Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dieťa si nedám! - 15. kapitola

My a Twilight SandyL


Dieťa si nedám! - 15. kapitola15. kapitolka je tu. Edward usúdil, že je na čase zoznám Charlieho s vnučkou. Čo mu povedia a ako to Charlie prijme? Všetko sa dozviete po prečítaní. Vaša Lolalita.

15. kapitola

Bella:

Edward ma šokoval. Bol tak drsný a surový. Chcela som sa hnevať, ale nevyužiť toto jeho rozpoloženie, by bolo choré. Bol vášnivý. Držal mi ruky pri hlave a tvrdo prirážal. Páčilo sa mi to. Chcela som ho cítiť hlboko v sebe. Celý môj organizmus túžil po Edwardovi. Bola som na seba nahnevaná. Nikdy mu neviem odolať. Vzal si ma rýchlo a orgazmus, ktorý som pocítila, som len ťažko udýchavala. Bolo to dokonalé. Edward však nebol ešte zďaleka hotový. Nechal mi krátku prestávku, a potom znova pritvrdil. Pritisla som sa k nemu, lebo som mala strach, že ma prerazí cez posteľ. Zreval a jeho telo zachvátil ohromný kŕč. Cítila som pulzáciu v celom svojom tele. Bolo to úžasné. Ďalší pocit slasti zachvátil aj mňa. Edward sa mi díval do očí, no po chvíli sa z nich vytratila túžba a objavila sa panika. Rýchlo ma prezrel. Bolo to až smiešne. Potom sa zošmykol na môj pupok a priložil naň ucho. Stuhol a počúval. Jeho vlasy ma šteklili na brušku. Vplietla som si do nich prsty a začala ho pomaly hladiť. Uvelebil sa medzi mojimi stehnami. Bolo to krásne. Teraz som ho znova šialene milovala. Blažene som zatvorila oči. Premohla ma únava.

Zobudila som sa na bolesť. Edward sa zo mňa opatrne dvíhal. Pozrel mi do očí a ospravedlňujúco sa usmial.

„Ležalo sa mi tak dobre. Určite si stŕpla,“ šepol a rýchlym pohybom mi premasíroval stehná. Edward sa pritlačil k môjmu boku a začal si pohmkávať moju uspávanku. Zložila som sa mu na hruď a spala sladko ďalej.

 

Ráno som horko ťažko rozlepila oči. Bola som sama. Pomaly som sa obliekla a ani som si najprv neuvedomila, že dvere na kúpeľni sú vymenené. Boli úplne nové. Obliekla som sa a zbehla som po schodoch. Emmett stál v kuchyni a robil tam niečo zvláštne. Pozrela som mu cez rameno a uvedomila si, že asi varí. Premeral si ma a široko sa zazubil.

„Vyspinkaná?“ povedal sladko. Len som prikývla a sadla si za stôl.

„Robím ti raňajky. Mám úlohu postarať sa o teba, kým sa vrátia.“ Znova sa zaškeril.

„Vrátia? Kam šli a kto?“ opýtala som sa s podtónom strachu.

„Edward, Carlisle, Jasper a Nessie šli na nákup. Alice a Esme šli pozvať tvojho otca na večeru a Rose má kúpiť psie žrádlo.“ Prihlúplo sa usmieval.

„Emmett. Ešte raz a pomaly.“

„Edd, Carlisle, Jasper a Nessie, to malé dievčatko, čo tu býva, šli nakúpiť potraviny na večeru. Alice a Esme šli pozvať na večeru Charlieho, tvojho otca, aby si sa s ním konečne stretla a Rose šla kúpiť psie žrádlo, lebo pozvali aj Jacoba,“ ozrejmil situáciu Emmett a rehotal sa. Nechápavo som sa usmiala.

„Bude tu Charlie? A čo mu povieme? Kto ho pozval?“ pýtala som sa jednu otázku za druhou. Emm buchol o stôl.

„Čo som informátor? Nielen sexovať, ale treba sa aj rozprávať, švagrinka. Vymyslel to Edward. Keď už čakáte to druhé dieťa, mal by Charlie spoznať aj to prvé. Edward chce povedať pravdu, a keď z toho Charliho neklepne, tak sa Jacob premení na vlka a je to isté.“ Zas vyceril zuby.

„Mňa sa nikto zas nič nepýtal. Je toto normálne?“ štekla som.

„Ani mňa sa nikdy na nič nepýtajú. Sme na tom rovnako,“ povedal Emm sklamane a položil mi na stôl niečo, čo bolo asi niekedy vajce. Pozrela som na Emmetta a ohrnula nos. Okamžite otvoril chladničku a podal mi striebornú termosku.

„Lepšie?“ Uškrnul sa. Otvorila som ju a napila sa. Hneď som zas ohrnula nos.

„Srna... Blééé,“ povedala som trocha znechutene.

