Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dohoda 51. kapitola

Můj velkej bráška


Dohoda 51. kapitolaAť se Bella snaží opět jít dál a zapomenout na minulost, stejně se jí to nepodaří. Vlastně to ani nechce. Nedokáže už jen tak zpřetrhat všechna pouta. To byl vlastně prvotní impuls jejího bláznivého plánu. Sto padesáté narozeniny máte přece jen jednou a přehlédnout je není právě nejslušnější - a v Alicině případě ani nejrozumnější...

 

51. kapitola

 

Bella:

Vše se znova vrátilo do starých kolejí. Soustředila jsem se jen na své povinnosti, okolo mě se stále motala Jane jako správná malá sestřička a vyváděla blbosti a na Culleny jsem si zakazovala myslet. Chvílemi se mi to dařilo, pak to však bylo zas mnohem horší, když mi je něco připomnělo.

Jak se však říká, čas rány zhojí. Ne že by po nich nezůstaly jizvy, ale naučíte se s nimi žít. Nic jiného vám nezbude. Bylo mi jasné, že čtyřicet let je dlouhá doba a oni už stejně nečekají, že bych se k nim někdy vrátila.

Jen jediné jsem si nedokázala odepřít. Stejně jako nad měniči v La Push, tak i nad Culleny jsem jsem vytvořila štít. Ne tak silný, aby jej zachytili, ale já alespoň věděla, že jsou v pořádku.

 

Když nespíte a žijete tak dlouho, čas a jednotlivá data příliš nevnímáte. Jedno se mi však do hlavy vrylo a čím více se blížilo, tím víc jsem na to musela myslet. Alice měla mít narozeniny a sto padesát let už jsou pořádné kulatiny.

Měla jsem kvůli ní černé svědomí. Až příliš dobře jsem věděla co to znamená, když vám ze života zmizí nejlepší kamarádka bez jediného slova či rozloučení. Ona mi to udělala taky, ale byla to taky ona, která se ke mně tenkrát vrátila.

Nechtěla jsem jim znova zasahovat do života. Jenže zároveň jsem jí chtěla udělat radost...

 

S vymýšlením dárku pro Alici nikdy nebyl problém. Moc dobře všem ukazovala své záliby, které u ní dosahovaly téměř monstrózního fanataismu. Jen přivést takové nápady k životu býval trochu problém.

Jane jsem se se svým úmyslem raději nesvěřila a tak jediný, kdo věděl o mém plánu byl Aro. Příliš s tím nesouhlasil, ale také mi to nezakázal.

 

Nakonec jsem se tak přece jen ocitla v letadle směr Kanada. Netušila jsem sice jak se jmenuje místo kde teď bydlí, ale mířila jsem přímo ke štítům, které je obklopovaly. Vedly mě přímo do menšího města, okolo nějž se táhly lesy kam oko dohlédlo. A tím myslím to své, upíří. Bylo tam překrásně. Některé věci se nemění a jejich vkus evidentně také ne.

 

Schovala jsem se nedaleko města a sondovala svým štítem okolo. Potřebovala jsem odchytit Alici samotnou, ale to teď uprostřed noci bylo naprosto nemožné. Byla doma s celou rodinou, cítila jsem je svým štítem. Obzvláště Jasper u ní byl teď hodně, ale hodně hodně blízko. Pokud se to tak dá ještě nazvat.

Moje pozornost však začala stále více sklouzávat k jinému v domě. Myšlenky se mi začaly rozbíhat a já přemýšlela, co teď asi dělá. Čte nebo poslouchá hudbu? Než jsem si to uvědomila, seskočila jsem ze stromu a rozběhla se jeho směrem.

Prudce jsem zastavila, až se mi boty zabořily do půdy.

Proboha co to dělám?!

Tohle byla ta největší pitomost, co bych mohla provést. Raději jsem se otočila a rozběhla na opačnou stranu. Potřebovala jsem se nějak zabavit a tak jsem se rozhodla poohlédnout se tu po něčem na zub.

Daňci mi lezli už notně krkem a tak jsem vítala jakoukoliv změnu. Podařilo se mi vystopovat dva dospělé vlky. Vrhla jsme se nejprve na toho většího a pak si ještě dostopovala i toho druhého, který se mi pokoušel marně utéct.

Podařilo se mi tak vyplnit dobu, než vyšlo slunce. Lidé začali mířit do práce. Hodila jsem na sebe čisté oblečení, co jsem si přivezla a zamíchala se mezi ně. Svůj pach jsem zaštítila, aby neměl nikdo možnost objevit mě dříve, než jsem potřebovala.

Loudala jsem se městem přímo ke škole. Dorazila jsem jen chvilku po začátku první hodiny. Věděla jsem přesně kde který z Cullenů je. Nezbylo mi tak než jen čekat, až bude Alice sama. Třetí hodinu měli zřejmě chemii, protože se přesunula do laboratoří, ale co bylo hlavní, šla na ni sama.

Napnutě jsem čekala na svou příležitost. Ta se mi naskytla až na konci hodiny, kdy už jen uklízeli a umývali kádinky. Učitel a ostatní se pomalu začali trousit ven, zatím co Alice byla stále uvnitř a docela blízko okna.

Rychle jsem se rozhlédla a v příštím okamžiku už seděla na parapetu a přehoupla se dovnitř. Naskytl se mi tak pohled na Alici, která se mračil a upřeně hleděla před sebe. Zvuk od okna ji však donutil podívat vyděšeně mým směrem.

Nikdy jsem nevěřila, že je možné, aby Alici došla řeč, ale povedlo se. Jen s otevřenou pusou zůstala zírat na mě. Musela jsem se tomu usmát. Tenhle pohled si rozhodně budu chtít v paměti uchovat ještě hodně dlouho.

Bello!” vydechla konečně. Rozběhla se ke mně a já ji objetí vroucně oplatila.

Co, co tu děláš?” Rozrušeně šermovala rukama, že jsem se bála o lahvičky s chemikáliemi, které stály na polici nedaleko od nás.

Máš přece narozeniny, tak jsem ti chtěla popřát,” usmála jsem se, jako by to přece bylo naprosto normální.

V očích se jí nadšeně zalesklo. Možná to bylo tím, že jsem přišla jen kvůli ní, nebo nadšením z dárku. Kdo ví?

Vrazila jsem jí do ruky obálku a políbil na dojatou tvář.

Všechno nejlepší.”

Pak jsem se zase bleskově otočila a nechala ji tam stát. Přehoupla jsem se přes okno a než mě měl šanci někdo třeba jen spatřit, proklouzla jsem z pozemků školy a splynula s lidmi spěchajícími na oběd, než jim skončí pausa.

 

>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dohoda 51. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!