Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 11.kapitola

Official poster - La Push werewolfs


Do skonání světa  - 11.kapitolaJedenáctý díleček, takže prosím o komentáře děkuji...

 

Z pohledu Edwarda:

 

Nic nereagovala z nenadání se mezi dveřmi objevila celá rodina.

„Edwarde dej Bellu do postele za chvíly se probudí" poručila Alice. Vzal jsem Bellu a odnesl ji do postele.

„Co s ní je Carlisle?" zeptal jsem se.

„Nic, jen byla rozespalá a mám pocit, že jen omdlela z únavy." ujistil mě Carlisle. Bella se probouzela držel jsem ji celou dobu za ruku a kreslil jí uklidňovací kroužky.

„ Edwarde? ´´" zeptala se Bella.

„Tady jsem" kývla hlavou a chtěla se posadit. Pomohl sem jí, a pak se na mě podívala.

„Co se stalo" zeptala se.

„Omdlela jsi" zavřela oči na chvilku, a pak je znovu otevřela.

 

„Je dítě v pořádku?" Podívala se na Carlisle.

„Podívám se na vás" Podíval se na mě.

„Edwarde vezmi ji a pojď se mnou do ordinace." rozkázal mi a já vzal Bellu do náruče a následoval Carlisle. Došly jsme do ordinace a Carlisle jako vždy dělal ultrazvuk.

„Bello, všechno je v pořádku není se čeho bát." ujistil Carlisle Bellu. „ Děkuji a omlouvám se že jsem byla protivná. " „ Bello to je v pořádku naprosto tě chápu máš mateřské instinkty." šel sem za Bellou a vzal jsem ji kolem pasu.

„Tak, a protože jsi prý byla ospalá, ještě jdeš spát" zašeptal jsem jí do ucha.

„Ale já nechci spát" při tom si dupla.

„Bello, mám o tebe strach."

„Já vím Edwarde, ale pokuď budeš mít pořád jen strach, tak nikam se nikdy nedostaneme" kývl jsem hlavou na souhlas. Nechápu jak to dělá, ale vždycky mě dostane.

„Tak jdeme do obýváku?" zeptala se.

„Jistě, tak pojď"

 

Když jsme došly do obýváku tak se na gauči roztahovala Tanya.

„Ahoj, já jsem Tanya" a šla směrem k nám. Podala Belle ruku.

„Těší mě, já jsem Bella" a také ji podala ruku.

 

Tanya-myšlenky:

TAK A TEĎ SE UVIDÍ KDO JE SILNĚJŠÍ. NAŘIZUJI TI ABYS IHNED OPUSTILA EDWARDA A ŘEKLA MU ŽE UŽ HO NEMILUJEŠ.

 

Tanya jí pustila ruku a čekala, až to Bella udělá. Usmál jsem se na ní s výsměchem.

„Bello, lásko nemáš hlad?" zeptal jsem se Belly.

„Jo něco bych snědla, a potom bychom mohly jít nahoru a dokončit to co jsem se chystala dělat než přišel Emmett."

„Ty jsi chtěla ještě něco dělat?" zeptal jsem se udiveně.

„Jo chtěla jsem se s tebou znovu milovat." zašeptala mi do ucha. Usmál sem se na ni

„Bello dneska už ne jsi unavená"

„Pro tebe nikdy nebudu unavená a já tě chci" kývl jsem znovu na souhlas. Koukl jsem se na Tanyu, která stála celou dobu před námi.

„Miluji tě" řekla Bella nahlas a vzala mě za ruku. Měla asi pořádný hlad, protože mě hned táhla do kuchyně. Tanyu jsme tam nechaly bez povšimnutí.

„Tak co si dáš?" a otevřel sem lednici kde bylo jenom jídlo Belly.

„Hamburger a hranolky" a usmála se na mě. Vytáhl jsem přísady a začal sem připravovat jídlo.

 

Sedla si ke stolu a četla noviny mezitím co jsem smažil hranolky.

„Musím zavolat Charliemu, že tu zůstanu i přes noc"

„Jo přinesu ti mobil" vyběhl jsem z kuchyně a běžel k sobě do pokoje pro její mobil. Rychle sem běžel zpátky, aby tam dlouho nebyla sama.

„Tady" a podal jsem jí mobil. Vyťukala Charlieho číslo.

„Tati, tady Bella zůstanu tu přes noc, Alice pro mě naplánovala dívčí loučení se svobodou nebude ti to vadit?" chvilku mlčela a potom dodala

„Mám tě ráda ahoj zítra na svatbě." zaklapla mobil a pak se mě zeptala

„Už bude jídlo?"

„Jo už ti ho dám jen na talíř" a podal sem jí to

„Děkuji"

„Chutná?" Ale to už měla snězený vše.

Usmála se na mě

„Jo Chutnalo, ale pořád nejsem plná" ušklíbla se.

„Tak chceš ještě něco udělat?"

„Ne chci tebe" stoupla si a vrhla se na mě. Vášnivě mě líbala na krku, na rtech, a potom ze mě strhla košili a líbala mě na hrudi. Shodila mě na stůl a já shodil vázu a nádobí, které tam bylo. V tu chvíly vletěla do kuchyně Tanya.

„Kruci co tady děláte."

„Co ti je potom! Vypadni" zařvala na ní Bella.

„Neotevírej si na mě hubu, ty malá ošklivá náno." tak to už jsem nevydržel a vložil jsem se do toho.

„Tak a dost Tanyo nech Bellu na pokoji. Bello pojď jdeme do pokoje" Vzal jsem Bellu do náruče a běžel do mého pokoje. Lehli jsme si na postel a jen se na sebe mlčky dívaly. Prolomil jsem ticho.

„Bello, co kdybychom se přestěhovaly teď hned do našeho nového domu?" koukala na mě zaraženě tohle vážně nečekala.

„Edwarde víš..." Na chvíly se odmlčela.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 11.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!