sjíždět po mé šíji a vášnivě líbat. Najednou byl všechen ten hrozný tlak a bolest pryč.

„Edwarde,“ vydechla jsem.

„Hm?“ Nenechal se příliš vyrušovat ze svého soustředění.

„Vážně mě mrzí, že jsem tak vyjela,“ zašeptala jsem, když se mi ho podařilo trochu odtáhnout. Nesouhlasně zavrčel.

„Odpouštím ti, miláčku,“ odvětil a znovu se přisál k mým horkým rtům.

 


 

Takže první krize zažehnána! :) Doufám, že se Vám kapitolka líbila. V příštím díle se prvně podíváme na Edwardův pohled a taky dojde k seznámení Alice s Bellou... Takže příště!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Doktor Cullen - 3. kapitola - Stav beztíže:

 1 2 3   Další »
29. kiki
01.01.2012 [16:32]

Wow, ještě ještě ještě pár dílů!!!! Jinak mě zavraždíš autorko!!!! Je to famózní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. LuLuu
02.10.2011 [20:29]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [19:59]

Jééééé, tak to je opravdu nádherné jak za ním přišla. Jen jsem zvědavá jestli mu řekne, že se musela vydávat za jeho snoubenku aby se k němu dostala. Tak doufám, že si brzo přečteme další dílek.
Bylo to opravdu nádhernééééééééééééé.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Kačka
24.09.2011 [10:32]

Emoticon Emoticon Emoticon

25. Faire
19.09.2011 [18:39]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Verulka
18.09.2011 [23:20]

ach, píšeš božsky!!! Emoticon
miluju všechny tvoje povídky ! Emoticon

18.09.2011 [20:02]

eMCullenNádherná kapitolka! Doufám, že pokračování bude dřív než tady toto... Emoticon Emoticon
Ale moc se těším! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Lucie7
18.09.2011 [15:08]

perfektní

21. schuchinka
18.09.2011 [14:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. kati
18.09.2011 [11:50]

Bella se rozjela, hotová dračice. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!