Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 22.kapitola

alice and jasper for ever


Do skonání světa - 22.kapitolaTakže je tu dvacátý druhý díleček doufám že se vám bude líbit. V příštím díle se dozvíte jaktože vlastně Bella ví tolik informací o s vých schopnostech jak už jste se dozveděly minule. Jinak děkuji za krásné komentáře moc mi pomáhají při psaní...

 

Z pohledu Belly:

 

„ Alice pučíš mi toho mého miláčka? " zeptala jsem se a natahovala jsem pro Emmetta juniora. Alice mi ho s radostí podala a mě začaly stékat slzy po tváři. „ No jasně jako vždy, Bella musí mít zase něco navíc a teď dokonce je jediný upír co pláče. " řekl naštvaně Emmett. „ Bello, myslím že nejsi ještě upír. " řekl Carlisle. „ Jsem, ale ne celý jsem tříčtvrteční. Četla jsem to kdysi v jedné knížce. " Carlisle se na mě zamračil. „ Cože v jaké? Vždyť všechny jsme pozměnil aby se o nás nikdy nikdo nedozvěděl. " nad něčím dumal. „NO, ZDÁ SE ŽE JE VÁŽNĚ NEJMOCNĚJŠÍ UPÍRKOU A TEĎ K TOMU JEŠTĚ VÍ NĚCO O ČEM SEM ANI NEMĚL TUŠENÍ." To byly jeho myšlenky. Rychle jsem zapnula štít tím pádem jsem nemohla číst myšlenky a v hlavě jsem měla nádherné ticho.

 

„ Víš psalo se tam něco o tom, že když člověka kousne upíří dítě a pustí do něj jed. Tak se nestane upírem, ale tříčtvrtečním. Což znamená, že se můžu červenat jak má rád Edward. Můžu jíst normální jídlo, tak aby mi nevadilo. Můžu i stárnout pokuď budu chtít. Moje pokožka se totiž nikdy nezmění a bude stále teplá čily ve mně bude proudit krev smíchaná s jedem a s tím budu mít kůži měkkou. " vysvětlila jsem. „ To je skvělé. " kývla jsem. „ A ke všemu to dítě může kousnout jen jednou s jedem víckrát když kousne tak člověk umře a nikdy se nezmění v upíra. " na obličeji se mu vytvořil úsměv. „ Tu knihu mám u Charlieho doma přinesu ji. " a mrkla jsem na něj jedním okem.

 

Edward šel ke mně a Emmettovi juniorovi. Když ho spatřil tak Emmett junior už natahoval ty svoje malinkaté ručičky aby se dotkly Edwarda. „ Jsem tak rád lásko, že je všechno v pořádku. " usmála jsem se na něj. „ Neříkala jsem to? " „ Ano, ale to jsi nemohla vědět určitě. " podotknul. „ Ale ano mohla, víš jak se moje sny plnily. Jako s tou Tanyou nebo s Emmettem juniorem? "  kývnul na souhlas, ale v jeho očích sem viděla zmatek. „ Tak se mi zdálo že budeme všichni spolu tady. To byl jeden den když jsi šel za ostatními dolů. " zářivě jsem se na něj usmála a úsměv mi vrátil.

 

„ Bude vám vadit když bych si šla lehnout? " zeptala jsem se jich. „ Takže ty i spíš? " zeptal se Emmett. A to pro něj už byl vrchol byl docela dost vytočený. „ Ano, tak jako Emmetta juniora, ale já na rozdíl od něj nemusím spát když budu chtít být vrhů tak třeba tři roky budu beze spánku. Ale tím že spím tak bych měla prý nabírat energii a nové schopnosti. " usmála jsem se na něj. „ Dáme si páku? " zeptal se. „ mě neporazíš Emmette vlastně bych měla být to nejrychlejší a nejsilnější stvoření. " trochu jsem se zamyslela protože podle knížky to bylo tak....

 

„ Rád a co hned teď než půjdeš spát? " šibalsky jsem na něj mrkla. „ Esme podržela by jsi mi Emmetta juniora? " zeptala jsem se věděla jsem jak moc chtěla mít svoje miminko takže by to neodmítla. „ Moc ráda. " a šla si pro Emmetta juniora. „ Lásko, nemyslím že je dobrý nápad si dávat s Emmette páku zrovna teď. " zašeptal mi Edward do ucha. „ Neboj. " a políbila jsem ho na tvář. „ Emme jdeme do garáže ano? " Emmett kývl a šel se mnou. Když jsme tam došly opřela jsem ruku o zeď Emmett ke mně přiběhl a svou ruku vložil do mé. „ Tak odstartuješ nám to Jaspere? " kývl na znamení souhlasu. „ Počkat, počkat.... " řekl Emmett. „ Prvně sázky, tak na koho sázíte? " všichni se na sebe podívaly. „ Stovka na Bellu " řekla Esme která držela Emma juniora. „ Taky " přidala se Rosalie? To mě překvapilo. Emmett ji propaloval pohledem. „ Mno, já sázím tisíc na Bellu. " řekl Edward a omamně se na mě usmál. „ Já stovku na Bellu. " přidal se Carlisle který za námi došel. „ No a já stovku na Emmetta. " řekla Alice. Všichni na ni nevěřícně koukaly. „ Tak dobrá jdeme na to. " opět jsme sevřely pevně naše ruce a potom řekl Jasper. „ Tři - Dva - Jedna - Teď! " Já jsem měla ruku v pohodě ani o píď se nepohnula a Emmett do ní tlačil. Snažil se jak jen to šlo Stály jsme tam už asi půl hodiny ale vůbec se mnou nehnul. Přestalo mě to bavit, a tak jedním pohybem sem mu složila ruku, tak že jsem vyhrála. A to jsem měla co dělat abych mu ji nezlomila protože jsem vůbec nevynaložila celou sílu kterou mám. „ Alice? " zeptal se Emmett. „ ANO? " odpověděla mu. „ Ty jsi věděla že prohraji? " podívala se na něj smutně. „ Ano, ale když si na tebe nikdo nevsadil tak aspoň někdo ne? " a usmála se na něj. „ mno nic vy si vyřiďte sázky já s Emmettem jdeme spát. " řekla jsem jim. „ Vážně my spolu budeme spát? " zeptal se Emmett najednou vesele. „ Ne Emmette já jdu spát s Emmettem juniorem a nech toho jinak mu změním jméno. " vyhrožovala jsem mu. „ Tak jo " řekl zkroušeně a Rosalie ho propalovala pohledem.

 

Vzala jsem Emmettka do náruče. „ Půjdeme už domů? " zeptal jsem se Edwarda. Nebylo mi totiž jasné jestli budeme dnes spát tady nebo doma. „ Poběžíme domů. " souhlasil. „ Díky vám za vše a zítra k nám určitě všichni přijďte. " řekla jsem jim a každého objala Emmetta staršího jsem si nechala naposled. „ Tak ty mě neobejmeš sestřičko? " a nasadil smutný výraz. Šla jsem k němu a objala ho. Byl ale smutný protože mě on obejmout nemohl kvůli Emmettovi juniorovi kterého jsem držela v ruce. Po té co jsem je objala jsem šla za Edwardem a chytla ho za ruku. „ Tak ahoj zítra " zakřičela jsem na ně když jsme vycházely z garáže Edward se ke mně samozřejmě přidal. „ Ahoj už se těšíme " zakřičely na nás na zpět, ale to už jsme mizely v lese.....

 

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 22.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!