Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 25.kapitola

Sraz Ostrava!!! 06


Do skonání světa - 25.kapitolaTakže je to kratší dílečeka le příště už bude boj doufám že se vám bude líbit....

Z pohledu Belly:

 

Běžely jsme domů a rychle jsem si balily věci. Spíš než věci pro nás jsme balily věci pro Emmetta. Když jsme všechno měly rozběhly jsme se zpět ke Cullenům. Všichni už stály před domem. Alice držela Jaspera za ruku a Emmett zase Rosalie. Carlisle držel kolem pasu Esme protože držela Emma v rukou. Všichni jsme byly přichystaní a cíl byl zvolen. Voltera!

 

„ Tak jedem? " zeptala jsem se. „ Ano ale po cestě se zastavíme v jednom městě je tam menší skupinka upírů a ty si potřebuješ procvičit schopnosti. " odpověděl mi Jasper. „ Potom ostatní i tebe naučím pár chvatů a jdeme do boje " usmál se na mě. Všichni se rozutekly ke svým vozům. Vzala jsem si Emmettka a jely jsme s Edwardem ve Volvu. Emmett a Rosalie jely mercedesem a Jasper, Alice, Esme a Carlisle jely BMW. Jely jsme asi dvě hodiny s naší rychlou jízdou a dorazily jsme do malého městečka, které se jmenovala Baranin.

 

Esme s Emmem se ubytovali v motelu u silnice a by jsme vyrazily do lesů. Netrvalo dlouho a narazily jsme na upíry. Zastavili se a chystali se na útok. „ Soustřeď se a zkus je zničit. " pošeptal mi Edward. Rychle jsem vzpomínala na to co jsem uměla a hned jsem měla na to odpověď. Soustředila jsem všechnu sílu na to aby umřeli. „ Wow " přerušil mě ze soustředění Emmett. „ Co zase je? " zeptala jsem se a koukla na ty co se nás chystaly napadnout. Jenže tam nikdo nebyl. „ Kde jsou? " zeptala jsem se zmateně. „ No vlastně jsi tu tak stála soustředila se a oni se proměnily v prach. " opověděla Alice. „ TO je tvá nová schopnost? " zeptal se Carlisle. „ Ne tu už jsem měla... " přerušil mě Jasper. „ Dobrá teď najdeme louku a jdeme cvičit boj jasné? " zeptal se všech a my jen přikývli . „ Tak Bello, ty jdi s Edwardem pro Esme a přijďte za námi na louku za lesem ano? " zeptal se náš Carlisle a pokynul rukou.

 

V ruku v ruce jsme se s Edwardem rozběhly do hotelu. „ Esme jdeme. " řekl můj Edward. Esme se zvedla a já si šla pro Emma. Poté jsme se všichni rozběhly na louku. Jasper vysvětloval něco všem ostatním a my jsme se k nim potichu přidaly. „ Lásko podržíš mi ho na chvilinku? " zeptala jsem se Edwarda. Vzal si ho ode mne na chvilku a já jsem si sundala mikinu abych ji mohla dát okolo mého malého miláčka.

 

„Edwarde pojď sem na chvíly " zavolal na Edwarda Jasper. Edward rychle stoupl a šel za ním. Jasper se proti němu rozběhl, ale Edward uhnul v tu stejnou chvíly v kterou se zrovna rozběhl Jasper. „ Vidíte Edward využívá svého daru a proto bude silnější než oni. Alice pojď sem " poručila můj miláček se vrátil zase ke mne. Alice tam stála nehybně a když na ni Jasper zaútočil mžiku byla o dva kroky jinde, tak aby se jí nedotknul. Takto to pokračovalo až do večera. Všichni se prostřídaly a vyrazily jsme opět na cesty. Doletěly jsme na nejbližší letiště a soukromým letadlem odletěly do Itálie.....

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 25.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!