Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - 20. kapitola

nikkiswan


Dívka jménem Alice - 20. kapitolaPoslední kapitola. Jak vše dopadne? Jaký osud čeká Jaspera, Alice a Sebastiana? A co James?

Všichni tam tak stáli a rozhodovali o osudu mladého chlapce. Nikdo si ho nevšímal. Nikdo nechtěl znát jeho názor. Jednali s ním, jako by tam ani nebyl. A to se mu vůbec nelíbilo. Pak uslyšel ten verdikt, který se mu vůbec nelíbil. Měl zůstat ve Volteře. Ale proč? Vždyť nic neudělal... Kdyby neodešel s Jamesem, s tím hnusným parchantem, který se vydával za jeho strýce a dělal, že to vše je jen pro jeho dobro, jen proto, aby se setkal se svým pravým otcem. Sprostě ho podvedl, navykládal mu jen snůšku lží. A poté, když mladík spatřil svého otce - věděl, že je to on, viděl v jeho očích neskutečnou bolest ze ztráty dítěte a chtěl být s ním. Chtěl, aby opět byli rodina. Chtěl někam patřit, k někomu. A pak Aro pronesl tu svou řeč. O chlapcově osudu. V tu chvíli se všechno změnilo. V sále bylo neskutečné ticho, jako před bouří. Pak všechny ochromila bolest. A tma...


 

Po nějaké době se všichni probrali. Jasper netušil, kde to jsou. Kolem sebe viděl jen samý kámen, vypadalo to jako jeskyně. Vedle něj ležela Alice, stále ještě v bezvědomí. Na druhé straně vedle něj seděl Sebastian - ten byl ale při vědomí.

„Co... co se stalo?“ zeptal se Jasper.

„Nemusíš se bát. Jsme v bezpečí. Alespoň prozatím. Tati...,“ řekl a usmál se.

 

Pohled Jaspera:

Nevím, co se stalo, ale najednou jsme byli pryč z Volterry. Probudil jsem se na nějakém místě, asi v jeskyni. Byl jsem si jist, že je to díky Sebastianovi, že to on nás zachránil z té bezvýchodné situace. Zmateně jsem se kolem sebe rozhlížel.

„Co... co se stalo?“ zeptal jsem se.

„Nemusíš se bát. Jsme v bezpečí. Alespoň prozatím. Tati...,“ promluvil Sebastian.

Nemohl jsem tomu uvěřit. Tak dlouho jsem si myslel, že jsem ho ztratil, že ho už nikdy neuvidím a najednou tu přede mnou stál. Byl dokonalý. Nádherný. Ještě krásnější, než jsem si ho představoval. Kdybych mohl plakat, plakal bych. Byl jsem šťastný. Nejšťastnější, jak jsem v tu chvíli mohl být. Zvedl jsem se a váhavě se k němu blížil. Rozevřel jsem své paže v naději, že je vyplní. Rozběhl se ke mně a přistál v mé náruči. Objímal jsem ho, jak nejvíce jsem mohl. Ani jsem nedoufal, že bych mohl mít takovéhle štěstí, že bych se mohl ještě někdy setkat se svým synem.

Stáli jsme tam, nevím jak dlouho, dokud nás nevyrušil hlas.

„Tak jak vidím, tak vše dobře dopadlo,“ ozvalo se úlevně z úst Alice.

Jen jsem němě přikývl...

 

 

Epilog:

 

Vše bylo na nejlepší cestě. Já, Alice a Sebastian jsme si koupili malý domeček na Aljašce a užívali si toho, co nám bylo dosud odepřeno. Se Sebastianem jsem hrál šachy, učil ho bojovým uměním a byl mu opravdovým přítelem a otcem. Snažil jsem se dohnat to, co jsem za ten dlouhý čas promeškal. Pokud můžu být tak troufalý, tak si troufnu říct, že Alice jsem byl dobrým manželem, přítelem a rádcem. S ní jsem prožíval tu skutečnou lásku. Myslím, že i Mariu jsem svým způsobem miloval, ale to, co cítím k Alice se s tím nemůže rovnat.

Jsem s těmi, co nejvíce miluji. Mám skvělou ženu a jedinečného syna. A můžu s nimi strávit celou věčnost. Co víc si můžu přát? Teď už snad budu šťastný. Teď už snad budu mít ten dokonalý život, o který jsem byl dávno připraven. Je to vůbec možné, aby se mi něco takového splnilo? Moje odpověď zní ano.

 

...

 

Aro Volturi seděl na trůnu, uprostřed rozlehlého sálu. Kromě něj tam nebyl už nikdo jiný, než jeho bratři a jistý světlovlasý upír, klečící uprostřed sálu. Hlavu kajícně skloněnou, ve tváři prosebný výraz.

„Tak, co s tebou teď uděláme, Jamesi?“ promluvil jeden z vládců.

Nevěděl, co mu odpovědět, proto blonďatý upír mlčel. To ale Arovi nezabránilo v tom, aby pokračoval.

„Jamesi, Jamesi, jak moc je silná tvá touha po pomstě?“ zašeptal a letmo se ho dotkl.

James neodpověděl, zarytě mlčel. Vládce se musel podívat sám.

