Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 4. Kapitola


Dětská láska je nejsilnější –  4. KapitolaJe tu další dílek vím trvalo to dlouho. Dnes mi pomohla z opravou Ree jelikož jste všichni netrpěliví. Doufám že se to bude líbit a prosím komentáře. Dnes je i písnička.

4.kapitola- Denali

HUDBA

Bella byla úžasná. Beze mě se nikam nehla.

Přestal jsem chodit do školy a s Esme jsme se o ní starali. Když měla hotový pokojíček, měla tam velkou postel. To protože beze mě neusnula.

Začala normálně mluvit a neustále se usmívala. Po čase se naučila chodit sama po domě a být s holkami sama. Ale každou chvíli mě kontrolovala, jestli jsem náhodou neutekl. Bylo roztomilá, když si hrála na naštvanou. Chodil jsem s ní do lesa, kde se jí líbilo i přesto, co se stalo. Její rodiče našli a tak ji Esme a Carlisle adoptovali. Díky bohu s tím nebyly žádné problémy.

Měla ráda když jsem jí četl a nebo hrál na klavír. To dokázala hodiny vedle mě sedět a poslouchat. Složil jsem jí ukolébavku a buď s ní nebo čtením ji uspal.

Po půl roce si zvykla, že občas odejdu, ale na hodinu. Vždy, když se vracím, je na verandě a dá mi pusu. Esme říká, že tam vždy přesně hodinu po mém odchodu jde a já se akorát vracím.

Je strašně učenlivá. To, co se bude učit v první třídě už umí.

Je to moje princezna, udělal bych pro ní cokoliv. Rozhodli jsem se odstěhovat dřív, aby si Bella nemusela ihned po první třídě zvykat na jiné lidi.

Přestěhujeme se na druhou stranu Aljašky do Denali ke známýmm. Jsem zvědavý, co budou na Belu říkat. Ale já vím, že ji si oblíbí každý.

Bella nechápala co se děje, když jsme začali balit některé věci. Měl jsem docela strach, protože umí být tvrdohlavá a hodně věcí chápe. Ale Esme říká, že Belle je jedno kde je. Hlavně, že jsem s ní. Všichni říkají, že jsem jako její otec, ale já se cítím spíš jako starší bratr. I když ani to ne. Nevěděl jsem přesně, jak ji beru a jak se dá můj cit přirovnat.

Jeli jsem do Denali auty. Bella mi celou cestu seděla na klíně a řídila se mnou, nebo spala. Když jsem přijel před dům, ostatní taky parkovali. Bella mě chytla kolem krku a já s ní vystoupil. Celá rodina jsem stali před domem, ze kterého vycházeli Eleazar, Carmen, Kate, Irina, Tanya. Všichni se zarazili na místě, když viděli jak držím Bellu.

„V domě vám to vysvětlíme,“ ujasnil Carlisle. Přivítali se s námi. Tedy se všemi krom mě, drželi si raději odstup. Bella je všechny pozorovala. Vevnitř jsme se posadili na sedačku. Bellu jsem si posadil na klín a pevně ji držel, zatímco ona si prohlížela pokoj pohledem a taky nové osoby.

„Rád bych vám představil mojí novou dceru Bellu.“ Všichni vytřeštili oči.

„Vždyť je to člověk.“ řekl Eleazar.

„Vážně? Já si toho nevšiml. Pomoc,“ začal vyvádět Emmett a pobíhat po pokoji. Bella se smála, a já se k ní musel přidat, stejně jako zbytek rodiny.

Najednou Emmett přiskočil ke mně a Belle. Vytrhl mi Bellu z ruky. Držel jí ve vzduchu nad hlavou a díval se na ní.

„Bello ty jsi člověk proč si mi to udělala?“ ptal se zděšeně. Ta se jen rozkošně usmívala.

„Emmette, přestaň s těmi blbostmi,“ okřikla ho Rose. On se jen usmál a vyhodil Bellu do vzduchu a poté utekl. Měl jsem jen pár vteřin. Okamžitě jsem vystřelil a chytil ji do náruče.  Bella se na mě usmívala jako sluníčko. Podíval jsem se na Emmetta, a ten se usmíval jako blbeček.

