Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 31.kapitola

11


Do skonání světa - 31.kapitolaTakže je tu 31.díleček s názvem Miluji tě! Na návštěvu tedy přijede Jacob a potom Belle vyzná lásku...Doufám že mi tu necháte nějaký ten komentář, budu za to moc vděčná protože mě to pozbuzuje psát..:-D Děkuji

 

Z Edwardova pohledu:

 

Přišly jsme k Charliemu a přivítal nás s otevřenou náručí dokonce i mne. Sedly jsme si na gauč a on nám vyprávěl, ale nakonec řekl Belle něco co vážně nečekala. „Bello, je tu ještě něco co by jsi měla vědět...." Na chvíly se odmlčel. „ Našel jsem si přítelkyni. Jmenuje se Laura a je strašně fajn. " Bella se zvedla a objala ho. „ Tolik ti to přeji " zašeptala mu do ucha.

 

Na příjezdové cestě jsem slyšel pneumatiky zastavujícího se auta. Po necelých dvou minutách někdo zaklepal na dveře. A podle myšlenek to byl Billy a Jacob. „ Ahoj Charlie. Přišly jsme za tebou abys tu nebyl tak dlouho sám než přijede Laura... " řekl Billy Charliemu. „ Jasně moc vás tu vítám. Pojďte dál, lae dneska tu nebudeme sami je tu i Bella s Edwardem. " řekl s úsměvem na tváři.

 

Jacob nakrčil nos a pak se mu zatajil dech. „ Bello, ty jsi...." Nestačil to doříct, protože jsem mu skočil do řeči. „ Je stále krásná viď Jacobe. " chvilku na mě zíral, a pak se otočil na Charlieho. „ Ano to je. " posadil se co nejdál od nás a to samé udělal Billy se svým vozíčkem. Bella mi stiskla ruchu. „ To je dobrý " zašeptal jsem jí tak, že to lidský sluch nemohl zaslechnout. „ Tati máme pro tebe ještě jednu novinu. " vyhrkla. Což mě docela překvapilo nevěděl jsem totiž jakou. „ Vážně a jakou?? " zeptal se Charlie za mne. „ My s Edwardem jsme adoptovaly malého chlapečka. " řekla s úsměvem na tváři, a potom se podívala na Jacoba. Ten se nahrbil. „ A kde ho máte? " zeptal se s úsměvem od ucha k uchu. „ Esme ho dala spinkat hned po příletu. " oznámila mu. „ Takže já budu dědeček? " zeptal se dojatě. „ Asi to tak bude. " podívala se na mě a odstranila štít. „ TO JEŠTĚ NEVÍ ŽE JE I POKREVNĚ " řekla mi v myšlenkách. Usmál sem se na ni a odpověděl. „ TO VÁŽNĚ NEVÍ, ALE ŘÍKAT MU TO ANI NEBUDEME CO TY NA TO. " řekl jsem jí na oplátku. Zavrtěla hlavou a dala si na sebe zase štít.

 

„ A kdy jste ho adoptovaly? " zeptal se Jacob. „ Když jsme byly v Itálii, mimochodem bylo tam nádherně samé sluníčko. " odpověděla mu . Asi si půjčila můj dar a teď ho provokuje, protože mu jakoby odpovídala na otázky v myšlenkách. „ Počkat, Počkat nebyly jste náhodou někde jinde na líbánkách? " zeptal se rychle Charlie než jsme to stihly zamluvit. „ Ano tati byly jsme na ostrovu Esme. Byl tam jediný malý domeček a nechutné množství postelí, ale myslím že nás tam už Esme nepustí. " usmála se na něj a potom na Jacoba. Jeho myšlenky totiž byly. „ ONI SPOLU SPALY? S MOJÍ MALOU BELLO SPAL TEN NECHUTNEJ UPÍR? JEŠTĚŽE UŽ BYLA UPÍREM JINAK BYCH HO ASI ZABIL. " tím jeho myšlenky na Bellu končily. Ale potom jsme v myšlenkách slyšel ještě něco jiného. „ VÍŠ JACOBE SMŮLA JÁ JEŠTĚ BYLA ČLOVĚK MNO A TY POSLELE JSME ROZBÍJELY JEN TAK ZE SRANDY KDYŽ SE NEOVLÁDAL. " takže Bella mu poslala myšlenku, tak to myslel Jasper. Jen jsem se na ni zamračil. Jacob začal supět. „ Bello, Edwarde mohl bych si s vám promluvit o samotě? " zeptal se najednou. „ Tak jdeme do mého „ pokoje. " řekla a vstala. Já i Jacob jsme ji následovaly. „ Bello dej pryč ten štít prosím. " zašeptal jsem jí do ucha.

 

Štít stáhla až jsme byly v pokoji. „ Co je Jacobe? " zeptala se naoko otráveně. „ Ty si se zbláznil pijavice! Kvůli tomu že ty ses neovládl při svých milostných hrátkách je ona taky upír? " usmál jsem se na něj a přitáhl si Bellu k tělu. Omyl já ji neproměnil to ona sama. Teda spíše její dítě. " zamračil se. „ Cože? " teď nás nechápal. „ No s Bellou jsem spal ještě před tím dávno předtím a ty postele to byl jen způsob jak tě poškádlit. Ale k věci no Bella otěhotněla a jelikož byla i v minulosti upír tak se v něj zase proměnila. " tak jestli před tím byl zmatený tak teď ještě víc protože na nás civěl s otevřenou pusou. „ Bello miluješ mě ještě? " zeptal se náhle. „ Jacobe jak tě to napadlo. Já tě vždycky budu milovat, ale jen jako moji rodinu. Jako Charlieho nebo Renné. Odmalička jsme spolu byly teda podle těch falešných vzpomínek, ale pomohl jsi mi když jsem to potřebovala a tak tě za rodinu považuji. " řekla jedním dechem. „ Bello já tě pořád miluji, a proto tě chci požádat. Prosím Bello vrať se ke mně, ale tentokrát ne jako kamarádka, nýbrž jako moje přítelkyně. " Bella se usmála. „ Moc ráda bych tvoji nabídku přijala, ale já jsem nejmocnější upír a ty vlkodlak. To prostě nejde. " odpověděla mu. To mě, ale neštvala. Takže ona by se k němu vrátila kdyby nebyla Upír? „ NEEEEE!!!! " zařvala na mě v myšlenkách. „ JAK SI TO JEN MŮŽEŠ MYSLET. " další vzkaz v myšlenkách. „ MILUJI TĚ A TO SE NEZMĚNÍ. K JACOBOVI SEM NIKDY NIC NECÍTILA  A NIKDY NEBUDU. " zadíval jsem se jí do očí a viděl jsem tam smutek. Určitě to bylo tím že jsem pochyboval...

 

<Shrnutí povídek>

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 31.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!