Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dohoda 38. kapitola


Dohoda 38. kapitolaA Cullenovi jsou konečně tady a to doslova, protože tahle kapitola je psaná z Edwardova pohledu. Měl dostatek času si uvědomit co se tenkrát stalo a snad i začít pochybovat.
Nyní je ale na vše už pozdě a celá jejich rodina se rozhodla postavit novorozeným a zdržet je, než dorazí Volturiovi. Nezbývá jim než doufat, že to stihnou včas.

 

38. kapitola

 

 Edward:

Aniž bych si to uvědomoval, upíral jsem pohled na propletené prsty Esme a Carlisla. Hladil ji palcem po hřbetu ruky, aby ji trochu uklidnil.

Přistěhovali jsme se sem před třemi roky. Bylo tu krásně, všude okolo našeho domu byly staré lesy, kam se dalo na dlouhé hodiny zmizet. Tahle pohoda se však před třemi týdny začala vytrácet.

Místní zpravodajské kanály se začaly stále více plnit zmizeními lidí a podivnými vraždami. Nebylo těžké uhodnout, co se tu děje. Stále častěji jsme naráželi na pachy cizích upírů. Musely jich být desítky. Nakonec se Jasper s Emmettem vydali na menší průzkum...

 

Schylovalo se tu k útoku nezvladatelných novorozených přímo na město. Měli jsme tak pouze dvě možnosti, zmizet dokud je čas, nebo zůstat a bojovat. Jasper s Emmettem a Rosalií byli pro boj. Carlisle sice zabíjení považoval za tu nejhorší variantu, ale zároveň si moc dobře uvědomoval, co by jinak následovalo. Tomu nemohl přihlížet.

Alice se hlasování zdržela, protože všem bylo jasné, že půjde tam kam Jasper. Jedinou kdo byl pro ústup tak zůstala Esme. Ale ani ona by nedokázala opustit Carlisla a nechat ho jít do boje samotného.

Přihlížel jsem tomu všemu bez většího zájmu, jako všemu ostatnímu za poslední roky. Možná jsem to i trochu vítal. Vinou nevyzpytatelného chování novorozených Alice netušila, jak to skončí. Možná budu mít štěstí a konečně to budu moci skončit.

Po tom co se stalo ve Volteře téměř před šedesáti lety, jsem viděl, co by s rodinou moje smrt udělala. Nechtěl jsem jim takto znovu ublížit a proto jsem se alespoň snažil. Tohle už ale nebyl život. Kromě rodiny mě nezajímalo už vůbec nic.

Většinu času jsem jen trávil sám a vzpomínal na moji Bellu. Na dobu, kdy byla ještě moje. Občas si i představoval, jaké to mohlo být. Mučil jsem se těmi bdělými sny s vědomím, že to vše bylo jen mé rozhodnutí. Kdybych se tenkrát zachoval jinak...

Snažil jsem si namluvit, že jsem šťastný, že si našla někoho s kým bude šťastná, i když to bylo to psisko, ale postupně mi začalo docházet, že je to jen moje iluze. Nezáleželo na tom, jestli byla sama nebo s někým jiným. Já bez ní nedokázal už žít.

To proto jsem s očekáváním sledoval poradu mé rodiny o boji s novorozenými. Třeba tohle byl ten únik od toho všeho...

 

Bez jakéhokoliv strachu jsem kráčel se svou rodinou. Všude okolo jsem cítil desítky upířích pachů. Všichni se shromáždili na jednom místě jen několik málo kilometrů od města. Bylo jen otázkou času, kdy se vrhnou přímo do jeho centra. My je mohli alespoň trochu zpomalit.

Ať jsme však čekali cokoliv, když se nám naskytl pohled na celou louku, kde stáli, vyrazilo nám to dech. Už dávno jich nebylo jen několik desítek. Nyní jich už nezbývalo moc, aby jich byla stovka.

„Nezapomeňte, že bude stačit je zdržet. O zbytek se snad postarají Volturiovi,” řekl Carlisle a Jasper se na něj zkoumavě otočil. Oba jsme věděli, že si tím není jistý. Netušil, kdy dorazí a mohlo by být už také příliš pozdě.

Alice opět ztuhla na místě s nepřítomným pohledem. Trvalo to jen okamžik a Jasper kolem ní okamžitě ovinul ochranitelsky paže.

„Další změna v budoucnosti?” zeptal se Carlisle jen se probrala.

Otočila k němu strnulou tvář a přikývla. Jasper ji sevřel v pevnějším sevření.

„Cos viděla?”

Otočila se na Jaspera.

„Jak umřeme,” odpověděla pomalu, jako by byla v transu.

„Jak, kdy,” zašeptal Carlisle.

„Pár minut.” V lepším případě.

„To abysme jich sebou vzali co nejvíc,” zavrčel za mnou Emmett. Spolu s Rosalii se postavili čelem k novorozeným, kteří už nám začínali věnovat pozornost. Už nebyla cesta zpátky. S ostatními jsem se přidal k těm dvěma. Stále jsme doufali, že Alice dostane další vizi, ale pokud to už mělo být takhle, tak ať to k něčemu aspoň je.

„Málem bych ještě na něco zapomněl,” vyhrkl do napjatého ticha mezi námi Emmett. Jediným pohybem na sebe strhl Rosalii a políbil ji.

„Pro štěstí,” mrkl na ni než ji opět pustil.

Novorození se k nám mezitím začali přibližovat. Nevěděli co si o nás myslet a tak ještě žádný z nich nezaútočil. Poznával jsem však jednotlivé detaily, které zapadaly přesně do Aliciny vize.

Přesně v momentě, kdy její vize končila a všude se v ní rozhostila tma, se z jejích úst ozvalo vzlyknutí.

Nic se však nestalo. Stejně jako dalších pár vteřin. Nic. Aliciny vize byly naprosto slepé. Nic neviděla, ale my byli stále tady.

Z druhé strany davu novorozených se náhle ozvalo několik přijíždějících aut. Jela příliš rychle na to, aby za volantem byli lidé. Ti by tenhle terén nezvládli. Všechna tři auta prudce zastavila a přes hradbu novorozených jsem zahlédl šest postav, které se vykročili na louku.

 

>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dohoda 38. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!