„Emmette Cullene, ještě jednou uděláš něco podobného, tak to bude to poslední, co uděláš. Uvědomuješ si, že je člověk? Co kdybych to nestihl?“ křičel jsem na něj, jelikož jsem o ni měl vážně strach. Rose mu dala pohlavek a já se opět posadil. Denalijští nás jen pozorovali.

„Ano, je to člověk. Ale je to moje nově adoptovaná dcera. Edward ji našel v lese, kde jiný upír zabil její rodiče. Bella je na Edwarda fixovaná. Nikam se bez něj nehne. Teď už ano, ale trvalo to dlouho, aby mohl být Edward v jiné místnosti. Ale vždy ho kontroluje. To byl jeden z hlavních důvodů, proč jsme ji adoptovali.“ Carmen se na Bellu usmívala.

Alice se najednou zvedla a šla ke dveřím do jiné místnosti.

„Belli, pojď,“ řekla a Bella se k ní rozeběhla. Chytla ji za ruku a šla pryč. Jen co se dveře zavřely, zase se otevřely a ke mně běžela Bella. Skočila mi do klína a chytla mě za ruku. „Nikam bez Edwarda.“ Všichni zírali.

Vyprávěli jsem jim vše, co se stalo a jak to je. Ale když byl večer, Alice ji odvedla do koupelny a přes celý dům bylo slyšet:

„Ne, Alice, já chci Edwarda,“ stále křičela. Byli jsme v cizím domě s cizími lidmi, takže to bude jako dřív. Jen co s ní byla hotová, Bella vyběhla z koupelny a běžela ke mně. Skočila mi do klína, chytla moje ruce a ty si obtočila kolem jejího pasu a poté se silně chytla mého trika. Tiskla se ke mně a já se musel smát.

„Co se děje, princezno?“ optal jsem se jí. Udělala škleb a pak se na mě vážně podívala.

„Alice mi ubližuje.“ Slyšel jsem jak Alice zasyčela. Nadzvedl jsem obočí a Bella pokračovala. „Nutí mě nosit růžovou.“ To jsem nevydržel a začal se smát a se mnou i ostatní.

„Bello, jídlo,“ křikla z kuchyně Esme. Bella se na mě vážně podívala a poté mě objala kolem krku. To byl signál, že beze mě nikam. Já si jí však vyhodil na rameno jako pytel brambor, takže se začala smát na celý dům.

Posadil jsem ji na židli a Carmen jí přinesla talíř. Bella se na mě zkoumavě podívala. „Neboj, Carmen je taky rodina.“ Vážně přikývla, ale jídla se nedotkla. Byly to míchané vajíčka, ale ona pořád jen koukala a nejedla. Když uběhla minuta povzdechl jsem si. „Bell, ty chceš krmit?“ Otočila se ke mně a přikývla.

Když dojedla přehodil jsem si ji opět přes rameno. Bella se smála. „Edwarde, pusť ji. Jedla, bude jí špatně,“ připomněla mi Esme. Poslušně jsem ji vzal do náruče a šel se posadit do obýváku. Posadil jsem si Bellu na klín.

„Proč ty s ní smíš dělat hlouposti a já ne?“ ohradil se uraženě Emmet.

„Protože je můj ochránce a ty jsi zase šašek,“ odpověděla Bella a všichni se začali smát, když začala zívat. „Jdeme na kutě, princezno,“oznámil jsem jí. Začala se kolem sebe rozhlížet, a poté se vážně podívala ne mě.

„Kde je Eda?“ Málem bych zapomněl. „Nechal jsem ho v autě. Rose, prosím, je na sedadle spolujezdce,“ poprosil jsem ji a během chvíle byla pátky i s Edem. Do dnes nevím, proč ho tak pojmenovala. Měla ho jen na spaní, a to většinou, když jsem chodil pryč. Teď si ho akorát dává do pokoje. Bella poděkovala a poté se se všemi rozloučila a já ji odnes do pokoje.

