Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 14.kapitola

n.w.4


Do skonání světa - 14.kapitolaČtrnácté pokračování mojí povídky děkuji za krásné komentáře a zároveň se těším jak se vám bude líbit tento díl. Prosím zanechte komentáže.

 

Z pohledu Edwarda:

 

Prošly jsme celý dům. Za celou tu hodinu co jsme to procházely jsme prohodil minimum vět. Konečně jsme byly v podkroví což znamená konec procházení. „ Je tu ještě něco co přede mnou skrýváš nebo je to už vše? " zeptala se mě.  „ Kromě sklepa je to vše. " kývla hlavou na souhlas. „ No a teď mám pro tebe připraveném program na zbytek dne. " řekl sem nadšeně. „ Vážně a co to bude? " zeptala se nedočkavě. „ Pojď časem ti vše vysvětlím " chytil sem ji za ruku a šel dolu do obýváku. „ Chvilku počkej " šla si sednout na gauč a já šel do našeho pokoje. Ze skříně jsem vzal asi deset katalogů a běžel za Bellou. „ Co to táhneš? " zeptala se mě. „ Jen pár katalogů abychom naplánovaly líbánky. " a usmál sem se jejím oblíbeným pokřiveným úsměvem. „ Tak to dej sem "

 

Probíraly jsme se spolu všemi katalogy a nakonec sem jí ukázal fotku ostrovu Esme. „ To je krása kde to je? " a obdivovala dál fotku. „ To je ostrov Esme je to Esmenin ostrov od Carlisle. " „ krásný " a odmlčela se. „ Chceš tam jet? " popravdě jsem n a ostrově už před několika lety žilo tak bych se tam rád znovu vrátil. „ A Esme nám ho pučí? " „ Ano, můžeme tam odjet hned po svatbě. " usmála se a skočila mi kolem krku." Tak proč jsme prohlížely všechny ty katalogy? " „ Protože nám to zabralo tři hodiny a nic jiného se ani dělat nedalo. " „ Ale dalo a ty to víš " „ Vím ale dnes ne máme před svatbou. " přitulila se ke mně a všiml jsem si že se jí klíží oči. Vzal sem jí opatrně do náruče a odnesl do postele. „ Já ještě nejdu spát " řekla potichu ale to už usínala. „ Jen spi zítra to budeš potřebovat."

 

Bella usnula a já jsem se plně ponořil do jejích snů. Poslouchal sem každý sen který se jí zdál.

První sen:

Bella byla v nějaké temné místnosti a neviděla a ni na krok. Snažila se odtamtud dostat a hledala východ ale nikde nic nenašla začala křičet moje jméno a já se stále nikde neobjevoval. Najednou se otevřely dveře a v nich stála Tanya. „ Víš Bello když sem ti říkala že ti Edwarda vezmu nevěřila jsi mi, ale teď je můj a on ti už nikdy neodpustí. " řekla Tanya a pak se začala smát. „ Co- Co jsi mu udělala? " „ Ale Bello já mu nic neudělala jen sem tvou rukou napsala vzkaz když si byla v bezvědomý, že si ho nevezmeš a že už ho nemiluješ. " Bela začala opět volat moje jméno „ Je to zbytečné Edward právě teď na tebe čeká před oltářem a jediné co dostane bude tvůj vzkaz. " „ NÉÉÉÉ! " toto Bella zakřičela i nahlas. Zatřásl jsem si ní a probudil ji. „ Edwarde " vydechla úlevou. „ Edwarde tak moc tě miluju. Nikdy tě neopustím. " „ Já vím Bello taky tě miluju. " políbil sem jí a ona mi polibek opětovala. Potom se ke mně přitulila a znovu usnula.

Druhý sen:

Byly jsme na naší louce a tam jsme se líbali. Bella měla velikánské břicho. Po chvilce jsem se odtrhl protože tam přišla Alice. „ Edwarde tak moc vám to přeji ale převíjen Bella je moc mladá. "O čem to mluvíš Alice? " zeptal sem se. „ No že Bella čeká chlapečka " odpověděla mi.  " cože chlapečka? vždyť to měla být holka."  „ No ale je to chlapeček a bude tě mít hrozně rád. " podotkla Alice. „ Je to pravda Bello? " „ Ano chtěla jsem ti to říct a proto jsem tě sem vzala. " „ To je.. To je skvělé. " a opět sem jí políbil. Poté jsme šly ke Charliemu a ten nás přivítal a představil nás své nové přítelkyni Charlottě. „ Těší mě jsem Charlott " „ Já jsem Bella a tohle je můj manžel Edward vzaly jsme se před třemi dny. " a když to řekla ještě víc se ke mně přitiskla. Jak ve snu tak i ve skutečnosti.

 

Přestal jsem poslouchat její myšlenky a přemýšlel sem nad tím že bych měl jít na lov když tam bude tolik lidí. A navíc ho potřebuji nebyl sem na lovu nejmíň čtyři týdny. Zvedl jsem se a vyskočil z okna nechodil sem moc daleko nedaleko našeho domu totiž byla smečka jelenů. Dá se říct že kdyby se Bella probudila tak že by mě viděla. Skolil jsem asi sedm jelenů a šel sem zpět za Bellou. Začínalo svítat takže začínal náš svatební den. Ležel sem s ní v postely, ale už se jí nic nezdálo. Asi v půl sedmé ji zbudil zvonek dole u dveří. Rychle sem šel otevřít a mezi dveřmi stála Alice. „ Tak kde ji mám? "  zeptala se Alice. „ V postely " odpověděl jsem jí hned. „ Cože ona ještě spí? " „ Alice je půl sedmé do školy Bella normálně vstává o půl osmé takže ještě spí. " udělala psí oči. „ Pojď dovnitř mám pro tebe překvápko." „ Překvápko a co to bude? " posadila se na gauč.

„ No víš jak jsme měli v prvním patře tři prázdné pokoje? " „ no jasně " nechápavě se na mě podívala. „ No tak prázdné nebudou, protože jsem z nich udělal pokoje pro vás s tím že až sem přijedete budete moct tu přespat. " „ Pokoje pro nás? To je skvělé jaký je můj a Jaspera? " vyběhli jsme schody a zastavil jsem před jejím pokojem ona také. „ To je moje? " „ Ano " vešly jsme dovnitř a Alici se pokoj strašně líbil. Prošmejdila každý kout a pak jsme se vrátily znovu do obýváku pustili jsme si televizi a koukali na ní. V půl osmé se Bella probudila a přišla za námi dolů jen v mé košili, kterou si musela vzít potom co vyšla z koupelny, protože měla ještě mokré vlasy....

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 14.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!