Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 12.kapitola


Do skonání světa - 12.kapitolaTakže dvanácté pokračování mojí povídky...Doufám že se vám bude líbit.

 

Pohled Edwarda

 

Edwarde víš ráda se s tebou odstěhuji, ale bude se mi stýskat " usmál sem se na ni. „ Budeme sem chodit jak často budeš chtít. " také se na mě usmála a pak řekla „ Tak co mám všechno sbalit? " „ Beru jen Cdčka, Alice nám šatníky zařídila. " „ Tak dobrá do čeho to mám dát? " ukázal sem na skříň. „ Jsou tak tašky na to. " bezeslově šla a  vzala ty tašky a do nich začala skládat Cdčka. „ Počkej, já to udělám " vzal sem jí kabele a rychle sem všechny sbalil do tašky. „ Tak a můžeme. " řekl sem vítězně.

 

Chytila mě za ruku a vyšli jsme ze dveří. Ovinul sem kolem jejího pasu ruku a v druhé sem nesl tašky. „ Rodino pojďte sem " všichni stály před dveřmi. „ Nechce se mi věřit že odjíždíte už teď " řekla nám Esme. „ No aspoň tady bude klid a nebudeme se muset chovat jako lidi. " podotkla Rosalie. „ Hej jako Rose vím že na Bellu žárlíš, ale nepřeháníš to? " zeptal se Emmett. Rose se na něj zlostně podívala a šla do svého pokoje. „ Jinak budete mi chybět myslel jsem, že si s Bellou ještě trochu užiji. " Když to dořekl tak sem na něj zavrčel. „ Klid bráško myslím srandy.... " a šel obejmout Bellu „ Někdy přijď ať tady není taková nuda ano? " zašeptal jí do ucha. „ Neboje Emme budu tady dost často abych vám lezla na nervy. " a usmála se.

 

„ Nezapomeňte chodit na prohlídky " podotkl Carlisle. „ Jaké prohlídky? " zeptala se Tanya mezi tím co si na gauči pilovala nehty. Bella se na ni zlostně podívala a pak se usmála a s radostí řekla „ Těhotenské " a zdůraznila to. Tanya na ni koukala s otevřenou pusou. „ Cože ty jsi.... " nestačila to doříct, protože ji Bella zastavila „ Ano Těhotná s Edwardem " pustila mi ruku a šla směrem k Tanye. „ Takže teď nás konečně nech normálně žít. Je ti to jasný " zakroutila hlavou. „ Já se Edwarda nikdy nevzdám. „ Ale, to by jsi měla protože já se ho nikdy nevzdám " otočila se a šla zpátky k nám. Nemohl sem ani říct jak moc byla odvážná se takto postavit upírovy, ale to by nebyla Bella aby to neudělala.

 

„ Tak my půjdeme " a chystal sem se k odchodu. „ No tak bráško a co mi. " to už se prodírala mezi rodinou Alice a Jasper. „ Promiň, myslel sem že už jste tu byly. " „ To teda ještě nebyly " zamručela Alice. „ Bello budeš mi chybět, doufám že k vám budu moct chodit často " a udělala psí oči. „ Ano, Alice nezapomeň na moji zítřejší svatbu. " a objala ji. „ Jo obvolala si všechny že už je zítra? " zeptala se. „ Ano, všichni s tím souhlasily, a dokonce přijede i Phil. " Bella zajíkla radostí.

 

„ Bello taky mi budeš chybět, donášela jsi nám do domu radost. " řekl Jasper. „ Díky Jaspere " a neprahla ruku jako pokaždé když něco protože jí nikdy nechtěl obejmout. Jasper ji také natáhnul, ale udělal něco co by nikdo nečekal. Přitáhl si jí blíž a objal ji. „ Postarej se nám o Edwarda " zašeptal jí do ucha a dal jí pusu na tvář „ Jistě " odpověděla. Jasper jí pustil a odpochodovala za  mnou. „ Tak tedy už je to všechno? " zeptal jsem se, se smíchem protože sem věděl že už nikdo není. " „ Ano Edwarde už je " a také se smála.

 

„ Ne ještě já " byla to  Tanya kdo to řekl. „ Tanyo dost dneska už si toho napáchala dost. " řekl sem jí příkazem. „ Ale já se jdu jen rozloučit "šla pořád k nám až se zastavila před Bellou. „ Vzala jsi mi ho a já vezmu tobě tvoje dítě. " Bella se na ni zamračila a my všichni se postavily do obranného postoje. „ Ty mi ho nikdy nevezmeš, protože já se nedám, i kdybych měla zemřít moje dítě se narodí a bude žít překrásný život s Edwardem. " když to řekla postavil sem se do normálního postoje a šel sem podepřít Bellu aby znovu nezkolabovala, ale šla blíž k Tanye. „ Víš Tanyo nevím proč, ale Edward si mě vybral. Sice nevím co se mu honí hlavou jestli tě miluje nebo tě nesnáší." Nadechla se. „ Ale jedno vím mě miluje a to mi stačí. Na druhou stranu, kdyby miloval tebe nechtěl by se stěhovat. " Bella dokončila svoji řeč a vrátila se ke mně.   Políbil sem jí do vlasů. „ Takže je tam možnost že mě miluje a vrátí se ke mně. Sama jsi to řekla. " řekla povrchně Tanya. „ Ne? Tanyo já tě nemiluji, ale jak to řekla Bella nesnáším tě. " odpověděl sem na otázku a chytil sem Bellu znovu za ruku. „ Jdeme? " zeptal sem se jí a otáčel se k odchodu. „ Bello,Edwarde hodně štěstí. " na schodišti stála Kate s Irinou. Bella se na ně otočila. „ Díky " zakřičela na ně, kývl sem na znamení souhlasu. A pak už jsme mohly odejít.

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 12.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!