Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - 17. kapitola

bel ami


Dívka jménem Alice - 17. kapitolaPoslední úsek cesty. Poslední naděje. Poslední šance. Je ale opravdu tou poslední? A co když je tato poslední šance zmařena?

„Sebastiane, nachystej se, budeme muset opět vyrazit,“ zavolal James. Bylo jasné, že už to nebude dlouho trvat a oni se někde střetnou s Jasperem a Alice. Otázkou ale bylo - kde? Ve Volteře? Nebo ještě dříve?

Pro Alice a Jaspera by bylo výhodnější, kdyby se to stalo ještě před vstupem do Itálie. James ale doufal v opak. Věděl, že když vládcům přivede Sebastiana, nechají ho s Alice odejít. A o to jediné mu šlo. Bylo mu jedno, co se stane s chlapcem a s jeho otcem - šlo mu jen o Alice...

 

 

Alice a Jasper vyčkávali. Věděli, že již brzy se setkají s Jamesem a Sebastianem. Otázkou ale bylo - kde. Jasper chodil několikrát denně na obhlídku terénu, zachycoval pachy a doufal, že zachytí i ten Jamesův. Pořád ale nic. Vypadalo to jako ticho před bouří. A doopravdy to tak bylo. Mezitím, co Jasper obhlížel terén, se James se Sebastianem připravovali na konečný úsek své cesty. James předpokládal, že Jasper a Alice - díky její schopnosti - už budou někde v okolí. Přestože byl rychlejší než oni, kvůli tomu, že měl s sebou Sebastiana, mu cesta trvala déle, než kdyby byl samotný. Přecejen byl Sebastian upírem jen napůl, a to jim bylo v tuto chvíli nevýhodou. James doufal, že kolem nich proklouznou nepozorovaně, nestál o to, bojovat s nimi dříve, než se dostanou do Volterry a dozví se o nich vládci. Jakmile se o Sebastianovi dozvědí, budou ho chtít - stůj co stůj - získat pro sebe. Čekal je tedy poslední a nejtěžší úkol - dostat se co nejrychleji do Volterry.

Proto teď tolik otáleli. Setrvávali na jednom místě. Nechal Sebastiana nabrat co nejvíce sil, aby konečný úsek zvládl co nejlépe. Jakmile si byl jistý, že už je dostatečně připravený, pokynul mu a chtěl se vydat na cestu. Překvapovalo ho sice, že Sebastian nijak neprotestoval a ani se ho na nic nevyptával, ale už to chtěl mít zasebou, tak se rozhodl, že to rozebírat nebude.

„Sebastiane, doufám, že sis odpočinul a nabral síly, je čas, abychom se vydali na poslední úsek naší cesty. Čeká nás ten nejnáročnější. Musíme se nepozorovaně dostat přes hranice. Musíš si uvědomit jednu věc - děti jako ty se v našem světě moc nevyskytují, proto vždy, když se nějaké objeví, jsou o ně sváděny souboje. Spousta upírů si myslí, že poloupíří děti jsou něco magického, nová rasa. Chtějí proto tyto děti získat, aby si mohli postavit vlastní armádu poloupírů. Je všeobecně známo, že poloupíři mají většinou neobyčejné schopnosti, mnohem lepší a mnohem silnější, než upíři. Musíme se proto do Volterry dostat co nejrychleji, jedině vládci tě dokáží ochránit. Jedině jim se nikdo nevzpírá a vždy se podvolí jejich rozkazům,“ vysvětloval James Sebastianovi. Nemohl mu říct hlavní důvod, proč se musí dostat do Volterry. Nemohl mu říct ani to, že ho vládci ihned zabijí - jako jediní se poloupírů bojí, bojí se, že by mohli zcela nahradit upíří rasu, a proto každou zmínku o nich okamžitě zahladí - poloupíra zabijí volterští vojáci a Aro s bratry neudělí ani tentokrát vyjímku. Sebastiana zabijí - stejně jako ostatní poloupíry. Vede je k tomu nejen strach z toho, že by někdo jiný, za pomoci poloupírů, mohl usednout na trůn a svrhnout nynější vládce, ale vede je k tomu i strach z neznámého. Obávají se, že by je poloupíři mohli přemoci a tím by časem zanikla celá upíří existence. Poloupíři by se křížili s čistokrevnými upíry a jak by to dopadlo? Po světě by chodili "vylepšení lidé". Ta tam by byla jejich "nesmrtelnost", neporazitelnost a ostatní skvělé vlastnosti. Z nadřazené rasy upírů by vznikla pouze vylepšená lidská rasa. A to přece nemohli dopustit. Tolik si zakládali na tradici, na historii, a to jim mělo být poloupíry sebráno?

Hlavně toto byl hlavní důvod, proč Aro a jeho bratři nepřipouštěli existenci poloupírů. Měli z nich prostě strach. Měli strach o sebe a svou budoucnost. A nejjednodušší způsob, jak se toho strachu zbavit? Vyvraždit poloupíry.

James to věděl. Věděl všechno. A přesto to chtěl udělat. Přesto chtěl své sestře způsobit neskutečnou bolest. Přes to všechno chtěl zabít Sebastiana, mladíka, který za nic nemohl. Chlapce, který svůj život ještě neprožil. Nebylo to fér. A Sebastian si takový osud nezasloužil. Ale naděje tu ještě je. Je tu ještě Jasper a Alice. Dva lidé, kteří udělají cokoliv pro to, aby Sebastiana zachránili.

Ale to, co se stane, by nečekal nikdo z nich. Nikdo...

 

...

