Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka z obrazu - 4. kapitola

the break dawn


Dívka z obrazu - 4. kapitola Edwarda čeká setkání s Arem. Jak to dopadne? Nakonec Edwarda čeká psychická opora ze strany jednoho člena z rodiny. Kdo to bude? Kdo Edwarda konečně pochopí? Příjemné čtení. Kubicmar a werca13.

Dívka z obrazu 4. kapitola

Edward:

Celých sto let jsem měl řešení přímo před očima a nikdy jsem ho neviděl. Nebo možná viděl, ale úspěšně ho přehlížel. Zaklepal jsem na dveře Arovy kanceláře. Nečekal jsem na vyzvání a prostě vešel. Aro stál u okna a sledoval dění na náměstí. Sice byla skoro noc, ale lidé se v tuto dobu raději zdržovali ve svých domech a bytech, protože všude bylo známo, že se v noci dějí „nevysvětlitelné“ věci. Jako třeba že všechny bytosti lidské mizí ze zemského povrchu. Policejní jednotky jsou v nočních hodinách vysílány do ulic, aby dotyčného chytily. Samozřejmě to je většinou jejich poslední noc. Volterrští upíři neznají smilování. Jejich cílem je nakrmit se.

„Edwarde, už jsem si myslel, že nepřijedeš,“ promluvil potichu Aro a odlepil svůj pohled od náměstí. Pomalu se přesunul ke svému stolu a zasedl za něj. Rukou mávl na židli na opačné straně.

„Postojím,“ odpověděl jsem klidně a dál postával u dveří.

„Dobrá.“ Postavil se také. „Jsem opravdu rád, že ses zastavil. Uvědomuji si, že bys mohl svůj drahocenný čas trávit někde jinde, ale zaslechl jsem, že se letos konají narozeniny tvého prvního storočí.“

„To ano, ale…“

„Nech mě domluvit, Edwarde.“ Poodešel opět k oknu a postavil se mi čelem. „Jistě víš, že se zítra na večer bude konat vernisáž velice známých obrazů. Dovolil jsem si s touto událostí spojit i ples. Ale dost o tom. Možná hlavní pro tebe bude, že si jeden z obrazů můžeš vybrat ke svým narozeninám. Původně jsem si myslel, že by to bylo takové malé překvapení, ale neznám tvůj vkus, takže…“

„Ale…“

„Řekl jsem, že mě máš nechat domluvit,“ upozornil mě nevrlým hlasem a pokračoval ve výkladu, „na vybrání budeš mít čas po dobu trvání plesu. Ke konci si tě najdu a ukážeš prstem na obraz, který tě zaujal nejvíc. Bez řečí bude tvůj.“

„Fajn. Ale čím jsem se zaslo…“

„Neřeš všechno tak do detailů. Je snad něco špatného na tom, že chci udělat svému příteli radost? Mimochodem, vyřiď své sestře, že se cizí rozhovory neodposlouchávají.“ Až teď jsem si všiml myšlenek Alice. Naštvaně se opírala o zeď u dveří Arovy pracovny.
„Musíš mě omluvit. Mám ještě něco k vyřizování. Uvidíme se zítra, Edwarde. Dobrou noc.“ Tohle všechno bral jako hotovou věc. Aniž by mě vnímal, zasedl za svůj pracovní stůl a začal listovat v nějakých dokumentech. Vtom jsem si vzpomněl na obálku, kterou mi Jane dala na Aljašce. Odepnul jsem zip u kapsy a vyndal ji. Aro se na mě zvědavě podíval.

„Jane ti posílá dopis,“ vysvětlil jsem mu a obálku pojištěnou červeným voskem položil na stůl.

„Jasně, děkuji. Budeš potřebovat ještě něco?“

„Ne, půjdu. Takže zítra.“ Otočil jsem se a vyšel ze dveří.

„Dost, že jdeš,“ ozval se skřítek kousek ode mě. Naštvaně si mě měřila. Duhovky měla tmavé a musím přiznat, že žízní to nebylo. „Můžeš mi sakra vysvětlit tu vizi?“ vyjela po mně a v hlavě si přehrávala můj konec.

„Já…“

„Copak ses úplně zbláznil?“ ztišila hlas, ale pořád zněl dost nabroušeně.

„Nemyslel jsem…“

„Máš jediný štěstí, že jsi můj bratr,“ zasyčela a zmizela. Šokovaně  jsem hleděl směrem, kam utekla. Možná to byl fakt blbý nápad.

Svěsil jsem hlavu a pomalu se loudal za myšlenkami mé rodiny. Svůj pokoj jsem našel okamžitě. Byl prázdný, nikdo tam na mě nečekal. Praštil jsem sebou o postel, která následně zaprotestovala pod mou váhou. Posunul jsem se doprostřed a nechal se unést myšlenkami ostatních. Kdybych se dneska znova zabýval svými, nemuselo by to napodruhé dobře skončit.

Kupodivu se toho moc nedělo. Celá má rodina seděla u krbu ve vedlejším pokoji a povídali si. Spíše vzpomínali na staré časy. Alice ale mlčela, bez hnutí se opírala o Jasperovu hruď a dívala se do ohně. Vyhlížela vize, které by znovu ukazovaly mou pravou smrt.

Vím, že teď bych to neudělal, ale pořád si nejsem jistý. Všechen ten nápor smutku a zoufalství jsem zvládal sto let. Tenkrát, před padesáti lety, to ještě mělo smysl. Byla nějaká šance, že ji najdu sedět u krbu v houpacím křesle. Nebo jak se usmívá na své děti a vnoučata po boku svého muže. Ale co teď? Nevěřím, že by Bella byla jedna z těch, kteří by se dožili stovky.

