Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Die Wit Woestyn Prolog

Weizt - Chuck Buck


Die Wit Woestyn PrologIsabee je Afričanka. Žije ve svém kmeni, je dcerou budoucího náčelníka, ale... narodila se s bílou kůží. Není se tedy co divit, že se stane terčem posměchu a navíc i zlým znamením. Její nadání ke studiu by možná bylo ztraceno, kdyby ji na dálku neadoptovala tajemná rodina Cullenových... Spolupráce: anulkacullen

Die Wit Woestyn

 

Prolog

Byla bouře. Už když v pozdních odpoledních hodinách zhoustl vzduch tak, že jej nebylo skoro možno dýchat, určila Šamanka, že se blíží nebezpečná bouře.

A jako vždy – měla pravdu.

Zataženou oblohu křížil jeden blesk za druhým a hromy otřásaly malými chaloupkami, postavenými ze suché trávy. V jedné z nich se právě schylovalo k těžkému porodu.

Matka, jménem Huilin, byla prvorodičkou a byla překvapená tou intenzivní bolestí. Šamanka společně se svými pomocnicemi, snažily se dostat dítě na svět.

Konečně se chýší naplnil křik novorozeně a novopečená matka jihla při tom zvuku. Její dítě žije.

„Dejte mi ho!“ zašeptala neslyšně, ale její plné rty utvořily slova tak, že jí ženy porozuměly. Neuvědomila si napjatého ticha, které vládlo v místnosti, dokud nespatřila své dítě. Byla to dívka a co víc, její kůže měla barvu vodní pěny. Huilin překonala počáteční rozpaky a vztáhla ruce po své dceři.

„Isabee,“ zašeptala. „Bude se jmenovat Isabee.“

Šamanka od ní dítě vzala. Při tom se setkala s hnědýma očima Huilininýma. Ta se velice vyděsila, protože Šamančin pohled byl vyděšený. Náhle si uvědomila, proč se jí tak pohodlně leží. Jako by byla ponořená do vody, které bylo tak málo mimo období dešťů, které každoročně proměňovalo suchou africkou půdu na hojné pastviny. Pomalu zvedla ruku, která byla potřísněna rudou krví. Věděla, co to znamená.

Zrakem rychle vyhledala svoji sestru, která klečela vedle ní a zoufale se snažila krvácení zastavit.

„Melien, pomoz mi! Nenech mě zemřít!“ prosila Huilin svoji sestru, která započala pracovat ještě usilovněji.

Ale ani mocná Šamanka tohoto silného afrického kmene nedokázala zastavit prchající život. Huilin se opřela do podušek a zavřela oči.

Vzpomínala na vše, co měla ráda. Na to, jak se sestrou utíkaly z vesnice, aby sledovaly každoroční putování tisícihlavých stád pakoňů. Jak tehdy lehávaly v zelené trávě představujíce si, že jsou hbité lvice číhající na svou kořist. Vzpomínala na den, kdy si brala svého manžela, do kterého byla zamilována již od dětských let. Jako dcera nejlepšího bojovníka, byl jí už od malička předurčen, syn náčelníka kmene, Chatuja. Byl to hezký muž s karamelovou pletí, dlouhými černými vlasy a hlubokýma očima. Byl přes šest stop vysoký s atletickou postavou po otci – s širokými rameny, úzkými boky a silnýma lýtkama.

Náhle ztratila chuť bojovat. Nechala se unášet pryč do temných vod, kde necítila ničeho. Poslední co slyšela, byl pláč dítěte a i ten postupně slábl. Z posledních sil si ještě pomyslela:
„Sbohem má sladká Isabee. Nechť žiješ dlouhý a šťastný život.“

 

 

Avšak navzdory Huilinému poslednímu přání, nezdál se život Isabee šťastný. Chatuja vyčítal své dceři smrt její matky. Nebyla pro něj ničím, jen bolestnou připomínkou na ženu, kterou miloval. A jak Isabee rostla, její tvář byla totožná s dětskou tváří Huilininou. A jako by toho nebylo málo, byla pro svou bílou kůži odsuzována a stala se terčem posměchu dětí.

I samotná Šamanka v ní viděla špatné znamení. Byla dlouhé noci zavřená ve své chýši a prováděla posvátné rituály. Nakonec s vážnou tváři vyšla ven a oznámila, že Isabee je znamením od bohů. Špatným znamením. A protože tomu věřila ta mocná žena, byla přesvědčena i vesnice kmenu Naiho, že dívka k nim přivede zlé duchy se stejnou barvou kůže jako ona, kterých se tak báli.

 

AnneCullen / anulkacullen



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Die Wit Woestyn Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!