Měli jsme spolu pokoj, jelikož jich víc nebylo.

Byl zařízen pro ni, akorát jsem tam měl i své věci.

V klidu si zvykala na jiné prostředí, ale stále mě všude vedla sebou. Jako panenku.

Tanya měla dobrý nápad. Chtěla se skamarádit s Bellou a přes ní mě sbalit. Jenže se ukázalo, že Bella je chytřejší, než se zdá.

Vždy, když k ní Tanya přišla, ona odešla za někým jiným a vůbec s ní nekomunikovala. Jako by to věděla. Každý den mě něčím fascinovala.

Byl to už týden a já musel na lov. Byl večer a dívali jsme se na Toma a Jerryho. Tuhle pohádku milovala a Emmet se k ní přidal. Já to říkám pořád, že je velké dítě. Když v tom se na mě Bella otočila.

„Edwarde, ty půjdeš na hodinku pryč?“ zeptala se smutně. Ano, byla moc chytrá. Poznala, že když odcházím, mám černé oči. I přes to, že mě její krev už tolik neláká, jsem raději opatrný.

„Ano. Neboj, princezno, až zítra.“ Usmála se a dál sledovala.

„Co to mělo být?“ ozval se Eleazer

„To je že půjdu na lov. Ona tomu říká ´na hodinu pryč´, jelikož jsem ji naučil, že za hodinu se vrátím. Aby se nebála a abych se stihl pořádně nasytit, tak je to hodina.“ Jenom přikývl.

„Tak běžte všichni. Já a Carlisle Bellu pohlídáme,“ řekla Esme a já se vděčně usmál.

Nakonec i Eleazar a Carmen zůstanou. No jo, Bella je fascinuje. Večer jsem jí zase broukal ukolébavku a ona usnula.

Druhý den jsme šli na lov, ale až když byla Bella vzhůru. Všichni jsem vešli na verandu a chtěli jít. Moje rodina věděla co se bude dít a tak šli dál, ale ostatní čekali na mě. Zastavil jsem pod schody a Bella mi skočila do náruče.

„Za hodinu, Edwarde!“ Byla roztomilá, když se tvářila důležitě. Ale pro mě je důležitá vždy. Vždy bude na prvním místě.

„Za hodinu, princezno.“ Dala mi pusu, já jí podal Edu a poté odešla k Esme. Zamávala mi a já vyběhl na lov.

Esme:

Bylo neuvěřitelné, jak Bella působila na Edwarda. Ale zároveň to bylo roztomilé. Odešel na lov i s ostatníma. Akorát já Carlisle, Carmen a Eleazar jsem zůstali. Carlisle a Eleazar si povídali o Belle a já s Carmen jsem si s ní hrály. Celou dobu držela v jedné ruce Edu. Nevím jak dlouho jsme si hráli, ale Bella se najednou zvedla a odešla na verandu. Signál. Je to už hodina. Všichni jsem ji následovali. Měla jsem pravdu. Všichni vyběhli z lesa. Jen co došel Edward pod schody, Bella mu skočila kolem krku.

„Hodina,“ křikla a dala mu pusu na tvář. Všichni jsem se rozesmáli. Od doby, co Edward přived Bellu, je jako vyměněný. Pořád se směje a je s ní. Začal zase po dlouhé době hrát a skládat. Jediné čeho se bojím je až Bella vyroste. Až jí bude 13-15 let a bude se z ní stávat žena. Je mi jasné, že se začne Edwardovi vzdalovat. Bude se vyvíjet, stydět a to znamená, že jejich pouto nebude stejné jako je teď. Toho se bojím, protože Edward na to není a nebude připraven. Ona je u něj na první místě. Někdy mi připadá, že místo malé holčičky a Edwarda vidím zamilovaný pár. Jsem zvědavá, jak se jejich vztah bude vyvíjet až dospěje.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 4. Kapitola:

 1
20.12.2015 [16:30]

Pěkné Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!