Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - 14. kapitola

B+E


Dívka jménem Alice - 14. kapitolaRomantická chvilka Jaspera a Alice. James a Sebastian - jejich setkání. Co z toho vzejde?

Jasper na tom byl podobně. Byl šílený, lačnil po ní, po jejím těle, ale držel se. Alice si ho přitáhla těsněji k sobě. Líbali se dlouhé minuty a nemohli se jeden druhého nabažit. Oba cítili, jak se pouto mezi nimi prohlubuje. Po chvíli spojení rtů přerušili a Alice promluvila jako první.

„Jsi můj princ. Princ na bílém koni. Děkuji ti za záchranu,“ zašeptala.

Jasper se na ni jen usmál a přítáhl si ji zpět a jejich ústa spojil v jedny. Byl v tu chvíli tím nejšťastnějším upírem na světě. Nevěřil, že by kdy mohl být opět šťastný. Ne po smrti jeho milované Marie. Ale opak se stal pravdou. Byl. A doufal, že bude moct být šťastný navždy.

 

Jasper seděl a přemýšlel, co budou dělat dál, když vtom se k němu Alice přitulila. Po chvíli se na ni podíval a viděl, že má oči úplně černé. Rychle vstal, zvedl ji a táhl ji ven.

„Jaspere, co se děje? Kam mě to táhneš?“ protestovala Alice.

„Musíš na lov, hned, tvoje oči jsou úplně černé,“ řekl s hrůzou v hlase.

„Myslím, že to nebude hladem,“ odpověděla mu pobaveně. V tu chvíli to Jasperovi došlo. Toužila po něčem, ale krev to nebyla. Toužila po něm. Úlevně se zasmál. Bylo to tak dlouho, že už nedokázal odlišit hlad od touhy. Přistoupil k ní, vzal do dlaní její tváře a jemně ji políbil. Vlastně se jen svými rty otíral o ty její. I když to byly jen takové letmé polibky, vzbuzovalo to v něm velkou touhu. Nejradši by si ji teď hned, tady, vzal. Ale něco si přece slíbil. Počká, dokud i ona nebude chtít. Chtěl se od ní odtáhnout, když vtom si ho ona přitáhla k sobě ještě blíž. Ještě pevněji.

„Alice, měli bychom přestat, dlouho se už neovládnu,“ zašeptal vzrušeně Jasper.

Alice se uchichtla, chytla Jaspera za ruku a dovedla ho zpět do jeskyně. Objala ho, políbila a do polibku vložila všechnu svou nenaplněnou touhu. Bylo to tak intenzivní, až se z toho Jasperovi podlomily kolena. Neměl jinou ženu od doby, kdy umřela Maria a nechápal, jak to mohl tak dlouho vydržet. Alice se opřela do jeho ramen, obkročmo si na něj sedla a znovu ho nenasytně políbila. Jasper cítil, jak v něm zažehla plamen vášně. Hladově ji líbal. Hladil ji po zádech a líbal každou část jejího obličeje. Po chvíli se posunul trochu níž, věnoval se jejímu krku. Alice se k němu ještě víc natiskla a potichu sténala. Zjistila, že všechny pocity jsou mnohem intenzivnější, když je upírem. Šílela touhou. Chtěla ho. Milovala ho a chtěla, aby si ji konečně vzal.

