Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 26.kapitola


Do skonání světa - 26.kapitolaCullenovic rodina dojela do Volterry a Bella prozrazuje Arovi že je jeho ztracená dcera. Také je tu začátek boje takže doufám že se vám bude tato kapitola líbit.

Z pohledu Belly:

 

Dojeli jsme do Itálie a na letišti jsme si hned půjčili auta. Edward si vzal jako vždy Volvo a ostatní si vzali BMW a Mercedes. Jeli jsme hned do Voltery, abychom se domluvili s Arem a oznámili mu že jsem jeho ztracená dcera, kterou hledal celých osm let, a která mu údajně zemřela, jde právě na pomoc. Do Voltery jsme dorazili před svítáním, takže jsem se nemuseli skrývat ještě dobrou hodinu.

 

Před hradem nás nikdo nepřivítal nadšeně a tak jsem si pučila dar od Jane, abychom mohli projít. Zamířili jsme přímo do hlavního sálu kde seděl Aro na svém trůnu a okolo něj byly Marcus, Jane a Alec. „ Carlisle, co tu sakra děláte? " zeptal se. „ Jane nech toho stejně ti to nevyjde a ty to víš..." okřikla jsem ji ,protože zkoušela na mne její dar. „ A to je kdo zase? " zeptal se nepříčetně. Sebrala jsem se a šla k němu. „ Pokloň se než za ním půjdeš. " řekl mi Alec. „ Alecu jediný kdo by se tu měl klanit tak to jsi ty jen ty, " řekla jsem mu a šla za Arem. „ Tati? " zeptala jsem se nejistě. Nevěděla jsem totiž,  jestli mě pozná. „ Proč mě oslovuješ tati? Moje jediná dcera zemřela při...." Už to nestačil doříct. „ Já vím při boji s novorozenýma, ale já jsem tak úplně nezemřela, dali mi šanci kvůli tomu, že jsem nepila krev jak jste to chtěly vy... " a ukázala jsem na všechny kolem sebe kromě Cullenů. „ Isabello? " zeptala se nejistě Jane. „ No jistě moc si mi chyběla a promiň, že jsem byla protivná.." rozběhla se a objala mě. „ Já-já myslela, že už tě nikdy neuvidím, ale ty jsi vyrostla a hrozně moc. Vždyť teď by ti mělo být 8 a půl let zhruba. " řekla mi.

 

„ Ano to mělo, ale já se proměnila v člověka a až přednedávnem při porodu mého syna jsem se změnila na upíra. Ale jako vždy jsem měla výjimku ,jsem jen tříčtvrteční upír. " odpověděla jsem jí. „ Isabello jsi to vážně ty? A máš syna? " tázal se mě Aro. „ Ano mám ,je to ta co spinká v Edwardově náruči. " a podívala jsem se na ni, abych se ujistila ,že se jí něco nestalo. „ Takže teď sis přišla sednout na trůn a vládnout? " zeptal se rozzlobeně. „ Ale ne tati, jen jsem ti přišla pomoct. Víš no, ti novorození je jich až moc a myslela jsem si ,že by jsi potřeboval píchnout a teď když už konečně mám i svoje schopnosti...." Podíval se na mne. „ Takže ty máš schopnosti jaké měla moje Isabella a říkáš že jsi Isabella. Předveď něco. " podívala jsem se na jednoho upíra který mi dřív lezl strašně na nervy a který mohl za moji smrt a v mikrosekundě byl z něj jen prach.

 

„ To je úžasné a budeme zase jedna rodina, a dokonce budu mít vnuka to je nádherný sen. Ale vy zmizte. " zakřičel poslední větu ukázal na moji rodinu. „ Ne dost! Oni jsou tu se mnou protože je to teď moje nová rodina a mám je ráda. Kdyby mě Edward už tolikrát nezachránil před smrtí už bych tu nebyla a nemohla ti pomoci. Budu zde jen do doby než nezabijeme ty novorozené kteří tě chtějí sesadit, potom odjedeme a mě budeš moci vidět  jen když sem přijedu za tebou dobrovolně ano? " zeptala jsem se ho. „ Stále poroučíš jak to bývalo dřív, ale když si to tak přeješ jen ty návštěvy by mohly být častější. " řekl rezignovaně. „ Dobrá po boji se rozhodnu..." přerušil mě. „ Nechci abys šla do boje v minulém jsme tě ztratily a to už nikdy nechci zažít. " v jeho očích byl smutek. „ Neboj ,teď mám rodinu za kterou budu bojovat a vyhrajeme. "

 

Aro nám ukázal naše pokoje abychom se mohly připravit. Já jsem měla s Edwardem a Emmem můj bývalý pokoj.  Byla tam i postel, takže jsme mohly uložit Emma do postele, aby mohl spinkat. Esme a Carlisle dostali pokoj hned vedle nás byl to pokoj dříve pro důležitou návštěvu. Rosalie dostala pokoj s Emmettem, Alicí a Jaspere v prvním patře. Aro se jim omluvil, že více pokojů nemají a ten pokoj kde se nacházejí je pro šest osob. Emmett byl chvilku naštvaný, ale nakonec řekl, že to bude sranda. Blížil se pomalu, ale jistě večer, čas na boj.

 

Všichni jsme se sešli v největším sále a dohadovaly jsme se o taktice. Já, Emmett, Edward a Alec jdeme od západu na východ. A Rosalie, Esme, Alice, Jasper, Carlisle a Marcus šly od severu  na východ. Aro a jeho pomocníci si vzaly zbytek... Mého malého miláčka necháme tady s tím, že se o něj bude starat moje bývalá chůva. Dostala jsem ji jako dárek abych ji vypila, ale já ji nechala žít a řekla že to bude moje chůvo-kamarádka a Arovi nezbývalo nic jiného než mi to povolit. Svěřit jí ho do rukou mi nedělalo žádný problém, protože jsem v ní měla naprostou důvěru.

 

Hned jak zapadlo slunce jsme vyrazily. Rozloučily jsme se a popřály jsme si hodně štěstí do boje. Na první novorozené jsme narazily po chvilince. Na nic jsem nečekala a udělala z nich prach. Edward mě objal a vyrazily jsme opět na cestu. „ To bylo působivé. " řekl Alec. „ Když jsme tě tu měly před tím tak dobře ti to nešlo. " a uchechtl se. „ O této schopnosti vím Alecu necelý den a sílu mě dodává moje láska, ale pravdou je že dřív mi to nešlo. " mrkla jsem na něj. „ Miluju tě " pošeptala jsem Edwardovi. „ Já tebe také miluju. " a políbil mě. Náš polibek nám přerušilo šestnáct novorozených. Všichni se daly do boje a Emmett si to skvěle užíval. A při tom si ani neodpustil svoje poznámky. Já jsem jich jedenáct přemohla svojí silou a zbytek jim nechala, protože si o to Emmett s Alecem poprosili. Ovšem když na moji lásku zaútočily dva zezadu a on se nemohl bránit, tak jsem zničila i ty dva a poté jsem zničila i ty co se praly s ostatními. „ Proč si mi je nenechala? " zeptal se uraženě Emmett. „ Protože máme ještě dlouhou cestu a neboj mě síly ke konci nebudou stačit, takže se budeš muset prát o něco víc " řekla jsem mu a vyrazila na cestu. „ Promiň, já vím že to myslíš s námi dobře, " kývla jsem na souhlas a pokračovala jsem v cestě.

<Shrnutí povídek>

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 26.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!