Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 23.kapitola

kristen stewart


Do skonání světa - 23.kapitolaTakže tento díleček je trochu nudnější protože je to spíš o minulosti Belly... Příjemné počtení a prosím o nějakej ten koment;-)

Z pohledu Belly:

 

Když jsme doběhly domů, tak jsem Emma nedala do jeho pokoje, ale zanesla jsem ho k nám do postele. Emm mi po cestě usnul v náruči, takže jsem měla o práci méně ho uspávat. Položila jsem ho do postele a přikryla ho peřinou. Byl tak roztomilý až se v té postely ztrácel.

 

„ Půjdeme dolů na chvíly? " zeptal se mě Edward. Neodpověděla jsem místo toho jsem ho chytila za ruku a vedla do obýváku. Tam jsme si sedly na gauč. „ Jak víš tolik věcí že jsi tříčtvrteční upír a jak používat své schopnosti? " zeptal se. „ Edwarde, já už byla upírka, tedy tříčtvrteční.... " odmlčela jsem se a podívala jsem se na něj. Jeho oči byly zmatené. „ Já- Já asi před 158 lety jsem zemřela a stal se ze mě upír. Před osmi lety mě zabily jako upírku a dostala jsem nabídku od boha. Protože jsem nezabila žádného člověka tak mi nabídnul, že bych se mohla vrátit na zem jako člověk. Ale když mě kousne další upír, že se nestanu už celou upírkou. " jeho oči byly stále zmatené, ale já to musela doříct. „ Věděla jsem jaké to bude, protože tyto schopnosti jsem měla, ale jen některé. Mám schopnost si vzít od jiného upíra jeho schopnosti, ale s tím že on je bude mít také. Proto jsem hned poznala že jsi upír. " podívala jsem se na něj. „ Takže ty už jsi žila před 150 lety? " zeptal se mě. „ Ano " zavrtěl hlavou. „ A nezabila jsi žádného člověka? " „ Ne, nezabila " odpověděla jsem mu na otázku.

 

„ Vím že jsem ti to měla říct, ale já nesměla. Protože už se mi to nechtělo skrývat tak jsem ti to teď musela říct. Promiň " a sklonila jsem hlavu takže jsem se dívala na světle modrý koberec který byl na podlaze. „ Takže jak to vůbec je ty jsi upír k tomu člověk? " „ Ne já nejsem člověk prakticky vzato, přeci mi  srdce nebije, ale člověkem jsem pořád na dotek. " objal mě. Neměla jsem tušení co se děje myslela jsem že na mě bude naštvaný. Po chvilce jsem si všimla že za ním stojí anděl. Nadskočila jsem protože jsem se ho lekla. „ Co-Co tu děláš? " zeptala jsem se anděla. „ Isabello rád tě zase vidím. Přišel jsem ti říct že jsi udělala dobře když jsi mu to řekla. Dohodu kterou jsi s námi měla jsi tím nijak neporušila, protože před manželem by jsi neměla být tajnosti. Přišel jsem kvůli tomu abych tě požádal o laskavost.. " nechápala jsem to myslela jsem si že mě vezme zpátky a umřu tak jak mi to slibovaly. „ Jakou pomoc potřebuješ anděly? "

 

Edward na mě nechápavě koukal. „ Tvá rodina ti bude muset pomoci. V Itálii novorození chtějí získat vládu a Aro si už neví rady, a tak se nikdo neřídí zákony. Budou veliké vraždy, proto tě prosíme aby jste tam zajely a situaci urovnaly. A protože jsi Arova dcera máš i povinnost tam jet a urovnat to. Isabello svět se zhroutí pokuď-li jim nepomůžeš jediná ty to můžeš zastavit. Jedině tebe se bojí všichni upíři pamatuješ? " ano pravda před 150 lety se mi každý upír vyhýbal, ale to jsem propalovala pohledem. „ Ano ale já už neumím propalovat pohledem. " řekla jsem svou myšlenku nahlas. „ Ale, ano umíš jenom se zamysli jak si tuto sílu ovládala. Zatím sbohem Isabello. " a odletěl. A já protože jsem Arova ztracená dcera a nejmocnější upírka tak vše musím zachránit? To snad ne. A to můj život byl konečně tak pohodovém a já byla šťastná s Emmettem a Edwardem a teď- teď je musím opustit.. „ Bello? Vnímáš mě? " zeptal se Edward. „ Edwarde musím odjet do Voltery. " vykulil na mě oči. „ Cože? " zeptal se mě. „ Já jsem Arova dcera a situaci nezvládají a protože jsem nejmocnější upírka musím tam jet a navíc tu byl anděl a já musím splnit vždycky všechno co mi nařídí jinak bych zmizela z povrchu zemského... " vychrlila jsem na něj takže jsem čekala že to všechno nepobere, ale smůla byla ta že měl upíří paměť. „ Takže abych to shrnul Jsi Arova dcera, nejmocnější upírka a létá za tebou anděl?? " „ Jo, vlastně ještě něco mám skvělého manžela a jsem jediná upírka s dítětem.. " nevím proč ale musela jsem to říct nahlas.

 

„ Jdeme za Carlislem a vše vyřešíme. " kývla jsem hlavou. „ Ale co Emm spinká a já ho nechci budit... " chvilku se zamyslel. „ Přeneseme ho tam nejspíš se neprobudí a pak ho tma někde dáme do postele.. " v mžiku vyběhl schody a byl zase zpátky u mě tentokrát s Emmettkem. Běžely jsme ke Cullenům domů ( zase ).... „ Ahoj co tu děláte? "  zeptala se Rosalie která si zpravovala auto. „ Rose mohla by jsi jít dovnitř Bella nám něco musí říct." Řekl sametovým hlasem můj Anděl. „ Rodino? " zavolal na celý dům všichni přiběhly hned na první zavolání. „ Já jdu dát do postele Emma jinak se dneska nevyspí. " řekla jsem a běžela do „našeho" pokoje. Položila jsem ho do postele a běžela zpátky. A na mě čekal ten nejtěžší úkol a to ten že všem musím říct pravdu...

<Shrnutí povídek>




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 23.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!