„Jaspere, prosím…,“ prosila šeptem. Jasper se usmál, políbil ji na líčko a přetočil ji na záda. Hladil ji po tvářích a rukou sjížděl níž a níž. Když se dostal ke tričku, jedním škubnutím ho roztrhl po celé jeho délce. Naskytl se mu ten nejhezčí pohled. Už dávno věděl, že vypadá jako bohyně, ale její tělo ho okouzlilo. Byla prostě nádherná. Ještě mnohem hezčí, než v jeho nejtajnějších „snech“. Pomalu se sklonil k její pokožce a začal místečko po místečku zasypávat polibky. Slyšel Aliciny tiché vzdechy. On sám se tak tak držel. Vzal by si ji nejradši hned teď. Šílel touhou po ní, po jejím těle. Mezitím se dostal na bříško. Stáhl jí kalhoty a naskytl se mu ještě krásnější pohled, než když jí sundal tričko. Cítil pnutí v kalhotech. Nemohl se pohledu na ni nabažit, rukama sjel na nohy, hladil ji od konečků prstů a postupoval výš a výš. Ve chvíli, kdy se dotkl jejího lůna, Alice hlasitě vydechla. Přitáhla si ho blíž a políbila ho. Vmžiku se ocitl pod ní a ona opakovala to, co před chvílí dělal on. Zbavila Jaspera trička a jeho hruď zasypávala polibky. Jakmile mu sundala kalhoty, ovládla ji touha. Jasper ji chtěl přetočit pod sebe a vzít si ji, ale ona ho nenechala. Sklonila se k němu a začala ho líbat. Jejich polibky nabíraly na intenzitě a ve chvíli, kdy si Jasper myslel, že to už nevydrží, pocítil, jak na něj Alice nasedla a spojila tak jejich těla v jedno. Začal se v ní pohybovat a nedokázal pochopit, jak mu může způsobovat takovou slast. Vzrušení se zmocňovalo celého jeho těla. Koutkem oka pozoroval Alice a viděl, že ona je na tom stejně. Když už si myslel, že to nevydrží, začala Alice šeptat jeho jméno. Blížila se k vrcholu. Jasper věděl, že už to taky dlouho nevydrží, párkrát ještě přirazil a pak cítil, jak obě jejich těla došly do těch slastných výšin rozkoše. Alice se na něj svalila a oddechovala.

Jasper si myslel, že s Mariou zažil úžasný sex, ale to, co prožil s Alice, se s tím nedalo srovnávat. Byl si jistý, že naše svou osudovou lásku.

Jen tak tam leželi a odpočívali, venku se pomalu rozednívalo. Jasper se usmál a políbil Alice.

„Lásko, budeme muset vyrazit,“ pronesl šeptem. Nechtěl rušit tu kouzelnou chvíli, ale budou se muset vydat na cestu. James je jim jistě v patách…

 

 

Po tom, co James ukončil hovor se svou sestrou, se vydal na cestu. Věděl, že tam bude za chvíli, proto nespěchal a snažil se promyslet si následující kroky. Byl si jistý, že Victoria s tím souhlasit nebude. Kdyby se tam Jasper neobjevil, nemuselo to tak dopadnout. Teď bude nucen udělat to, co nikdy nechtěl. Ublíží všem, i své sestře, ale jinou možnost nemá. Alice je pro něj vším a je mu jedno, co bude muset udělat, aby ji dostal zpátky. Udělá cokoliv. Je přece jen jeho. Jeho malá upírka.

Zanedlouho James dorazil k domu své sestry. Slyšela ho už z dálky, proto se mu vydala naproti. Jakmile ho spatřila, vrhla se mu kolem krku. Byla tak šťastná, že ho vidí. To ale ještě nevěděla, že se jí brzo zhroutí celý svět.

„Ahoj sestřičko, kdepak je můj nejmilejší synovec?“ zeptal se hned James.

„Je u sebe v pokoji. Tak ráda tě vidím, Jamesi,“ odpověděla mu.

„Vick, myslím, že je načase, abych se o Sebastiana postaral já. Mám s ním nějaké plány a chci ho toho spoustu naučit,“ začal opatrně James. Věděl, že kdyby řekl pravdu, nikdy by ho Victoria dobrovolně nepustila. Zamračila se na něj a chvíli přemýšlela.

