Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dieťa si nedám! - 9. kapitola

Stephenie Meyer


Dieťa si nedám! - 9. kapitolaTáto kapitolka má obmedzenie, a to z jediného dôvodu – Edward sa predsa musí udobriť s Bellou. Pekné čítanie. Vaša Lolalita.

Edward:

Jacoba som už takmer chytil, keď prebehol ich hranicou. Prudko som zastal a udýchaval zlosť. Ja toho psa snáď stiahnem z kože. Keď som sa vrátil domov, všetko bolo upratané. Bella sedela na pohovke a jedla jablko. Esme hojdala v náručí Renesmee. Všetci na mňa roztržito pozreli. Bella sa na chvíľu zarazila.

„Je Jacob v poriadku,“ povedala pokojne.

„Áno. Nič mu nie je. Zatiaľ.“ Posadil som sa k Esme a pohladil Nessie po líčku. Schmatla môj prst a uhryzla. Esme sa pousmiala. Bella sa zrazu prudko rozkašľala a vyskočila na nohy. Rozbehla sa k umývadlu a začala prudko vracať. Zmätene som ju zozadu objal a pridržal jej vlasy. Po chvíli sa upokojila a umyla si tvár. Carlisle k nám pristúpil a pohladil Bellu po ruke. Potom sa usmial a otvoril chladničku. Vybral striebornú termosku a podal ju Belle. Bella si povzdychla. Prešla k stolu a vybrala pohár. Otvorila termosku a mne do nosa udrela vôňa medvedej krvi. Bella nakrčila nos a naliala si do pohára.

„Dúfala som, že po pôrode krv nebudem potrebovať,“ povedala sklamane a napila sa. Vidieť moju krehkú Bellu piť krv, bolo zvláštne. Sám som sa zarazil nad tým, že mi to pripadalo sexi. Asi som sa zbláznil.

„Asi by som mal ísť na lov. Aj Nessie bude potrebovať krv,“ povedal som a hľadel na svoju manželku, ako v nej zmizol aj ďalší pohár krvi.

„Aj ja chcem ísť,“ povedala Bella. Zakrútil som hlavou.

„Nie. Je to nebezpečné. Mohlo by sa ti niečo stať.“ Bol som nekompromisný. Pripadalo mi to, ako tá najväčšia absurdita. Bella sa na mňa zadívala a nahnevane štekla.

„Už nie som krehká bábika, a to aj vďaka tebe!“ Podala mi kovovú termosku zlisovanú na placku. Pozrel som sa na predmet v mojej ruke a vyjavene zalapal po dychu. Emmett sa rozosmial. Hneď nato sa svižne vyhupla do vzduchu a preskočila stôl v kuchyni. Ledabolo na mňa mrkla cez rameno. S otvorenými ústami som zalapal po vzduchu. Prekvapila ma. Vedel som, že je odolnejšia, no toto som nečakal.

„Dobre. Na budúce ťa vezmem,“ povedal som jej a ona ma obdarila nádherným úsmevom. Bola očarujúca. Stále som mal obavu priblížiť sa k nej. Jej dotyky mi chýbali, ale nechcel som ju rozrušovať. Sklamal som ju a ublížil jej. V jej očiach som na úrovni Rose. Každý večer som trávil sledovaním spiacej Belly a mojej dcéry. Keď o sebe nevedela, hladil som ju a bozkával do vlasov. Bola pri mne, ale predsa tak ďaleko. O Nessie sa starala príkladne, no na mňa zabúdala. Túžil som po nej. Túžil som po jej pokožke, jej sladkom teplom dychu na mojej tvári. Je rýchlejšia, silnejšia a odolnejšia, no ja sa jej nesmiem dotknúť. Ležala na posteli v mojom tričku. Keď sa otočila skopla zo seba perinu a mne sa naskytol úžasný pohľad. Jej nahé stehná zvierali obkročmo prikrývku. Cez tvár jej padalo pár pramienkov vlasov. Bola krásna a sexi. Tehotenstvo jej postavu zmenilo. Boky mala oblejšie a jej prsia boli plnšie. Nikdy som nevidel nič krajšie.

Nessie sa na posteli zamrvila a otvorila očká. V jej myšlienkach som videl fľašu. Nechcel som, aby zobudila Bellu, a tak som ju vzal a vyšiel s ňou von. Tam ma už čakala Alice. Natiahla ruky a ja som jej Nessie podal.

„Nakŕmim ju a potom vezmem ku mne a Jasperovi,“ šepla. Nechápavo som pokýval hlavou. Ona si len rukou poklepala po spánku, ako nejaká veštica.

