Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 19.kapitola

Plakát1


Do skonání světa - 19.kapitolaTak je tu další pokračování povídky do Skonání světa je trochu nudná protože je to spíše vyprávění co se dělo ale doufám že se vám bude líbit.

 

Dvě hodiny jsme ještě seděly v obýváku a koukaly se na moře které nás obklopovalo ze všech stran. Byl to krásný páteční podvečer a s Bellou ještě hezčí. Bella byla unavená a tak usnula. Přenesl jsem jí do ložnice a zabalil jí do dek. Vrátil jsem se ke kormidlu a jel jsem rychle abychom co nejdříve byly u Evropy. Najednou sem slyšel Belly výkřik. Rychle jsem zastavil jachtu a běžel za ní. Ležela v postely schoulená do klubíčka a plakala. „ Bello, lásko co ti je " zhluboka vydechla. „ To nic, byl to jen sen. " odpověděla mi. „ Je to dobrý Bello jsem u tebe. " Sedl jsem si za ní na postel a ona se ke mně přitulila. Objal sem ji a ona po chvilince zase usnula. Měla velmi klidně sny někdy vydechla a zhluboka se nadechla a nebo někdy mluvila ze spaní a říkala moje jméno. Ale stále měla úsměv na tváři.

 

Rozhodl jsem se tedy že půjdu zase chvíly řídit loď. Nebyla to chvíle řídil jsem ji až do rána, ale Bellu jsem neslyšel se ani převalit. Šel jsem ji tedy zkontrolovat jestli se jí něco nestalo, ale stále spala klidně s úsměvem na tváři. Zašel jsem do kuchyně a začal jí dělat snídani. Naložil jsme to všechno na podnos a přinesl jsem jí to do postele. Hned jak jsem tam přišel se snídaní která jí asi voněla, ale mě smrděla tak se probrala. „ Dobré ráno miláčku. " pozdravil jsem ji a ona se posadila. K snídani jsem jí udělal borůvkové lívanečky a k tomu čaj. Během chvilinky to měla snězené. Podnos jsem odnesl a vrátil jsem se zpět za ní. „ Chceš mi říct o tom snu? " zeptal jsem se starostlivě. „ Ne, já už sem zapomněla o čem byl" pohladila mě po tváři aby mě uklidnila, že je v pohodě. Seskočila rychle z postele a šla se obléct do černých šatů, které jí přichystala Alice sebou.

 

Vyšla ven na čerstvý vzduch a sedla si na lavičku. Kochala se přírodou spíše mořem které ji obklopovalo. „ Bello za chvíly pojedeme kolem ostrovu Esme trochu víc jsem zrychlil nechceš se tam zajet podívat ani na jeden den? " zeptal jsem se jí. Pravda chtěl jsem tam zajet a najíst se a potom chvilku zůstat v domě aby Belle nebylo brzo špatně z vln. Ale myslel jsem si že by se tam i na chvilku chtěla podívat. „ Moc ráda, když už nám ho půjčily tak tam aspoň na ten den musíme zajet. " Vyrazil jsem tedy kupředu k ostrovu.

 

Když jsem dorazily k ostrovu zaparkoval jsem loď hned u pláže. Pomohl jsem Belle vylézt ven. A šly jsme k domu. Bella opět žasla nad domem. „ Víš co jdi se zabydlet a já jdu na lov ano? " smutně se na mě podívala že ji už opouštím ale potom na mě šibalsky mrkla. „ Jasně " a šla do koupelny. Rozběhl jsem se a běžel rychle, abych zase mohl být rychle u ní. Zakousnul jsem dvě pumy které se tam potulovaly a pak jednoho jelena kterého jsem tam také našel. Ale po chvilince jsem zachytil její vůni. Asi se šla projít. Rozběhl jsem se za ní, nemohl jsem přestat lovit. Už byla blízko, ještě víc jsem zrychlil.

 

Byla na pláži a svlékala si černý saténový župan a pomalu šla do vody. Chvilku jsem se na ní díval a úplně jsem zapomněl na lov. Plavala poměrně daleko až sem měl strach, aby se nezačala topit. Ale nezačala plavala ještě dál. Sedl jsem si na jeden velký balvan pod jednou z palem a koukal jsem se na ní. Otočila se a spatřila mě. Rychle plavala ke mne. Vyšla z vody a šla přímo ke mně ani se neosušila. „ Ahoj, už jsi zpět z lovů? " zeptala se něžně. „ Zachytil jsem tvoji vůni a běžel jsem sem a pak jsem si všimnul jak nádherně plaveš. " začervenala se. „ Niky jsi mi neřekla jak dobře plaveš měl jsem o tebe strach " šla blíž ke mně do stínu. „ Ale to jsi nemusel hlupáčku. " „ Pojď sem " a roztáhnul jsem ruce. „ Sem mokrá " zamračil jsem se na ni „ A myslíš že mě to vadí? " usmála se. „ Ne " a šla do mé náruče.

 

„ Líbí se ti tu? " zeptal jsem se jí když jsem tam tak stály. „ Ano, je to tu tak-tak nádherné " „ Tak jako naše líbánky. " usmála se. „ Což mi připomíná, že jsme nedělaly to co bychom na líbánkách dělat měly. " znovu se šibalsky usmála. „ Tak to bychom měly napravit. " řekl jsem a úsměv jsem jí oplatil. Začala mi rozepínat košili, ale nevydržela to a přímo ji ze mě servala. „ Tak tentokrát ničíš oblečení ty? " zeptal jsem se s úsměvem na tváři. „ hmmm " zamumlala při tom když mě líbala. Potom mi rozepnula kalhoty, ale ty jen sundala. Teď jsme byly ve spodní prádle oba. Teda já a ona v plavkách. Zatáhl jsem jí za tkaničky a všechno z ní spadlo. Sehnula se a sundala mi trenýrky. „ Pěkný stále mě to překvapuje. " řekla když mi je sundala. Vzal jsem ji za ruku a zvedl jsem ji do úrovně mých rtů a vášnivě jsem ji políbil. Potom jsem do ní velmi opatrně vniknul a spadly jsme na zem.

 

Pohyboval jsem se na ní velmi pomalu abych jí neublížil, ale ona se nedala a překulila se aby byla nade mnou. Zrychlila jak jen to šlo a při tom sténala moje jméno. V kalhotách mi začal zvonit mobil. Bella se pro něj natáhla, ale stále pokračovala. „ Alice co je " zeptala se. „ Bello hned s tím přestaňte a přijeďte domů " Bella mi podala telefon. „ Co se děje Alice. " zeptal jsem se otráveně z toho že nás ruší. „ Hm víš co zavolej později teď nemáme čas " „ Ale Edwarde..." rychle jsem zaklapl telefon abych jí nemusel poslouchat a začal jsem se opět plně věnovat Belle. Alice si nedala říct a volala znovu. Tentokrát jsem to nevzal, ale mobil jsem hodil do moře. Ve svém milování jsem pokračovaly celé odpoledne a i večer zdálo se to neskutečný protože Bella nikdy tolik nevydržela, ale chtěla stále víc.

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 19.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!