„Když mi slíbíš, že se mi brzo vrátí, a v pořádku, tak ho s tebou pustím,“ řekla nakonec. James se na ni usmál na znamení souhlasu a vydal se za Sebastianem. Zaklepal na dveře jeho pokoje. Odpovědí mu bylo ticho. Pomalu otevřel dveře jeho pokoje. Sebastian seděl na posteli a koukal na dveře. Teď koukla vlastně přímo na Jamese.

„Ahoj synovče, jak se máš?“ zeptal se James, neznajíc Sebastianovo rozpoložení.

„Neříkej mi synovče!“ zakřičel přes celou místnost, „nejsem tvůj synovec. Od mé rodiny jsi mě ukradl, mou matku zabil a s otcem udělal bůhvíco. Pak si mě strčil sem. A odešel. Proč si zabíjel mou rodinu, když si mě strčil svojí sestře?“ chrlil ze sebe Sebastian nenávistně. James jen zůstal stát a koukal na něj. Nečekal, že by tohle mohl vědět. Myslel si, že to bude jednoduché, že jen přesvědčí Sebastiana, že mu chce ukázat svět a on s ním dobrovolně půjde. Ale je vidět, že nemá absolutně žádnou chuť s ním někam jít. Něco ho ale napadlo. Za zkoušku nic nedá.

„Sebastiane,“ začal opatrně, „rád bych, abys šel se mnou. Vím, kde je tvůj otec a myslím, že je načase, aby ses s ním seznámil.“ Sebastian na něj jen nevěřícně hleděl. Jeho otec je živý? A nehledal ho? Stojí vůbec o to – najít ho?

„Vím, co se ti honí hlavou. Tvůj otec se na tebe nevykašlal. Za všechno můžu já. Mrzí mě to. Zabil jsem tvou matku a tebe jsem unesl. Hledal tě, hledá tě dokonce i teď. Tvému otci jsem způsobil velikou bolest, ale doufám, že budu schopen to tímhle gestem napravit. Pojď, prosím, se mnou. Vážně mě to moc mrzí. Omlouvám se,“ řekl James. Sebastian nevěděl, zda tomu má věřit. Chtěl poznat svého otce a byl si jist, že jiná možnost, než tato, není. Proto souhlasil.

„Dobře, půjdu s tebou.“ James se usmál. Věděl, že mu Sebastian na jeho návnadu skočil. Teď už může začít další část jeho plánu. Jasper bude pykat za to, že mu vzal Alice. Má jeho syna. Kdo je pro něj důležitější? Alice nebo Sebastian?

 

<< shrnutí >>


Čtenářů, hlavně tedy komentujících, ubývá, a já si pokládám otázku - proč? Ráda bych znala vaši odpověď - zhoršila se povídka, už vás tak nebaví, nebo je jiný důvod? Ptám se kvůli tomu, abych věděla, zda je nějaká možnost zlepšit to, pokud vás povídka už opravdu nebaví. Všem, co ji čtou i nadále děkuji a doufám, že se bude tato kapitola líbit.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - 14. kapitola:

 1 2   Další »
21.10.2011 [12:24]

WhiteTieMoc a moc vám všem děkuji za komentáře, nesmírně mě vždy potěší a jsou to jediné, co mě ve psaní podporuje a dodává mi múzu. Jen díky vašim milým slovům dokážu psát dál a vím, že to není zbytečné. Moc vám děkuju!

01.10.2011 [21:58]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon

29.09.2011 [18:42]

BubulienkaNo to teda bola vážne pecka. Znova komentujem po funuse, ale nejako som nestíhala písať, nieto ešte čítať. Emoticon Takže prepáč... Ale dúfam, že to komentárom napravím.