„Potrebujete trocha súkromia.“ Nessie sa na Alice radostne usmiala. Vrátil som sa do izby. Moja manželka sa znova prevalila na posteli. Ľahol som si k nej. Chcel som ju celú noc pozorovať. Bella sa zrazu natisla ku mne a hlavu položila na môj hrudník. Stehnom ma objala okolo pásu a ruku si ledabolo zložila do môjho rozkroku. Celé telo mi zapulzovalo a zachvel som sa. Bol som vzrušený blízkosťou jej tela. Je to predsa moja žena. Nežne som pobozkal Bellu do vlasov, na čo ona okamžite zodvihla tvár ku mne.

„Prepáč. Nechcel som ťa zobudiť,“ šepol som.

„Kde je Renesmee?“ Začala sa obzerať.

„Vzala ju Alice. Neter si môže užiť, len keď spíš. Si dokonalá matka. Dieťatko z rúk nepustíš.“ Usmial som sa, ale bál som sa, že sa odo mňa odtiahne. Ona sa len napla a vtedy si všimla svoju ruku na mojom rozkroku. Cítil som spod jej jemnej pokožky, ako sa jej hromadí krv v tvári. Díval som sa na ňu a hypnotizoval ju. Bella ruku neodtiahla. Práve naopak. Dlaňou pohladila moju tvrdú mužnosť. Zaklonil som hlavu a zastonal. Jej dotyk ma pálil aj chladil v jednom. Pozrela sa mi do očí a celá stuhla. Museli byť čierne ako uhlie. Na moje prekvapenie aj Belline oči nabrali o dosť tmavší odtieň. Bella sa laškovne usmiala. Pozerala sa uprene na mňa a prstami prešla k zapínaniu mojich nohavíc. Nechápal som to. Stále sa obchádzame. Je na mňa stále nahnevaná a aj napriek tomu...

„Bella,“ vzdychol som a chytil ju za ruku. Nechcel som nič uponáhľať.

„Chcem ťa,“ šepla. Mne už viac nebolo treba. Rýchlo som ju uväznil pod sebou a natisol sa na jej pery. Bozkal som ju rýchlo a hladne. Nedokázal som sa ovládať. Túžba, ktorá sa v mojom tele hromadila, unikla do sveta ako para pod tlakom. Vybuchol som. Chcel som všetko a hneď. Bella nestíhala dýchať, keď som sa jazykom usídlil v jej ústach. Potreboval som ju. Ak by ma teraz chcela zastaviť, bolo by to nemožné. Nechcel som jej ublížiť, ale chcel som ju celú a čím skôr. Potreboval som byť v nej, aby som vedel, že existujem, že som. Sklamal som ju, no teraz to bolo jedno. Bola to len ona a ja. Jediným rýchlym pohybom som rozorval jej tričko na kusy. Rovnako dopadli aj nohavičky. Bella mi rýchlym, dravým pohybom stiahla košeľu. Omotala mi nohy okolo pása a ja som sa s ňou v náručí postavil. Chcel som si stiahnuť nohavice. Bella hlasno zastonala, a potom zavrčala. Bol to šialený zvuk. Bolo to tak sladké a sexi. Oprel som ju o stenu chrbtom. Skĺzla rukou k mojím nohaviciam a rozopla ich. Rýchlo som ich zo seba strhol a natlačil sa k nej. Jej pokožka vrela a na mojej ľadovej to pôsobilo omamujúco. Chcel som do jej tela preniknúť, keď sa celá napla. Pozrela mi do očí a ja som v nich videl vášeň, no zároveň aj rozpaky.

„Ja sa bojím, že to bude bolieť,“ šepla.

„Nebude,“ zastonal som a pomaly do nej vnikol. Bella ma naraz s mojím vstupom do jej tela uhryzla do krku. Jej zuby ma bolestivo poškriabali, no zároveň rozvášnili. Vzrušil ma pocit, že mi dokáže ublížiť. Nebola už taká krehká, no aj tak som sa musel ovládať. Snažil som sa byť vo svojich pohyboch nežný. Pomaly som sa v nej hýbal a snažil sa jej neublížiť. Bella nesúhlasne zavrčala.

