Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 30.kapitola

e+b


Do skonání světa - 30.kapitolaTakže další díleček je už třicáty což už je docela dost pokračování nemyslíte? Takže abych řekla ve stručnosti o čem to je. Dnešní díl se jmenuje návštěva. A proč zrovana tak? Protože navštíví po dlouhé době Charlieho.

Z pohledu Belly:

„ Myslím, že by to zajímalo i Carlisle a navíc je to na dlouhé vyprávění...Takže vám to řeknu až doma ano? " zeptala jsem se Jaspera. „ Jasně. " a obdařil mě úsměvem. „ Jinak díky že jsi nás zachránila, myslel jsem že proti vlastní krvi nepůjdeš..." vzpomněl si. I já na toto myslela celou dobu, ale on už moje rodina není. „ Víš Jaspere, já jsem se rozhodla kdo je moje rodina a to on určitě není. A věř mi to že jsem se dala proti němu mě nevadilo, spíš mě vadí že jsem musela opustit Jane, byla to moje jediná kamarádka. " řekla jsem smutně. „ Všiml jsem si má tě hodně ráda. " podotkl jen tak mimochodem.

 

Právě jsme dojížděly na letiště když začalo svítit slunce. „ Co teď? " zeptala jsem se s trochou hysterii v hlase. „ Carlisle už má vše zařízené za chvíly odlétáme v našem soukromém letadle, ale teď Alice rychle zajeď vrátit auto ano? " kývla hlavou a my vystoupily z Aute. Tedy spíše já, Emm, kterého jsem si vzala do náruče a Edward. Jasper jel s Alicí, aby nebyla sama. Edward mě chytil za ruku a táhl k velkému letadlu. Bylo fakt luxusní, na letišti hezčí letadlo nebylo. „ Páni. " uteklo mi z úst. „ To je naše, tak jako ta loď. " usmál se na mne a táhl do letadla. V tomto letadle bych strávila snad celý život. Byla tam plasmová televize, počítač, postele, gauče. Prostě to vypadalo jak normální byt.

 

Po chvilce přišla Alice s Jasperem. „ Kdo to vlastně bude řídit? " zeptala jsem se. „ Myslím, že toho se s radostí vezme Emmett že? " zeptal se ho Edward. „ Ano, jak jinak. " Emmett se rozběhl aby už co nejrychleji seděl u řízení. Dveře se rychle zavřely a by začaly vzlétat. „ Vidíš? My všichni umíme s letadly létat, takže se nemusíš bát a časem to naučím i tebe. " řekl mi a políbil mne na čelo. Let trval asi hodinu a půl a přistály jsme na letišti ve Forks. Emmett ještě uklidil  letadlo do hangáru a vyrazily jsme všichni domů. „ Chtěla bych se ještě zastavit u Charlieho dlouho jsme tam nebyli. " a udělala jsem na Edwarda psí oči. „ Jo, ale prvně se stavíme doma. Ano? " kývla jsem na souhlas. Nasedly jsme do aut, které jsme na letišti nechaly před odjezdem do Itálie a vyrazily domů.

 

Doma jsem si dala ještě sprchu a ještě jsem se převlékla do nových šatů, které mi koupila Alice. „ Tak můžeme? " zeptala jsem se. „ Dobrá, ale upřímně se mi tam nechce. " řekl mi ještě, ale to už jsme šly k autu. Za pět minut jsme byly před. Charlie vykoukl z předního okna a rychle běžel ke dveřím. „Bello, Edwarde! " zakřičel na nás. Rozběhla jsem se za ním lidským bokem a objala ho. „ Moc jste mi chyběli. " on se rozplakal? Charlie a plakat. „ Tati nebreč. Vždyť mě nevidíš naposled. " utěšovala jsem ho s úsměvem na tváři. „ Pojďte dovnitř, ať nezmrzneme. " a následovaly jsme ho. Sedly jsme si na gauč a Charlie nám vyprávěl všechno co za tu dobu zažil. Ale nejvíc mě překvapilo když nám řekl tu nejdůležitější zprávu. „ Bello, je tu ještě něco co by jsi měla vědět...." Na chvíly se odmlčel. „ Našel jsem si přítelkyni. Jmenuje se Laura a je strašně fajn. " šla jsem k němu a opět ho objala. „ Tolik ti to přeji. " zašeptala jsem mu do ucha.

 

Na příjezdové cestě zastavovalo nějaké auto a o chvilinku někdo zaklepal na dveře. „ Ahoj Charlie. Přišly jsme za tebou abys tu nebyl tak dlouho sám než přijede Laura... " řekl a mě bylo jasné kdo to byl.

 

<Shrnutí povídek>

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 30.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!