Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 27.kapitola

Lol


Do skonání světa - 27.kapitolaJe tu pokračování boje s novorozenými a také se stanou dvě veci, které nikdo nečekal. Přeji příjemné počtení


Z pohledu Belly:

 

Ignorovala jsem Emmetta když narážel na to, že ho nenechám si pohrát s jediným upírem. Ale já už chtěla co nejdříve vypadnout zpátky do Forks. Po cestě jsme potkaly spoustu upírů, ale moje reakce na ně byla vždy stejná. Udělala jsem z nich prach.... Už jsme se blížily zpátky k hradu, když nás přepadla partička upírů. Jenže já už neměla sílu na to, abych je zabila. Takže se všichni pustily do boje. Emmett se v tom vyžíval že konečně může bojovat a já mu v tom nebráním. Edward měl zase strach, aby se mi něco nestalo když jsem tak slabá. A Alec si to také užíval, protože podle něj ho Aro málo pouští do boje. Ale Aro ho bral jako syna, a proto ho do boje nebral.

 

Emmett Vyřídil za necelých pět minut čtyři upíry. Edward byl u mě a kdokoliv se ke mně jen přiblížil tak ho zabil, tuším že jich bylo asi šest. Já jsem se zmohla jen na dva a Alec zabyl tři upíry. Zbývalo tu, ale ještě pět upírů. Snažila jsem se soustředit, abych je zabila, ale když jsem se ponořila do myšlenek jak je ničím pohledem nebo myšlenkou padala jsem k zemi. Poslední slova co jsem slyšela bylo „ Néé " které zařval Edward. Poté jsem upadla do nevědomí takže nevím jak boj pokračoval. Ale v myšlenkách jsem si stále opakovala, „ Musím se vrátit za Edwardem a Emmem. Oni mě potřebují.


Z pohledu Edwarda:

 

Bella začala Ignorovat Emmettovi narážky a více se soustředila na cestu. Po cestě jsme potkaly spoustu upírů, ale vždy to dopadlo stejně Bella je proměnila v prach než se nás někdo stačil jenom dotknout. Už jsme se blížily k hradu a myslely si, že už nikoho nepotkáme, ale v tom jsme se spletly. Bella už neměla sílu je zabít, a tak se všichni pustily s chutí do boje. Držel jsem se u Belly a zabíjel všechny kdo se k ní jen přiblížil. Emmett si to s Alecem náramně užívaly, ale Bella stála sotva na nohou. Zbývalo posledních pět upírů to pro nás byla hračka. Ohlédl jsem se na Bellu, ale měla zavřené oči a na čele se jí udělala vráska. Podle mě se snažila je proměnit v prach. Pustily jsme se tedy do boje Emmett se s nimi nijak nepáral a chtěl je zabít všechny sám. Zbýval už jen jeden poslední, tak jsem ho nechal Emmettovi a otočil se na svou lásku, jenže ta padala k zemi. Zmohl jsem se jen na „ Néé " které jsem zakřičel a běžel k ní. Vzal jsem ji do náruče a rychle běžel do hradu. Cesta byla volná takže to bylo v pohodě.

 

Vyběhl jsem schody a položil ji do postele a rychle zavolal Carlisle. Během chvíly tu byly s tím že svůj úkol už měly splněný a stejně běžely zpět. „ Co se stalo " ptal se mne. „ J- Já nevím " dostal sem ze sebe mezi vzlyky, které se mi hrnuly z hrdla. „ Soustředila se a my bojovaly jenže pak padala k zemi a už mě nevnímala. " konečně jsem řekl souvislou větu. „ Neboj všechno bude v pohodě za chvíly se probere " přitancovala za námi Alice.

 

A opravdu Belle se zachvěla víčka a po chvilce je otevřela. „ Bello " rychle jsem se k ní sklonil a políbil ji. Ale toto jsem vážně nečekal. Rychle se posadila a couvala po postely co nejdál od nás. „ Kde - Kde to jsem. Kdo jste? " ptala se nás. „ Bello to jsme my tvoje rodina a jsme ve Volteře. " promluvil k ní Carlisle, protože já nebyl schopný slova. „ Kde je Aro? " zeptala se. „ Za chvilku přijde. " oznámila Alice. „ Bello na co si přesně zpomínáš. „ Já nevím byla jsem v nějakém boji a pak padala k zemi a já vážně nevím kde jsem to byla a s kým jsem bojovala, ale co vím je že někdo na mě působil svým darem... " když to říkala tak při tom kroutila hlavou. „ Ten boj kde to asi tak bylo? " zeptal se Carlisle. „ No nevím řekla bych, že někde poblíž hradu na východ? Já vážně nevím "

 

„ Co se tu děje? " zeptal se Aro. „ Máme problém na Bellu někdo působil darem... " řekl Emmett. Aro nadzvedl obočí. „ Mám nápad. " řekl jsem rychle. „ Možná si vzpomene. " doplnil jsem. A rychle jsem běžel pro Emma. Převzal jsem si ho od té  " Chůvy " a běžel rychle za Bellou nahoru. „ Bello víš kdo je tohle? " zeptal jsem se nejistě. A když Emm viděl Bellu rychle k ní natahoval ručičky. „ Ne " odpověděla. Takže si nevzpomíná na mě ani na Emma, ale ani na moji rodinu. Jediného koho zná je Aro. Sakra! Sakra! Sakra! Pořád jsem si opakoval v hlavě. Bella najednou vstala z postele a vzala si do náruče Emma. Emm jí přiložil svoje malinkaté ručičky na obličej a potom se Bella jakoby trochu zapotácela.

 

„ Edwarde? " zeptala se poté co sundal Emm svoje ručičky z jejího obličeje. „ Bello " zasténal jsem. On si na mě přece jen pamatuje. „ Já nevím co se to děje nemohu si vzpomenout, ale Emm mi ukázal minulost. Projel všechny moje zážitky které jsme spolu zažily dokonce když ještě byl břichu nebo mám dvě děti? " zeptala se nejistě. „ Ne máme jenom Emma. " odpověděl jsem rychle. „ Jak to myslíš, že ti ukázal minulost? " zeptal se rychle Carlisle. No jo ta jeho zvědavost. „ No já neví, ale přiložil svoje ručičky na moji tvář a potom jsem viděla všechno od doby kdy jsem byla těhotná, až do teď. " rychle odpověděla.

 

<Shrnutí povídek>

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 27.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!