Takže. Alice a Jasper - to ti teda poviem, to bola romantika, musela som byť celá červená. Ja nechápem, ako dokážeš niečo také opísať slovami, a pritom tak ehm... slušne. Dobre vieš, že takéto scény veľmi po chuti nemám, ale tak tvoja bola opísaná dobre, takže sa nemusíš báť. Veď to sa asi ani nedá skritizovať! Iba pochváliť. Emoticon No a mám taký pocit, že sa to rozprúdilo. Vicktoria je naozaj taká, alebo je to iba maska? Úprimne dúfam, že má Sebastiana rada, ale ak by ho nemala, tak by určite niečo povedala Jamesovi. Takže možno je naozaj taká dobrá "náhradná" matka. James je teda riadne pekelný a využije Sebastiana... No nemám ani poňatia ako, ale ty ma určite prekvapíš. Teším sa na ďalšiu kapitolu.

Vyzerá to, že by sa mal Sebastian radšej varovať od Jamesa, ale ten nemá koho využiť... Zaujímalo by ma, čo by podnikol proti Alice a Jasperovi, ak by nemal Sebastiana. Ten Sebastian je úplne ako dieťa. Taký milý, krásny, zlatý... Emoticon Alice a Jasper to proste zabíjajú. Emoticon Tí dvaja si užívajú medové týždne v jaskyni, zatiaľ čo James proti nim kuje pykle a Sebastianovi sa niečo môže stať... No pekne, pekne. Starostlivé. Ale aspoň sú šťastní, čo sa o Sebastianovi povedať nedá. Možno že sa ho zastane Victoria, ale poslala ho s Jamesom. Som zvedavá, kam ho James vezme a aké zbrane použije. Začína to byť naozaj zaujímavé.

Ani neviem, ako to opísať slovami. Píšeš tak plynulo a opisuješ všetko to, čo sa do deja hodí. Pohľady striedaš a Alice, Jasperovi, Jamesovi a Sebastianovi, si pridelila nové psychické a duševné stránky, ktoré skvelo využívaš. Ty vôbec neoopisuješ Alice a Jaspera z Twilight knihy, ale robíš to podľa seba, a ten patrný kus tvojho ja, tam je. A vyžaruje z každej osobitosti tvojich postáv. Píšeš úžasne, mne sa to strašne páči, krásne opisuješ dej, neustále som v tom príbehu a vymyslela si krásnu a novú postavu. U teba čitateľ nikdy nevie, čo očakávať a to je na tom skvelé.

Takže na záver, držím všetky prsty a teším sa na ďalšiu úžasnú kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.09.2011 [10:13]

DeedeeJe mi Jaspera líto. Až to zjistí, asi ho to hrozně raní. Jsem zvědavá, jak to James udělá. To je hrozný, mám je ráda oba a teď nevím, kdo vlastně chci, aby dopadl dobře. I když by to asi měl být Jasper. Ach jo,musím si počkat, jak to vymyslíš ty.
Určitě skvěle, protože tahle povídka je skvělá a vůbec nic se nezhoršuje. Naopak, děj jede skvěle dopředu. To jen lidi jsou pořád víc a víc líní.
Co dodat? Už vím!: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. čiči
27.09.2011 [16:43]

teda to bude dilema syn X milovaná žena Emoticon

6. Olga
27.09.2011 [15:31]

Emoticon Píšeš úžasný příběhy a rozhodně nejsou špatný Emoticon. Jsou dokonalý a já vždy jako třeba teˇd netrpělivě čekám na další díleček tak ho prosím brzy přidej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prosím prosím prosím brzy. Emoticon

27.09.2011 [15:24]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Mia
27.09.2011 [15:00]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Já si nemyslim že by povídky byly špatný a moc se omlouvám že jsem ted nekomentovala ae měla jsem zaracha na počítač Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už se moc těším na pokračování PROSÍÍÍÍÍÍÍÍM přidej další pokračování už brzo jsem zvědavá jak se to všechno semele dál Emoticon

3. Sara
27.09.2011 [14:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon krásná kapitolka těším se na další kapitolu PLS PLS PLS přidej ji brzo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.09.2011 [14:16]

selena257jasne že rýchlo další diel!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!