Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 37.kapitola( Promiň )


Do skonání světa - 37.kapitola( Promiň )Takže je tu po dlouhé době další díleček. Omlouvám se že mi to trvala, tak dlouho. Ale byla jsem a horách a když sem přijela, tak se mi do toho echtělo. Prosím nějaké komety. Děkuji!


Z pohledu Edwarda:

 

Odtáhla se a chtěla jít utěšit Tanyu, ale ta rychlostí světla vylítla z domu. „ Edwarde...měl by jsi ji jít najít. Ono to vypadá že se psychicky zhroutila.. " rozmlouval mi Carlisle. „ Ne, ona pro mě nic neznamená, takže nemám důvod ji jít hledat. " odpověděl jsem s  klidným svědomím. Bella se na mne zamračila a chtěla vyběhnout za ní, ale já jsem jí rychle chytil pevně za ruku. „ Kam to jdeš? " zeptal jsem se rozčíleně. „ Pokuď sis nevšimnul tak Tanya je na tom hodně špatně. A já vím jaký to je ztratit někoho koho miluješ...ona si to nezaslouží Edwarde. Je to jenom upír, ale ten upír má city tak jako mi ostatní a jak se zdá, tak ty jsi jí právě zlomil srdce. Nemám ji ráda, až k smrti ji nesnáším, ale v tomhle stavu potřebuje pomoc. " odpověděla mi stroze. Vytrhla se mi z mého sevření a vydala se za ní...

 

Rychle jsem se vzpamatoval a běžel za ní abych ji zadržel. Asi po čtrnácti kilometrech jsem ji konečně chytil.

„Bello! Bello, stůj! " zakřičel jsem na ni když jsem ji chytil a ona se mě snažila odstrčit.

„Ty jí nic nedlužíš a ani nemusíš ji jít utěšit. Ona věděla že mám tebe a vždycky sem ji odmítal." řekl sem jí potichu a pěvně jí objal.

„Ale - ale já vím jak se cítí. A mučí mě pocit že je to kvůli mně." Zanaříkala.

„Chceš abych ji dohnal? Vím kde asi bude..." řekl jsem, i když se mi tam vůbec nechtělo. Jen kývla hlavou na souhlas.

„Jdi domů a já přijdu za chvíli ano?" zeptal sem se a při tom se ji díval do očí.

„Ano" přikývla a políbila mne. Polibek sem jí vracel a chtěl pokračovat, ale ona se odtáhla.

„Jdi ať tě mám brzy zpátky"řekla mi a věnovala poslední letmý polibek.

 

Běžel jsem na jednu louku kam vždy utíkala, když sem ji odmítnul. A jako pokaždé, i teď tam ležela stočená do klubíčka a vzlykala. „ Tanyo, prosím tě nebul " řekl jsem jí ostrým hlasem jako břitva.

„Proč, proč si mi Edwarde dával vůbec nějakou naději když jsi zase s ní?" zeptala se uboleně.

„Tanyo, to že jsem ti neoponoval, nebylo z toho důvodu že bych tě chtěl. Já už prostě neměl sílu! A promiň, ale Bella je moje manželka a máme spolu Emma, takže je jasné že s tebou nebudu!" odpověděl jsem jí chladně.

„Ale oni si ji tam měly nechat! Aro mi to slíbil! Říkal že ji už nikdy nepustí!" křičela na mne.

„Cože ty jsi v tom měla prsty?" zeptal jsem se už opravdu rozzuřeně.

„Já nám chtěla dát jenom šanci Edwarde, nic víc!" odpověděla mi jednoduše.

„Víš co to pro nás všechny bylo když musela odejít? Víš kolik si toho všeho musela projít moje rodina? Tanyo, promiň, ale už tě nikdy nechci vidět! Už nikdy rozumíš?" křičel sem.

„Ale to přeci nemyslíš vážně!" odvětila mi.

„Ty beze mne neumíš žít! Nikdy jsi to neuměl a nikdy umět nebudeš!" řekla s klidem.

 

Neudržel jsem se a skočil na ni! Svíral jsem její hrdlo tak pevně, že by z normálního člověka zbyl prach.

„E-e-d-d-d-w-a-a-a-r-r-d-d-d-e-e-e!" skuhrala.

„Edwarde dost!" zakřičela od nekuď moje Bella.

„Brácha nech ji!" volal na mě Jazz. Svůj stisk jsem vůbec neuvolňoval, a chystal jsem se to s ní skoncovat.

„Edwarde nech ji! Já vím jak to bylo, ale nech ji." volala na mě Bella a blížila se blíž a blíž.

„Pusť ji" řekla když přišla úplně ke mne. Pustil jsem ji teda a otočil sem se na Bellu.

„Promiň!" to bylo jediné na co sem se zmohl. Objala mě.

„Já se přeci nezlobím. Sama bych to asi udělala. Ale to nemění nic na tom, že patří do tvé rodiny." zašeptala mi do ucha.

 

„Tanyo, dobrý?" zeptala se jí Bella. Ta jenom přikývla a vděčně se na ni podívala. Cože VDĚČNĚ? Poslechnul sem si tedy její myšlenky: JEŠTĚ ŽE MÁ TA ZMIJE, TAK DOBRÝ SRDCE, JINAK BYCH BYLA UŽ MRTVÁ!! opakovala si stále dokola. Carlisle jako vždy s jeho dobrým srdcem vzal Tanyu k nám. Já už sem se ani neobtěžoval, tam běžet, a tak jsem šel radši na lov. Bella se ke mne připojila.

 

Ulovil jsem si dvě pumy a Bella jednu pumu a dva medvídky a nakonec si vzala ještě jednu srnku. Potom co jsme dolovily, jsme si šly sednout na jedny útesy. Bylo hromové ticho, ale to Bella s přehledem přešla.

„Víš když mi anděl ukázal, kdo za to může sama jsem z toho byla mimo, a potom když nám ještě ukázal že se ji chystáš zabít...to už sem nemohla dovolit. Já ju sice nemám ráda, ale ona chtěla jen tvoji lásku..." chtěla ještě pokračovat, ale přerušil jsem ji polibkem.

„Děkuji!" zašeptal jsem mezi polibky.

„Za co?" zeptala se udiveně.

„Za to, že jsi mě nenechala udělat, tak velkou chybu." Odpověděl jsem jí.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 37.kapitola( Promiň ):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!