„Aká rozmaznaná. Ja som úlohu splnil. Ešte mám dozrieť, aby si sa niekde nerozprskla. Tak tu budeš sedieť a ani sa nepohneš, kým neprídu.“ S Emmettom sme sedeli na pohovke a pozerali televíziu. Emmett si ma celý čas doberal. Začula som auto a otočila som sa k dverám. Edward vošiel prvý a Nessie mal na rukách. Hneď ku mne natiahla rúčky. Edward mi ju podal a vtisol mi bozk.

„Čo to má byť s tou večerou?“ opýtala som sa manžela. Chcela som znieť nahnevane, ale nešlo mi to. Na Charliho som sa nesmierne tešila, ale bála som sa, ako zvládne pravdu.

„Mal by vedieť, že sme doma. Bude ťa chcieť vidieť. Tak to urobíme oficiálne. Rozprávali sme sa v aute. Mohli by sme mu povedať, že je Nessie moja neter a ty, že si tehotná. Tak asi v piatom mesiaci. Keď sa to potom narodí, bude to vychádzať. Potom vymyslíme, čo ďalej,“ povedal Edward. Len som valila oči.

„A na to ste prišli v aute po ceste do obchodu a späť?“ vybafla som na Edwarda.

„Na to som prišiel, keď si spala a v aute sme sa o tom len radili. Jasperovi a Carlislovi sa môj nápad páči.“ Nevinne sa usmial.

„Aha. Čo to tak na budúce prebrať najprv so mnou? A prečo ste ma nevzali do obchodu?“

„Len som chcel, aby si sa vyspala a šli sme na Emmettovom Jeepe. Hrozne natriasa a v tvojom stave...“ hovoril Edward rýchlo.

„V jej stave čo? Keď si z nej včera nevyrazil dušu, nič by sa jej nestalo.“ Zarehotal sa Emmett. Ako na povel som sčervenela a hlasno som na Emmetta zavrčala. Edward sklopil pohľad a dusil smiech. To ma naštartovalo ešte viac.

„Z čoho sa smeješ?“ zasyčala som na Edwarda. On nevinne pokrčil ramenami. Vzala som si Renesmee a šla do izby.

„Tehotenské hormóny,“ šepol Carlisle.  Ja som to veľmi dobre počula. Otočila som sa a nahnevane som zasyčala. Carlisle zodvihol ospravedlňujúco ruky. Po chvíli za mnou prišiel do izby Edward.

„Myslel som, že ťa Charlieho návšteva poteší,“ pošepol mi do vlasou.

„Veľmi sa naňho teším. Nie som si istá, že tomu, čo mu chcete povedať, uverí. Ja neviem klamať a tvrdiť o mojej dcére, že je tvoja neter...  Nepáči sa mi to,“ šepla som.

„Nemáme na výber. Chcem ťa urobiť šťastnou. Niekedy síce všetko zbabrem, ale toto dopadne dobre. Neboj sa.“ Edward ma pohladil po chrbte a pobozkal. Nessie začala radostne tlieskať. Dožadovala sa ockovej pozornosti.

 

Pred večerou sme si s celou rodinou niekoľkokrát prešli plán. Všetci boli vyobliekaní a dokonca aj Jacob. Úplne som tŕpla, aby Charlie neprišiel v teplákoch. Ja som na sebe mala voľné šaty a pod nimi vypchané malé bruško. Emmetta pochytil záchvat smiechu vždy, keď na mňa pozrel. Na chvíľu sa mi vrátili spomienky z Malavi na Aljaške. Jacob a Rose na seba pri každej príležitosti vrčali a Renesmee sa zo všetkého smiala. Rodinná idylka. Charlie mal už každú chvíľu doraziť. Bola som nervózna, ako ešte nikdy. Stála som pri dverách a vyzerala ho.

„Bella, poviem ti, keď bude odbočovať z diaľnice,“ povedal Edward hneď pri mojom uchu.

„Ja viem,“ šepla som. Jasper sa ma snažil upokojiť, no momentálne mal viac práce s Rose a Jacobom.

 

Konečne som zbadala reflektory auta. Esme bola nadšená, že Charlie dorazil na čas, lebo práve dovarila večeru. Charlie vystúpil z auta a šiel pomaly k domu. Srdce mi poskočilo radosťou. Nečakala som kým príde. Rozbehla som sa k nemu a už zo schodov mu skočila do náručia. Charlie ma radostne zatočil a bozkával do vlasou. Veľmi som sa tešila. Všetci nás pozorovali. Charlie pohľadom zastavil na mojom brušku. Zalapal po dychu a pozrel na Edwarda. Edward sa prihlúplo usmial.

„To ste mi nemohli povedať? Blahoželám, Bella. Blahoželám, Edward.“ Charlie podal Edwardovi ruku a potľapkal ho po ramene.

„Poď ďalej, Charlie,“ povedal Carlisle. Edward sa postavil ku mne a pošepol mi do ucha:

„Myslel na to, že urobil hlúposť, keď nechal pušku doma. Chce ma v dohľadnej dobe zastreliť.“ Edward sa šibalsky usmial. Charlie vošiel do obývačky a so všetkými sa pozdravil. Posledný stál Jacob a mal na rukách Renesmee.