„Tvrdšie. Rýchlejšie,“ stonala. Musel som sa pousmiať. Splním jej každé prianie. Zaprel som sa jednou rukou o stenu a druhou ju pridržiaval za zadoček. Vnáral som sa do nej úplne celý a každým prírazom som zrýchľoval. Nebolo to nežné milovanie, bolo to uspokojovanie potrieb dvoch tiel. Bella dýchala rýchlo, a potom sa celá napla. Vybuchla v silnom orgazme. Hlasno vydýchla a zastonala moje meno. Celé jej telo sa chvelo. Bola hlučná a vôbec sa nesnažila tlmiť dozvuky svojho orgazmu. Práve naopak. Musel som ju umlčať svojimi perami. Ja som nebol ešte zďaleka hotový. Premiestnil som sa s ňou na posteľ a ďalej prirážal. Bella sa široko usmievala a hladila ma po ramenách. Každý sval na mojom tele bol napätí a túžil po uspokojení. Cítil som, že sa blíži môj vrchol. Zaprel som sa a ešte pár krát prirazil. Chcel som ju pobozkať, no ona sa odtiahla a hľadela do mojej tváre. Moje telo zachvátil kŕč a moja mužnosť zapulzovala. Bella ma sledovala. Teraz som sa cítil dokonalo. Bella skúmavo sledovala môj výraz. Ak by som sa vedel červenať, tak som určite bordový. Sledovala moje vyvrcholenie. Sledovala všetky tie pocity v mojej tvári. Pomaly som z nej vykĺzol a ona  jemne sykla. Uložil som sa k nej na bok a pozoroval ju. Nikto z nás nepovedal ani slovo. Pozeral som sa jej do očí, ktoré začali pomaly, unavene klipkať. Potom ich zavrela a začala pravidelne dýchať. Ležala nahá. Nohy mala ležérne roztiahnuté a ruky zložené na hrudi. Prikryl som ju perinou a neveril tomu, čo sme teraz prežili. Celá mi patrila. Môj anjel ma priviedol do extázy. Dokonalá manželka, milenka a matka. Usmieval som sa celú noc a jemne ju bozkával.

Ráno prišlo skoro. Bella sa natiahla v posteli a mne sa naskytol nádherný pohľad. Pohladil som ju po bruchu a ona sa len uškrnula. Ľahla si nabok a premeriavala si moju tvár.

„Prečo sa usmievaš?“ opýtala sa po chvíli. Teraz som si uvedomil, ako hlúpo sa škerím. Cítil som sa dokonalo a blažene. Nahol som sa k svojej manželke. Chcel som ju pobozkať, no ona sa odtiahla. Zmeravel som. Stále mi neodpustila. To včera bola len potreba. Živočíšne uspokojenie našich chúťok. Bella sa rýchlym pohybom otočila a nahá vbehla do kúpeľne. Nemo som sa za ňou díval. Keď som začul prúd vody a bzukot elektrickej zubnej kefky, rozosmial som sa. Postavil som sa k dverám a čakal. Bella vypla vodu, a keď vybehla z kúpeľne, vbehla mi rovno do náručia. Zalapala po dychu a ja som sa nahol k bozku. Teraz nezaváhala ani na chvíľu. Vtisla mi sladký bozk, ktorý voňal mentolovou zubnou pastou. Vždy ma vie fascinovať jej ľudskosť. Je z nej čiastočne upír, vonia šialene dobre a aj tak si ide prv než pobozká manžela umyť zuby. Bella predlžovala náš bozk, až som mal sám pocit, že sa musím nadýchnuť. Už znova som po nej túžil, a keďže som bol nahý, bolo to aj zjavné. Skĺzla pohľadom nižšie a usmiala sa. Cúvla k posteli a sadla si na jej okraj. Premeriavala si ma odspodu hore a naspäť. Jej pohľad ma pálil.

„Miláčik, včera ťa bolo počuť až von. Ak mi sľúbiš, že sa budeš ovládať...“ šepol som. Bella sa zasmiala a rukou naznačila, aby som šiel k nej. Nečakal som na nič iné. Kľakol som si k posteli a ďalej si plnil manželské povinnosti. Znova sme sa milovali, ale oveľa tichšie. Bola úžasná. Chvíľu sme ešte ležali v objatí, keď sa zdola ozval plač našej dcéry. Bella sa usmiala.

„Chce mamičku, alebo otecka?“ opýtala sa ma. Započúval som sa do myšlienok.

„Esme jej núti mlieko,“ šepol som svojej manželke do ucha. Zasmiala sa a pomaly sa vytočila z môjho objatia. Začala sa obliekať a ja som ju pozoroval.

„Milujem ťa, Bella,“ šepol som tichučko, len sám pre seba. Bella to počula. Jej sluch bol výborný. Otočila sa a podišla ku mne.

„Edward, ja ťa nemilujem. Ja ťa zbožňujem,“ šepla. Teraz som bol dokonalo šťastný. Bella zbehla do kuchyne a zasiahla v poslednej chvíli, lebo sa naša dcéra pokúšala vypľuť mlieko na babičku.

