Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - 18. kapitola

Cullenovy po bitvě


Dívka jménem Alice - 18. kapitolaVolterra. Setkání s vládci. Co čeká Sebastiana? Zemře? A co Jasper a Alice? Budou ještě bojovat?

Zbýval poslední krok. Poslední krok ke smrti. Všichni to věděli. Blonďatý muž se vítězně usmál, chytl mladíka za paži a ladně překročil hranice města. Trvalo to jen chvíli, než je obklíčili strážní. Poté mladý muž promluvil.

„Jmenuji se James a jdu za vládci. Potřebuji s nimi mluvit, zaveďte mě k nim prosím.“

Stráže na něj pohlédli. Poté stočili pohled k Sebastianovi a v očích se jim objevil strach. Přikývli a ukázali směr cesty.

Osud chlapce byl zpečetěn...

 

Pohled Jaspera:

Prostě se to stalo. Nechápu to. Jak jsem to mohl dopustit? Jak jsem mohl? Vždyť ho zabijí. Nechápu, jaktože byli rychlejší než my, vždyť by to tak nemělo být. Tolik jsem věřil a doufal, věřil jsem, že v boji Jamese dostanu, že svého syna vysvobodím z jeho spárů a zatím... Zatím se dostal ze spárů jedné krvelačné stvůry do spárů jiných. K Volturiovým. Bože, co teď budu dělat?

 

...

 

Bylo to strašné. Jasper byl naprosto zničený, zdrcený. Alice chtěla promluvit, nějak ho utěšit, ale věděla, že v téhle situaci by slova nepomohla. Museli jednat. Za každou cenu.

„Půjdeme za nimi. Do Volterry,“ promluvila. Jasper se na ni jen nechápavě podíval.

„Musíme ho zachránit, i za cenu, že tam jeden z nás zůstane. Musíme ho vysvobodit, vždyť je to ještě dítě,“ řekla.

Jasper jen němě přikývl. Podíval se na ni, zlehka se usmál a pohladil ji po tváři.

„Tebe mi seslalo samo nebe, andílku,“ zašeptal a letmo ji políbil. Chytil ji za ruku a vydal se stejným směrem jako James se Sebastianem. Opakoval se stejný scénář. Obklopila je garda stráží.

„Co chcete?“ zeptali se.

„Jdeme za vládci, doveďte nás k nim,“ odpověděl Jasper. Stráže přikývli a zavedli je do chodeb pod městem. Alice koukala kolem sebe, neschopna slov. Nečekala, že to tu bude vypadat takto. Že budou mít dokonce systém chodeb pod městem. Po chvíli chůze se začala chodba stáčet a rozšiřovat a vešli do malé místnosti, ve které seděla žena. Lidská žena.

„Dobrý den, přejete si?“

„Jmenuji se Jasper a toto je má přítelkyně Alice. Jdeme za Arem a jeho bratry, rádi bychom si s nimi promluvili,“ řekl Jasper.

Recepční pouze přikývla. „Chvilku strpení, půjdu vás ohlásit.“ A zmizela.

Po chvíli se vrátila. „Prosím, pojďte se mnou. Zavedu vás do vašeho pokoje. Vládci bohužel momentálně nemají čas, aby se vám věnovali, řeší jistou neodkladnou záležitost, proto vás prosí o strpení. Přijmou vás zítra,“ vysvětlila.

Jasper souhlasně přikývl. Lepší něco než nic. Doufal, že zítra nebude pozdě. Ale snad ne. Tušil, že tou neodkladnou záležitostí měla na mysli Sebastiana. Pokud to bylo takto, tak bylo jisté, že ho ještě nezabili. Možná zvažují i jiné možnosti. Doufal v to. Musel. Nic jiného, než doufat, mu totiž nezbylo.

Mezitím je Gianna, tak se recepční jmenovala, dovedla do jejich pokoje. Rozloučila se s nimi a odešla.