„Ahoj, Charlie,“ povedal Jacob a podal mu ruku. Charlie sa na neho nedôverčivo pozrel. Podal mu ruku a nespúšťal pohľad z Nessie.

„Nádherné dievčatko. Ty si kto?“ opýtal sa Charlie smerom k Nessie a podal jej prst. Celá som stuhla, aby ho nepohrýzla. Nessie sa široko usmiala.

„To je Nessie. Je to Edwardova neter. No mi sa o ňu s Edwardom budeme starať,“ povedala som opatrne a chytila Charlieho za ruku. Nechápavo na mňa pozrel.

„Jej rodičia zahynuli pri nehode. Ja sa o ňu chcem starať. Milujem ju,“ šepla som. Charlie sa otočil k Edwardovi.

„Nevedel som, že máš súrodenca, teda, že si mal... Úprimnú sústrasť,“ šepol.

„Je to veľký záväzok. Budete mať vlastné dieťa. Zvládnete to?“ opýtal sa môj otec po chvíli.

„Uvedomujeme si to. My ju adoptujeme. Carlisle s Esme nám pomôžu. Trocha sme dúfali, že nám aj ty pomôžeš,“ povedal Edward opatrne a čakal na reakciu. Charlie sa usmial.

„Veľmi sa na teba podobá. Povedal by som, že aj na Bellu,“ šepol a vzal si Nessie na ruky. Jej sa veľmi páčil. Ťahala ho za kravatu a smiala sa.

„Koľko má?“ opýtal sa Carlisla. On sa zarazil.

„Rok,“ odpovedala som pohotovo. Toto ho uspokojilo. Vzala si ju Esme a šli sme k stolu. Edwarda som stiahla do kuchyne.

„Čo si o tom myslí?“

„Neverí nám ani slovo. Rozhodol sa nechať to tak. Je to múdry muž.“ Usmial sa Edward. Pridali sme sa k ostatným. Večera prebiehala výborne a Charlie mi  dával množstvo otázok o tom, kde sme boli a čo sme robili tie mesiace. Moja fantázia pracovala na plno. Vymýšľala som a vymýšľala. Vždy keď som nevedela odpovedať, natlačila som si plné ústa jedla a štafetu prevzal Edward. Chuť výbornej večere som si vychutnala akurát ja, Jacob, Charlie a trocha Nessie. Ostatní sa jedla upírou rýchlosťou zbavovali. Rose sedela pri Jacobovi. Prvýkrát sa nehádali a to len preto, že mu Rose celú svoju porciu postupne presunula do taniera. To isté spravila aj Esme z druhej strany. Večer prebiehal dobre. Charlie sa uvoľnil a ja som sa cítila skvele. Nessie sa tmolila okolo nás. Jacob sa jej nechcel pustiť a ja som nechcela vyvolávať hádky pred Charliem. Veď ja mu to spočítam. Hrali sa pod schodmi. Po večeri som pozbierala taniere a šla ich odniesť do kuchyne. Charlie prišiel za mnou.

„Čo sa tu deje, Bella? Povieš mi to ty, alebo sa opýtam Edwarda, či Carlislea,“ povedal pokojne Charlie. Zrazu sa ozvalo tupé buchnutie a plač Nessie. Celá som zmeravela. Dvoma rýchlymi skokmi som doletela do obývačky. Jacob držal Nessie na rukách a ona si držala udretú hlavičku.

„Nič sa nestalo. Vyliezla na schody a spadla,“ povedal Jacob.

„Daj mi moju dcéru,“ zasyčala som besne. Vyrvala som mu Nessie z rúk a prezerala jej čielko. Naozaj to nič nebolo. Ani odreninka. Edward stál v sekunde pri nás a vzal malú na ruky. Tiež si ju prezrel.

„Zverím ti moju dcéru a ty na ňu nevieš dať pozor ani pár sekúnd. Do čerta, Jacob, ako ju chceš ochrániť tam vonku!“ povedala som rozčúlene. Nessie stále vzlykala a naťahovala rúčky ku mne.

„Mama...“ vydralo sa z úst môjmu anjelikovi. Bol to dokonalý pocit. Všetci stuhli a nemo sa usmievali.

„Renesmee, povedz to ešte raz. Povedz mama.“ Opatrne som si ju vzala naspäť.

Edward sa zarazene díval ponad moje rameno. Otočila som sa. Charlie tam stál s otvorenými ústami. Zalapal po dychu a nechápavo krútil hlavou.

„Ona je vaša, však?! Ty nie si... Kto alebo čo vlastne si?“ šepol Charlie a vyjavene na nás pozeral.

 

14. kapitola - 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dieťa si nedám! - 15. kapitola:

 1
05.01.2012 [20:38]

kikuskaCharlie je inteligent. Bella to má zrejme po ňom. Emoticon Úžasná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
28.10.2011 [0:02]

áááá, jo jo jo jo jo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Wera
20.10.2011 [22:34]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!