 

Emmett:

Prešli dva týždne, kým sa Rose odvážila vstúpiť do domu. Neviditeľne sa prešmykla okolo steny do hornej izby. Začul som už len sprchu a že bolo na čase. Vlasy mala plné ihličia a šaty už mala celé špinavé. Pohybovala sa stále okolo domu a jediný, kto s ňou prehodil slovo, bola Bella. Dokonca ani Esme s ňou nehovorila. Edward sa otriasol vždy, keď ju niekde zahliadol alebo boli jej myšlienky prihlasné. Pomaly som vyšiel na poschodie a sadol si na schody. O chvíľu si ku mne prisadol Edward.

„Ona má trpieť, nie ty,“ povedal môj brat.

„Edward, ja by som ťa nechal zabiť ju.“ Zhlboka som sa nadýchol.

„Ale nenechal. Chcel si sa vrútiť medzi nás, a ak by si to neurobil ty, tak to spraví Esme. Jediný, u koho som mal podporu, bol Jasper,“ povedal Edward a pousmial sa.

„Že sa ale predo mňa postaví Bella?“ Zakrútil hlavou a otriasol sa.

„Kde by tá chýbala, hlavne keď sa idú trhať hlavy.“ Obaja sme sa nekontrolovateľne rozosmiali. Baviť sa na Bellin účet, bola moja obľúbená činnosť. Edward sa postavil a zbehol po schodoch.

„Nebuďte hlučný. Renesmee spinká,“ prehodil Edward cez plece. Pomaly som otvoril dvere a vošiel do spálne. Sprcha ešte šla, a tak som vošiel potichu dnu. Rose stála pod tečúcou vodou s hlavou opretou o kachličky. Celá sa chvela a mne došlo, že zas plače. Skočil som k nej a prudko ju otočil. Celá zmeravela a vystrašene sa na mňa pozrela. Kde je jej hrdosť, odvaha a hlavne, kde sa podela pýcha, pomyslel som si. Bola vystrašená ako šteňa. Oprel som ju o stenu a pozeral jej do očí. S chladným výrazom som zasyčal.

„Čo tu robíš!“ Zachvela sa, sklopila oči a chcela sa prešmyknúť popri mne a ujsť. Ja som ju surovo zdrapol a pritlačil k stene.

„Čo si vlastne myslíš, že postačia dva týždne a všetci sa budeme tváriť, že sa nič nestalo?“ vrieskal som po nej. Rose sa vystrašene tlačila na stenu, až jedna kachlička praskla. Trocha som odstúpil a nechal ju prešmyknúť sa mi popod ruku. Letel som za ňou do spálne. Moja polovička mala na sebe moje tričko a už chcela vybehnúť z izby, keď som ju zdrapol a v rukách mi zostal kus látky. Šmaril som ju o posteľ a ľahol si na ňu. Zalapala po dychu. Ja som sa dobre bavil, no ona bola strachom bledšia než obyčajne.

„Teraz budeš počúvať na slovo,“ šepol som jej do vlasou. Až vtedy to moja Rose pochopila. Objala ma okolo krku a schúlila sa v mojom náručí. Bola tak oddaná a bezbranná. Bude to určite trvať dlho, ale Edward to nakoniec prehryzie. Rose sa ku mne tisla tak tuho, že som sa nemohol pohnúť. Držala sa ma, ako kliešť. Túto noc sme sa nemilovali. Túlili sme sa k sebe a Rose mi dookola šepkala, ako ma miluje, že som jej dokonalý Emmett a že už nikdy nič nebude ako pred tým. Bol to prísľub niečoho lepšieho pre nás oboch.

 

 

 

8. kapitola - 10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dieťa si nedám! - 9. kapitola:

 1
4. impossible girl
03.08.2015 [16:04]

chudák Rose. Prečo Ed nechápe že to čo urobila neurobila naschvál ale proste sa v nej len ozval materinský cit a ona nemala na výber. ( jasné nehhcala tam belzllu takmer zomrieť ale olutovala to .a dokonca jej reneesmé vrátila.) Ed na to proste išilel moc hrr. a bella mala pravdu : Rosalie sa na rozdiel od niekoho na reneesmé tešila. a pri tej časti ktorú rozprával emmet som najprv kukala že ako sa môže ed milovať zo svojoou sestrou a až po minútwe mi docvaklo že to bolo celé s pohladu emeta. Emoticon Emoticon . Tak už len dúfam že Ed Rose odpustí. Veť nechcela nikomu ublížiť. ( teda aspoň nie úmiselne) viem že sa chovala ako šialená ale aj tak.

05.01.2012 [19:05]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
25.10.2011 [22:10]

úžasný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Wera
20.10.2011 [20:40]

Wera Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!