Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 36.kapitola (Upírské city)


Do skonání světa - 36.kapitola (Upírské city)Takže další díleček s názvem City... Mají návštěvu a Belle je jí líto...Pěkné počtení vám ze srdce přeji a doufám že mi zanecháte nějký komentář...

Z pohledu Belly:

 

Přijížděly jsme k domu a já cítila nějakého upíra. Edward zřejmě taky, vlastně ho cítily všichni. A všichni ho také znali. Vystoupily jsme s aut. Já jsem si vzala Emma do náruče a Edward omotal svoje ruce kolem mého pasu. První šel Emmett a Jasper, potom jsme šly mi a za námi šel Carlisle, Esme, Alice a Rose. Stoupily jsme do domu a tam stála Tanya?

 

Co ta tady dělá. Koukla jsem se na Edwarda a spustila štít, tak aby mne mohl slyšet. „ Co tady sakra dělá? " zeptala jsem se ho v myšlenkách. Jenže mi nestačil odpovědět, protože se k nám řítila Tanya. „ Lásko kde jsi byl? A co tu dělá ona? " zeptala se. Mě odstrčila a vrhla se mu kolem krku. „ Cože? On si za mě našel náhradu? Ne to ne? " říkala jsem si v duchu. Podívala jsem se na ně a vyběhla z domu. Nevím jak dlouho jsem běžela, ale neběžela jsem rychle, protože jsem měla v náruči Emma.

 

Běžela jsem lesem až jsem doběhla na nějakou odlehlou mýtinu. Sedla jsem si na zem a Emma chovala v náruči. „ Proč, proč to udělal? " ptala jsem se ho i když jsem věděla že mi neodpoví. Ale odpověděl. Natáhl ke mně ručičky a spustil nával obrázků. Edward sedící v pokoji, jak vzlyká. Tanya jak ho svádí, ale on ji odmítá. Všechny tyto obrázky se pořád opakovaly, až do mého telefonátu. Tam totiž byl nadšený a vracel se zpátky. Ke mně. A to samé musím udělat i já. Odehnat Tanyu a ukázat jí že se Edwarda nikdy nevzdám.

 

Vstala jsem tedy a rozběhla jsem se zpátky domů. V půli cesty jsem narazila na Edwarda. „ Miláčku je mi to líto, ale já s ní nic vážně nemám... " nestačil to doříct, protože jsem si ho jednou rukou přitáhla a políbila. Polibek mi s něžností oplácel. Po chvilce nás našla Alice s Jasperem, kteří mě šli taky hledat. Alice si ode mne vzala Emma a rozběhla se i s Jasperem domů. Já jsem se otočila ještě jednou na Edwarda a políbila ho, ale tentokrát naléhavě. Povalila jsem ho na zem a skočila na něj. Strhla jsem z něj košili a on mi zajel rukou pod tričko. Jenže jako vždy nás vyrušil Emmett. „ A my jsme mysleli že už tě nikde nenajdeme. " řekl s úsměvem. „ To by jste mě teda nenašly, protože jsem chtěla jít do La Push. " oznámila jsem mu a Edward pode mnou zavrčel. „ No co, naštval jsi mne. " řekla jsem mu na obhajobu a vstala. On udělal totéž. „ To je dobrý a já jsem bez košile. " zabručel. „ Buď rád že nejsi bez kalhot " popíchla jsem ho. Vzala jsem ho za ruku a  vydala se k domu.

 

Vstoupily jsme do  domu a Esme s Carlislem se na mě vrhly. „ Už nikdy nesmíš odejít. Rozumíš! " šeptala mezi tím co mě objímala. „ Neboj, už neodejdu. Nikdy! " to nikdy jsem zvýraznila. Tanya seděla na gauči s nasupeným výrazem. Když si všimla, že se na ni dívám tak vstala a začala řvát: „ To si jako myslíš, že se vrátíš po pěti měsících a Edward na tebe bude čekat? Tak to jsi na omylu holčičko. On je se mnou a já se ho nevzdám... " křičela ještě něco, ale přestala jsem jí vnímat a držela Edwarda aby po ní nevyskočil. Když skončila svůj proslov tak sem se na ni usmála. „ Víš Tanyo, mám pro tebe zprávu. Edward s tebou nikdy nechodil, takže tobě může být jedno že je se mnou. A vlastně jak jsem koukala tak tvoje pokusy o svádění byly docela chabý, to i já jako člověk jsem ho svedla hned. " řekla jsem jí výsměšně. Všichni na mě koukaly s otevřenou pusou. Jediný Edward se vedle mě tomu smál.

 

„ Cože? Jak si to myslela že si se koukala? " zeptal se Carlisle. „ No...když jsem chtěla teď odejít tak mi Emm ukázal co se tu všechno dělo. A proto jsem se taky vrátila... " řekla jsem jim. „ Aha tak to jo, náš malý Emm si zase hrál se svou mocí. To je tak rozkošné... " broukala si Esme a šla pro Emma. „  Ne, Edwarde řekni jí že jsi teď se mnou... " křičela a při tom vzlykala. Teď mi je jí líto. „ Carlisle je možné že se upír zbláznil? Mě totiž přijde že ano... " zeptal se Edward a přitáhl si mě víc k sobě.

 

Odtáhla jsem se a chtěla jít utěšit Tanyu, ale ta rychlostí světla vylítla z domu. „ Edwarde...měl by jsi ji jít najít. Ono to vypadá že se psychicky zhroutila.. " rozmlouval mu Carlisle. „ Ne, ona pro mě nic neznamená, takže nemám důvod ji jít hledat. " odpověděl s klidným svědomím. Zamračila jsem se na něj a chtěla vyběhnout za ní, ale Edward mě chytil pevně za ruku. „ Kam to jdeš? " zeptal se rozčíleně. „ Pokuď sis nevšimnul tak Tanya je na tom hodně špatně. A já vím jaký to je ztratit někoho koho miluješ...ona si to nezaslouží Edwarde. Je to jenom upír, ale ten upír má city tak jako mi ostatní a jak se zdá, tak ty jsi jí právě zlomil srdce. Nemám ji ráda, až k smrti ji nesnáším, ale v tomhle stavu potřebuje pomoc. " odpověděla jsem mu. Vytrhla jsem se mu z jeho sevření a vydala se za ní....

<Shrnutí povídek>

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 36.kapitola (Upírské city):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!