Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 18.kapitola

Já <3 twilight


Do skonání světa - 18.kapitolaTakže po dlohé době tady je další pokračování. Tentokrát je trošičku delší a jsou k ní přidány i obrázky doufám že se vám bude líbit. Prosím o komentáře ať už s kritikou nebo chválou.

Z pohledu Edwarda:

 

Se všemi jsme si podaly ruce a už jsme chtěly odejít domů, ale to by nebyla Alice kdyby nás nezastavila. „ Kam si myslíte že jdete? " zeptala se podrážděným hlasem. „ Domů, Bella je trochu unavená " Alice se podívala na Bellu a potom nám řekla. „ V žádném případě teď je hostina s párty a pak jedete rovnou na letiště. Bella se vyspí v letadle. " Bella si těžko povzdechla a rychle se na Alici usmála. „ Dala jsem ti volnou ruku tak teď budu trpě. Vzhůru do.. " to už nestihla doříct protože ji přerušila Alice. „ Vzhůru na velkolepou akci že? " Bella se na ní podívala „ Jistě jak jinak, tak tedy jdeme. " chytila mě za ruku a vyrazily jsme vstříc osudu. Alice nám zavázala oči a posadila nás do auta.

 

Jely jsme asi pět minut a poté jsme zastavily. Jasper vyndal Bellu a mě zase Alice z Auta. Dorazily jsme nejspíš ke dveřím protože se před námi něco otevřelo a sundaly nám šátky. Stály jsme uprostřed velké místnosti kde byly všichni ze svatby a dokonce i někdo navíc. Všude byly rozvěšeny kytky a spousta jídla a pití. „ Překvapení " zakřičely na nás všichni a potom Carlisle řekl. „ První tanec manželů Cullenových. " všichni nám uvolnily parket a rozezněla se píseň. Bella se mě chytla a začaly jsme tancovat. Tentokrát jsem ji nedržel v náruči, ale i přes to tančila brilantně. „ Miluji tě " zašeptala mi a potom mě políbila. Polibek jsem jí oplatil a odpověděl jí „ Proto jsme tady lásko " usmála se a znovu mě políbila. Ani jsme si nevšimly že další píseň skončila a pro Bellu si přišel Charlie. Pro mě si zase přišla Esme. Tančily jsme a vyměňovaly taneční partnery dokuď jsme se znovu nedostaly k sobě. Držela se na noho tak, tak  že jsem jí raději odvedl z parketu. Poděkovala mi a vzala si sklenku šampaňského. Ale to už u ní stál Carlisle a bral jí to. „ Jsi těhotná nesmíš pít alkohol " a místo toho jí podal minerálku. Zamračila se na něj ale neprotestovala.

 

Opět jsme se vrátily na parket a tančily tentokrát jen chvilinku. „ Edwarde už je čas. " přišla pro nás Esme. „ Bello, pojď převlékneš se a můžete vyrazit. " vzala Bellu za ruku a táhla ji nahoru. Bella se nebránila protože věděla že konečně budeme samy, a tak během chvilinky byly zpět. Všichni nám udělaly cestičku abychom mohly odejít Bella se rozloučila se svými rodiči a řekla jim svoje poslední „ Sbohem " všichni jsme totiž věděly že porod asi nepřežije....

 

Nastoupily jsme do černého BMW a všichni po nás házely zrnka rýže. Všechno bylo v pořádku a tak jsme mohly vyjet na ostrov Esme. Jely jsme na letiště a nasedly jsme do letadla, které jelo do Ria. Jakmile jsme nasedly do letadla a rozletěly jsme se tak mi Bella usnula v náruči. Spala až do příletu a zrovna hezké sny asi také neměla, ale dnes nemluvila ze spaní to bylo jediné štěstí. Na letišti jsem si vyzvedl naše auto které jsme si sem nechaly dovést a vydaly jsme se do doků. Když jsem potkal Bellu tak jsem  koupil jachtu s tím že ji někdy vezmu na otevřené Moře.

 

 

Bella na ni koukala s otevřenou pusou. Kufry jsme rychle zanesl na loď a pak jsem vzal do náruče Bellu, aby někde nespadla. Odvázal jsem loď a mohly jsme plout rovnou na ostrov. Cesta tam měla trvat asi tak den a půl možná dva, takže je dobře že jsme měly tak velikou loď. Loď byla luxusní což Bellu docela štvalo, ale když vešla do pokoje kde měla spát tak všechno hodila za hlavu.

 

 

Poté si šla prohlédnout zbytek lodi. Na chvíly jsme zastavil loď a šel jsme se podívat kde je protože jsem ji nikde neslyšel. Stála uprostřed obýváku a opět s otevřenou pusou.

 

 

Nejvíc ji zaujaly okna která dělaly stěnu obýváku a potom ty gauče. Uchechtl jsem se a ona se na mě nechápavě podívala. „ Bello co jsi tak udivená? " zeptal jsem se jí. „ No já jen že tohle muselo stát spoustu peněz a je to tu tak-tak nádherný. " šel jsem za ní a políbil jsem ji na čelo. „ Co kdybychom vyrážely častěji na plavby? " usmála se. „ V téhle lodi pojedu kamkoliv. " a políbila mě na rty. Po chvilince vášnivého líbání mě svalila na jeden z gaučů. „ Bello " řekl jsem mezi vášnivými polibky. „ Musím jít řídit loď nebo tam nikdy nedojedeme. " odtáhla se kousek ode mne a potom řekla. „ A co kdybychom tam vůbec nejely a pluly jen tak po moři co ty na to? " zeptala se mě s krásným úsměvem ve tváři a s jiskřičkami v očích. „ Zastavovaly bychom se jen když by jsi potřeboval na lov a všechno by bylo jako v pohádce. V mé pohádce " usmál sem se na ní. „ Jestli to opravdu chceš tak můžeme. " opět jsem jí políbil. „ A kam pojedeme? " zeptal sem se jí mezi polibky. „ No myslela jsem že bychom mohly obeplout nějak Evropu nikdy jsem tam nebyla. Tak bych se na ni chtěla aspoň podívat z lodi. " a znovu mě políbila. „ A co kdybychom se potom jely podívat do Paříže? Je to, to nejromantičtější místo které jsem kdy viděl. " usmál jsem se na ní a ukázal jí svoje zuby. „ To by bylo super no, ale nemáme tolik času. Nezapomínej že jsem těhotná. Tak obeplujeme jen část Evropy a pak se vrátíme domů a až bude dítě na světě tak můžeme vyrazit na moře i s ním. " Posadila se. To je skvělý nápad a mohly bychom vzít sebou i ostatní co ty na to? " „ To by taky šlo, ale teď si užijeme líbánky ano? Jen my tři " a pohladil jsem ji po bříšku. Měla ho zatím nádherně ploché takže nikdo nemohl zjistit že je těhotná.

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 18.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!