Jakmile se za ní zavřely dveře, Alice se svalila na postel. „Myslíš, že ještě žije?“ zeptala se s nadějí v hlase.

„Doufám, že ano,“ odpověděl jí Jasper a posadil se vedle ní. Ani jeden nebyli schopni slova, jen tak, bez hnutí, tam seděli a čekali na následující den. Na audienci u vládců. Oběma se jim honily hlavou tytéž myšlenky. Bohužel nic nemohli dělat. Jediné, co mohli, bylo čekat. A tak čekali...

 

...

 

Garda šla chodbou a za nimi šli dva muži. Šli mlčky. Vedli je ztemnělými chodbami. Změtí chodeb. Sebastian začínal být nervózní, moc se mu to nelíbilo. James mu povzbudivě stiskl rameno a usmál se na něj.

„Neboj se, všechno dobře dopadne,“ zašeptal.

Po chvíli chůze se ocitli v malé místnůstce. Za stolem tam seděla mladá žena, asi recepční.

„Vedeme je za vládci,“ promluvil jeden z gardy. Recepční přikývla a pustila je dovnitř. Vešli do velké místnosti, které vévodily tři trůny, na nichž seděli tři muži. Sebastian hrůzou vyvalil oči. Takové upíry ještě neviděl.

Vypadali strašně staře. Jejich pokožka byla úplně bílá, vypadala strašně křehce. Bál se, že kdyby se jich dotkl, rozpadli by se. Jejich oči byly děsivé. Celé rudé, pokryté mléčnou vrstvou. Sebastianovi z nich naskočila husí kůže. Jejich pohledy v něm vzbuzovaly strach.

„Co vás k nám přivádí?“ promluvil jeden z nich. Sebastian se otočil na Jamese a všiml si, že ten poklekl.

„Vládcové, přivádím vám tohoto mladíka. Jistě si všimnete, že to není upír. A že není ani člověk. Přivedl jsem ho sem, přivedl jsem ho, abych vám ho odevzdal. Unesl jsem ho jeho otci, když byl ještě dítě. A jeho otec unesl někoho, kdo patřil mně. Brzy se zde jistě také ukáže. Prosím vás o shovívavost a o milost, prosím vás o výměnu tohoto mladíka za osobu, kterou mi jeho otec ukradl. Za Alice,“ dokončil svou řeč.

Sebastian na něj nevěřícně pohlédl. Víc už ale nestihl, protože ho obklíčila stráž a viděl, že se k němu blíží všichni tři vládcové.

„Tohle je můj konec,“ pomyslel si Sebastian chvíli předtím, než ucítil nesnesitelnou bolest...

 

<< shrnutí >>


Tak co myslíte, milí čtenáři? Velký dík všem komentujícím!

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - 18. kapitola:

 1
28.02.2012 [20:01]

BubulienkaSi myslím, že si to zabila. Emoticon Ježiši, ako ho môžeš chudáka nechať zabiť? On má moje sympatie. Dobre, aj James ich má, ale on ich má viac. Emoticon
Zlý chlapci majú svoje čaro, ale dobrí ešte väčšie, takže dúfam, že si ho nezabila.
Alice je veľmi milá, dúfam, že jej to vydrží, keď je to všetko kvôli nej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Hanča
09.11.2011 [18:30]

No sem mocinky zvědavá, jestli Alice bude ve Volteře nebo ne??!! Emoticon Emoticon Emoticon

5. Sara
08.11.2011 [21:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle další rychle další rychle další PLS PLS PLS takhle to přece nemůže skončit PLS PLS PLS napiš ji brzo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2011 [19:42]

selena257jóóój teraz to takto skončíš? Emoticon Emoticon

3. čiči
08.11.2011 [19:30]

teda to snad tak neskončí Emoticon

2. Alice
08.11.2011 [16:57]

úžasný díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už se těším na další

08.11.2011 [15:34]

kollartDoufám že to dopadne dobře Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!