Jeho pocity byly strašné. Tak moc toužil zabít Jaspera, chtěl zabít i Sebastiana - za to, jak utekli bez trestu. Za to, jak mu všechno sebrali. Jeho jedinou naději, jeho jediný důvod bytí. Jen k Alice pociťoval stále lásku. Věděl ale, že prohrál. Věděl, že jeho boj skončil. Vše skončilo tím nepatrným dotykem ruky. Jakmile mu Aro nahlédl do mysli, bylo jisté, že ho již nikdy nepustí na svobodu. Pomalu se smiřoval s tím, že v brzké době zemře. Aro neměl takové upíry, jako byl James, rád.

Ano, James miloval, ale bohužel si zvolil špatnou cestu, jak lásku dokázat. Možná, kdyby nějaký čas počkal, Alice by to cítila stejně a chtěla to samé, co pro ni chtěl on. Ale byl bohužel moc zbrklý. Teď to věděl. Připravil ji o svobodnou vůli rozhodnout se, a to mu Alice nikdy neodpustí...


Když se ho Aro dotkl, hlavou se mu promítaly všemožné obrázky. Začalo to vraždou Marie, únosem Sebastiana, přes seznámení s Alice, její přeměnu. Viděl i to, jak James osnoval plány na zabití Jaspera. Jak chtěl obětovat nevinného, mladého chlapce. Viděl, jak byl James bezcitný. Do té doby, než mu nahlédl do mysli, byl Aro rozhodnutý, že jakmile se vypořádá s Jamesem, vydá se hledat Sebastiana. Ale po tomhle pohledu svůj názor změnil. Pro jednou se ukázalo, že i Aro Volturi má nějaké city. Rozhodl se, že nechá mladíka jít. I když by se ho rád zeptal na pár otázek, dostal pár odpovědí, více se o něm dozvěděl, tak i přes to všechno věděl, že Sebastian si zaslouží chvíli klidu. Vždyť přece není nikde psáno, že se nepodívá, za nějaký čas, do Volterry - a možná i dobrovolně.

Aro se podíval Jamesovi zpříma do očí a nepatrně kývl. „Myslím, že nemáme jinou možnost. Musíš zemřít, Jamesi...“

<< shrnutí


 

Všem čtenářům moc a moc děkuji. Omlouvám se, že poslední kapitola přibyla až tak pozdě, ale neměla jsem vůbec čas, a musím se přiznat, že ani náladu psát. Původně měla povídka pokračovat ještě dále, mít více kapitol, ale rozhodla jsem se ji ukončit. Možná, někdy, bude další pokračování, ale to neslibuji. Všem, co tuto povídku četli, moc děkuji a doufám, že se potkáme příště u nějaké jiné, která se vám bude líbit aspoň stejně, jako tato. Ještě jednou moc a moc díky!

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - 20. kapitola:

 1 2   Další »
03.04.2012 [14:08]

AlisonDLTo bylo úžasné!!! v jednu chvilku jsem se začetla a nemohla přestat!! Proto píši komentář až tady. Opravdu úžasné!! Emoticon Emoticon a romantické zároveň!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Tereza P.
26.03.2012 [22:23]

Co dodat na konec...moc hezká povídka - měla dobrý námět - prosě hezky napsáno = boží, bombastická povíka !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.02.2012 [20:20]

BubulienkaTo bolo tak romantické! Som strašne rada, že sa im to podarilo a som strašne rada, že všetko dobre dopadlo. James je živý, hoci môže za všetko, ale je živý! A Alice, Jasper a Sebastian - sú proste vo forme. Môžu doháňať všetko, čo nestihli. Som rada, že sa Jasper tak angažuje a vie, že s ním chce zostať navždy. Je to tak krásne! Až to bolí!
Volturiovci, no vidno, že sú naštvaní, ale tak môžu byť radi, no nie?

Celý príbeh bol úžasný, perfektný, romantický, krásny! Taký - presne na snívanie. Škoda, že človek nestretne takú lásku... Asi som až príliš patetická, ale je to tak!
Ty si to úplne vystihla a ja sprostá, som sa do toho pustila až teraz.
Veľmi sa mi to páčilo, dúfam, že napíšeš niečo podobné... Máš talent na písanie, a tak by nebola škoda využiť ho... napr... na Ness a Jacoba, len ako príklad. Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.02.2012 [0:32]

KejkejTak teď lituji, že jsem tuto povídku dočetla v tak nekřesťanskou hodinu. Zasloužila by si minimálně opěvnou ódu. Ale v tento čas ze sebe dostanu jen slova jako napínavé, romantické, úžasné... Snad jen ten konec mě trochu zklamal. Čekala jsem, že Aro nechá Jamese žít a později ho využije jako nástroj pomsty, k opětovnému pokusu získat Sebastiana (mimochodem, moc pěkné jméno). Ale je vidět, že autor dokáže svého čtenáře překvapit i v samotném a dost často předvídatelném závěru povídky. Emoticon Emoticon Emoticon

08.02.2012 [20:52]

DeedeePerfektně hořkosladký konec. Pláču za Jamese. Ale jeho cesta tak skončit prostě musela. Jedině tak to bylo správné, aby ti dobří mohli v klidu žít. Dokonalá tečka za skvělou povídkou. Jednou z nejzajímavějších, které jsem tady četla. Moc se těším na tvojí další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [11:56]

WhiteTieMoc a moc vám všem děkuji za komentáře!

05.02.2012 [17:25]

FeelaeK povídce jsem se dostala až dnes a zhltla jsem ji celou jedním dechem. Prostě krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Amazonka
30.01.2012 [10:29]

To je tak krásné!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.01.2012 [10:20]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. mona
27.01.2012 [21:09]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!