Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 24.kapitola


Do skonání světa - 24.kapitolaTakže další díleček. Tentokrát je víc rozepsaná její minulost, takže se aspoň něco dozvíte. Jenom tak pro zajímavost Bella měla zakázané říkat andělovi Frad, ale před rodinou jeho jméno řekne...

 

„ Co se děje? " zeptal se Carlisle. „ Máme problém, Bella vám něco musí říct o své minulosti " řekl Edward všem. Všichni se otočily ke mne a já musela s pravdou ven. „ Tak začnu od začátku. Narodila jsem se v roce 1848 ve Volteře. Moje matka se jmenovala Kristen Voltury a můj otec byl Aro Voltura. Ale nenarodila jsem jako Emm jako poloupírka, ale byla jsem celý upír. Byla jsem vychovávaná podle pravidel, lae nikdy jsem nekousla žádného člověka. Jmenovala jsem se Isabella Voltury a všichni měly ke mně respekt, ale nebylo to kvůli tomu že jsem byla dcera Ara. Já jsem totiž byla nejmocnější upírkou a kdo se mi postavil do cesty tak toho jsem zabila pohledem. Mám hodně schopností, ale myslela jsem že je ztratím když se stanu znovu upírkou. " chtěla jsem pokračovat ve svým vyprávění, ale Rosalie mě přerušila. „ Jak ses stala člověk? " byla jsem udivená že se zeptala na toto, ale vzhledem k tomu že chtěla žít jako normální člověk mě to nepřekvapilo....

 

„ No před osmi lety, když jsem nedávala pozor při boji s novorozenými mě jeden zabil. Neměla jsem šanci použít svoje schopnosti. Přeci jen mi bylo teprve devět let, protože zezačátku do svých čtyř upířích jsem rostla jako každé jiné obyčejné dítě, jenže potom jsem přestala růst a zjistily že jeden můj další lidský rok pro mě bude něco přes dvacet devět let. Mě to nevadilo, protože jsem svoje schopnosti ovládala všechny dobře. Když mi bylo jakoby devět let lidských roku tak mě novorození přišly zabít. Bylo mi přesně 150 let od porodu. No a jelikož Ara zranily, tak jsem se přestala soustředit a běžela za ním, ale to byla moje poslední věc kterou jsem udělala. " zhluboka jsem se nadechla.

 

„ Umřela jsem jenže jsem nešla do pekla jako všichni upíři. Šla jsem přímo za bohem který mi dal nabídku že bych mohla žít jako normální člověk, s tím že když se znovu budu měnit tak už nebudu upír, ale tříčtvrteční upír a budu zranitelnější. Souhlasila jsem a oni mě poslaly k Renné, Philovy a Charliemu. Změnily všem paměť kromě mě a já konečně žila normální lidský život. Musela jsem se naučit jíst lidské jídlo a jiné věci. Tu nabídku jsem, ale dostala jen proto že jsem chránila nevinné lidi a zabíjela upíry. Žádného upíra jsem nikdy nekousla, a proto mě nemohly poslat do pekla... Nesměla jsem vám říct kdo jsem byla. Nesměla jsem to říct nikomu, ale dneska za mnou přiletěl Frad. Frad je anděl a přišel mi říct že je Voltera v průšvihu. Armáda novorozených chce nastoupit na místo Ara. Nikdo se neřídí zákony a zabíjí nevinné lidi. A protože jsem jedinou dcerou Ara a k tomu nejmocnější upírka musím zachránit celou situaci. Musím se naučit všechny schopnosti které jsem měla a jít do boje. " všichni mě do teď pečlivě poslouchaly a kdybych byla člověk asi bych se zhrozila že ani nedýchaly.

 

Carlisle se chopil slova. „ A jak je to s tím kousnutí jak ses měnila když jsi čekala Emmetta? " chvilku jsem přemýšlela. „ No Emm mě kousl zevnitř takže jsem se měnila trochu jinak, ale princip byl stejný akorát že výhoda je toho že mi neztvrdla kůže a mám smíchaný jed s krví, která se dobře brání aby ji jed nezničil... " kývl hlavou. „ A tak knížka existuje? " zeptal se náhle. „ Ano je to jedna z těch kterých jsem si vzal sebou ve Volteře. Musela jsem si vzít nějaké oblečení a fotky, které se samozřejmě změnily na Charlieho a Renné no a vzala jsem si tam i pár knížek abych nezapomněla na to jaký jsme měla život před tím. " můj hlas trochu posmutněl a Edward si toho všiml tak mi zmáčkl ruku. „ Takže jestli to dobře chápu ty jsi zlá Isabella která vraždí upíry? " zeptal se mě. „ No vlastně to se o mě říkalo, tak asi budu " řekla jsem s úsměvem.

 

„ Takže kdy vyrážíme do Itálie? " zeptala se Alice? „ No myslím že co nejdříve. " řekl Carlisle. „ Ale co Emm? " zeptala jsem se ho. „ Já bych s ním zůstala kdyby to nevadilo někde opodál.. " řekla Esme. „ Dobrá tak to taky máme. Esme zůstane v Itálii s Emmem a my půjdeme do boje. " řekl a všichni se rozutekly do svých pokojů. „ měly by jste si jít taky zabalit a přijít sem. Neberte toho moc, ale přeci jen si něco vezměte. " řekla nám Esme a taky běžela do pokoje.

 

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 24.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!