„Jsi v pohodě?“ vyrušila mě Alice z přemýšlení tichým hláskem. Stála před dveřmi a v ruce držela bílý vak na oblečení.

„Jo, proč bych neměl být?“ odpověděl jsem.

„Já jen jestli zase nemáš nějaké sebevražedné myšlenky.“

„Ne. Bylo to jen unáhlené rozhodnutí.“

„Dobře.“ Odmlčela se. „Přinesla jsem ti oblek. Budu doufat, že na tebe nebudu muset dohlížet. Nechám ti ho tady, ale nepřej si mě, jestli se mu do zítřka něco stane. Emmett a Jasper stihli ten svůj zničit už v letadle. Takže jsme si dali menší zastávku v nákupním centru.“ Usmála se. „Ani nevíš, jak se tvářili.“

„Neboj. Můžeš mi ho pověsit do skříně. Tam se mu snad nic nestane.“ Udělala tak, jak jsem navrhl. Potom se vydala k mé posteli a sedla si na kraj.

„Vůbec si nedokážu představit, co bych dělala, kdyby se něco stalo Jasperovi,“ povzdychla si.

„O čem to mluvíš? Proč by se mu něco mělo stát?“ Trochu jsem se vyděsil. Takhle nikdy neuvažovala. Vždycky to byla ona, kdo myslel pozitivně.

„Jen se snažím vžít do tvé situace.“ Přesunul jsem se k ní a objal ji kolem ramen.

„Tohle vážně nemusíš dělat. Mám prostě smůlu. Bella mi osudem nebyla souzená.“

„Musím. Byla jsem na tebe naštvaná, když jsem tu vizi uviděla poprvé. Esmé by to prožívala nejvíc. Byla by první upír, který by se nervově zhroutil. Byla by na dně. To mě donutilo se takhle chovat. Ale když jsem o tom potom víc uvažovala, uvědomila jsem si, že by se to mělo začít brát z jiného úhlu pohledu. Taky bych se chtěla zabít, kdyby mi Jasper zmizel. Nebrala bych ohledy na rodinu. Kašlala bych na Esmé. Hlavně abych se osvobodila od toho věčného zoufalství,“ říkala potichu. Kdybych nebyl upír, neslyšel bych ji. Cítil jsem tu bolest z jejího hlasu. Více jsem ji objal. „Promiň. Teď už tě chápu.“ Vtom se ve dveřích objevil Jasper. Chtěl si ji vzít o náruče a utěšit ji, ale ona se víc přitiskla ke mně.

„Alice, co to děláš?“ zašeptal jsem nechápavě. „Jasper ti pomůže víc než já.“

„Ale já chci být u tebe. Jsi můj bratr. V takových stavech bys neměl být sám. Potřebuješ oporu. Zůstanu. Však on tu jednu noc přežije.“ Jasper nějak nedával znát své emoce. Prostě se otočil a odešel.

„Děkuju.“ Možná jsem byl trochu zaskočený Alicinou reakcí, ale nakonec bylo dobře, že zůstala. Měla pravdu. Neměl bych být sám. Pro začátek mi bude stačit má vlastní rodina. Na Bellu nikdy nezapomenu, ale jednou… v budoucnu… se snad někdo najde.


 

Mno? Tak co tomu říkáte? Který obraz si Edward na plese vybere?

V příští kapitole nastane menší/větší zvrat, který k této povídce nepopíratělně patří. Tohle nebude povídka plná zoufalého Edwarda. ;) Na jeho louce taky jednou musí vysvitnout slunce. ;)

Moc prosíme o komentáře a děkujeme za ty u minulé kapitoly... :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka z obrazu - 4. kapitola :

 1
9.
Smazat | Upravit | 30.01.2013 [20:31]

Takže... Co bych měla napsat? No zatím těch pár kapitol bylo skvělých! Moc se vám to povedlo.
No... Aro mě teda překvapil. Emoticon Vůbec bych od něj takové chování nečekala. Emoticon Ten konec se mi líbil asi nejvíc. Bylo to takové.... Dojemné. Emoticon
No... Už nevím, co bych měla dál napsat. Snad jen to, že se teším na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Míša
12.01.2013 [15:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.01.2013 [21:58]

McfanTak jsem tady! Emoticon
Takže začátek se mi líbil, jsem zvědavá, co má Aro za lubem, jelikož on jen tak.. že by se rozhodl.. teda.. cože?! Emoticon Trochu jsem byla zaskočená jen Arovým vyjadřováním. Má trochu novodobější slovník, než je nám znám, ale možná je to tak dobře. Emoticon Nejlepší byl ale pro mě ten konec. Skoro jsem prožívala Alicino vykládání Edwardovi, když byla v jeho obětí. A byla jsem překvapená Jasperovou reakcí, která byla teda samozřejmě dobrá. Emoticon Moc, moc, moc, se mi to líbilo a těším se na další.
Šupito presto! Emoticon
Mcfan Emoticon

06.01.2013 [18:00]

GabrielaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Seb
06.01.2013 [17:30]

Těším se na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. BabčaS
06.01.2013 [17:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
06.01.2013 [16:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jana
06.01.2013 [16:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.01.2013 [15:23]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na chyby. Díky. Emoticon
- Slovesné třídy (!),
- Shoda podmětu s přísudkem,
- Dělení slov,
- Skloňování,
- Přímá řeč.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!