 

Jasper a Alice stále vyčkávali. Báli se i nepatrně pohnout, změnit místo o pár metrů, co kdyby zrovna v té chvíli běželi okolo? Co kdyby je kvůli tomu zmeškali? Co kdyby jim proklouzli?

Proto tiše seděli. Nemluvili. Oba se obávali nejhoršího. Alice cítila nepříjemné mravenčení - bylo to divné, protože jako upír by nic takového cítit neměla. Byla ale nervozní, bála se, tak moc se nechtěla střetnout s Jamesem. Tak moc chtěla, aby to všechno skončilo. Aby to všechno dopadlo dobře. Ale život není lehký. Pořád nám do cesty staví nějaké překážky a nutí nás bojovat. A právě proto stojí za to žít...

 

...

 

„Sebastiane, ať se děje, co se děje, nesmíš zpomalit. Musíš běžet, dokud ti neřeknu. Nesmíš se zastavit. Nesmíš zaváhat. Nebudeme v bezpečí, dokud nepřekročíme hranice Volterry. To si pamatuj!“

...

 

Pohled nikoho:

Dva muži běželi lesem. Jeden z nich byl evidentně mladší, spíše kluk než muž. Druhý, blonďatý mladý muž, měl ve tváři odhodlání. Běželi rychleji než vítr. Jejich postavy byly těžko rozeznatelné, daly se pouze tušit obrysy jejich postav. Utíkali jako o život. Jak ironické - oni opravdu utíkali o život - alespoň jeden z nich.

Rychlostí blesku proběhli přes italské hranice. Jakmile je překročili, za nimi se objevily další dvě postavy. Žena a muž. Snažili se je dohnat. V jednu chvíli to vypadalo, že se jim to i podaří. Ale nakonec zůstalo jen u snahy. Mužská dvojice byla prostě rychlejší. Ať se snažili sebevíc, nedokázali je dostihnout. Oba věděli, že pokud se jim to nepodaří, tak je konec.

Zbýval poslední krok. Poslední krok ke smrti. Všichni to věděli. Blonďatý muž se vítězně usmál, chytl mladíka za paži a ladně překročil hranice města. Trvalo to jen chvíli, než je obklíčili strážní. Poté mladý muž promluvil.

„Jmenuji se James a jdu za vládci. Potřebuji s nimi mluvit, zaveďte mě k nim prosím.“

Stráže na něj pohlédli. Poté stočili pohled k Sebastianovi a v očích se jim objevil strach. Přikývli a ukázali směr cesty.

Osud chlapce byl zpečetěn...

 

<< shrnutí >>


 

Nyní se nám naskýtají dvě možnosti. Osud Sebastiana a dalších postav závisí jen na vás, čtenářích. Proto prosím o vaše vyjádření, jak byste chtěli, aby to s našimi hrdiny dopadlo.


 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - 17. kapitola:

 1 2   Další »
28.02.2012 [19:57]

BubulienkaJežiši! Čo sa s nimi stane? Čo? Mám normálne zimomriavky. Tak uniknú alebo nie? To je blbé, že chce iba Alice. Chudák Sebastian. Škoda ho. Úprimne, som zvedavá, aký osud si mu vymyslela, až sa bojím.
A dúfam, že Jamesa nezabiješ, na to je moc pekný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2011 [13:52]

WhiteTiemollynkaska: Moc díky!

kollart: Děkuji.

Jasmínka: Moc a moc děkuju. Vidění to není, a jak už jsem zde psala, osud našich hrdinů závisí jen na vás, čtenářích. : )

čiči: No to záleží jen a jen na vás!

Hanča: No to buď zvědavá, uvidíme, uvidíme, snad dobře, ne? ; )

barcus16: Možná tvé přání bude vyslyšeno.Emoticon

Sara: Děkuji.

selena257: No tak to uvidíme, jak to nakonec dopadne. Snad dobře!

Deedee: Víš, že ty jsi asi jediná, kdo nechce, aby James umřel? Musím přiznat, že jeho postava je tak trochu zvrácená, ale i mně se na ní prostě něco líbí. Emoticon Na rozuzlení si ještě sice počkáme a na konec povídky nejspíš ještě dýl, protože jsem vyslyšela vaše přání a rozhodla se povídku ještě o něco více natáhnout. Doufám, že budete spokojeni i vy.

04.11.2011 [18:30]

DeedeeJasný, že Seb nesmí umřít. Ale James umírat taky nesmí. Třeba ať si ho nechají ve Volteře, nebo tak. Já vím, jsem ujetá. Ale já ho mám hrozně ráda:D. Skvělá, napínavá kapča a nemůžu se dočkat rozuzlení Emoticon Emoticon Emoticon

04.11.2011 [16:20]

selena257chcelo by to ... hmmm noo hlavne aby zostali spolu všetci traja a Jamesa nech zabijú Vollturiovci alebo Jasper Emoticon Emoticon

7. Sara
04.11.2011 [15:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. barcus16
03.11.2011 [23:05]

chci Jaspera se Sebastianem :D

5. Hanča
03.11.2011 [19:24]

No sem moc moc zvědavá, jak to dopadne!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. čiči
03.11.2011 [18:48]

teda to ne, to přeci nedopustíš Emoticon

3. Jasmínka
03.11.2011 [18:17]

kráááásný...moc se těším na další díl....doufám, že tohle je jen Alicino vidění a že ve skutečnosti je dohoní, Jamese zabijou a Jasper, Alice a Sebastian budou žít spolu někde daleko od Voltery

03.11.2011 [17:37]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!