Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 27. kapitola

Twilight od Lareth


Dětská láska je nejsilnější –  27. kapitolaOmlouvám se ale naši koupily novou televizi a já se prostě musel na ní podívat na Stmívání jelikož je to obří telka a táta se koukal semnou a nejlepší byl jeho kec o Edwardovi a pendolinu ale to je ted jedno. Dnešní dílek je krátký a tak dam ještě jeden asi.

27. kapitola - Nejdůležitější dar

Ráno jsem se probudila se skvělou náladou, protože jsem už věděla, co koupím Edwardovi. Svoje motto, které je podle mě pravdivé, alespoň v mém případě, jsem si přepsala na papírek a jela s Edwardem do školy.

 

Ve škole jsem se rozloučila s kamarády a s Angelou jsme si daly vánoční dárky. Po škole jsem jela s Alice a Rose do obchodů. Ony si v klidu nakupovaly a já jsem šla do zlatnictví. Měla jsme přesnou představu, jak bude můj dárek vypadat.

Nechala jsem udělat na míru a podle představ, stříbrný náramek se štítkem, na kterém bude ze předu:

Edwardovi od Bells.

a ze zadu ten citát:  

Nejkrásnější život, jaký můžu žít, je život s tebou.

Alice i Rose se můj nápad líbil a tak jsem zlatníkovi zaplatila půlku předem, s tím, že to bude do tří hodin hotovo.

Byla jsem tak nadšená svým nápadem, že jsem ani neprotestovala, když chtěla Alice nakupovat oblečení. Byla jsem ráda, že mi to tak vychází.

Po třech hodinách jsme se vrátily do zlatnictví a moje zakázka už byla hotová. Okamžitě jsem se na něj podívala. Byl ještě krásnější, než v mých představách. Doufám, že se mu bude líbit. Ještě jsem si ho nechala zabalit a zaplatila jsem. Bylo mi jedno, že to je nejdražší dárek, který jsem kdy koupila.

Jelikož jsme měly všechno, pro co jsme jely, vrátily jsme se domů. Nikdo tam nebyl, všichni byli na lovu a někteří na nákupy akorát jeli. Zaplula jsem do pokoje a ukryla svůj dárek. Měla jsme z něj radost, vážně se mi líbil.

Ani jsem si neuvědomila kolik už je hodin, tak jsem zapadla do sprchy a poté do postele. Ty nákupy mě docela odrovnaly.

 

Edward:

Všechno bylo špatně. Na jednu stranu jsem byl rád, ale na druhou jsem to nechtěl ani slyšet. Moje Bella umírá.

Blížily se Vánoce a já věděl, že jestli chci dát Bell nějaký dar, stačí když se budu chovat normálně.

Byla na ní vidět, jak ji štvou pohledy rodiny a i moje. Jednou to už nevydržela a začala křičet. Poté jsem s ní jel nakupovat dárky, jako každý rok.

Ano, na Vánoce jsme spolu měli hodně zavedených zvyků, včetně společných nákupu. V tu chvíli jsem se rozhodl na vše zapomenout a dělat, jakoby se nic nestalo, jakoby vše bylo jako dřív.

Nákupy jsme si užili a dohadovali se, co komu koupíme. Na Bell bylo vidět, jak je ráda, že se chovám, jakoby nic. Všemu jsme se smáli a vše zkoušeli, jako malé děti. Spousta lidí si o nás myslela, že jsme blázni. No, já si tak občas připadám.

Když jsme dojeli domů, Bella se rozhodla, že zabalí knížky a během toho se řízla o papír. Bylo vidět, jak čeká na mou reakci, jelikož přede mnou naposledy krvácela jako malá holčička. Ale já si za ty roky zvykl a tak mi ani přímý kontakt s její krví nevadí. Bylo vidět, že ji to potěšilo.

Když šla večer spát, přemýšlel jsem, co jí pořídím k Vánocům. Něco, co by se k ní hodilo a co by se jí líbilo. Nevím jak dlouho jsem přemýšlel, ale nakonec jsem to měl. Přes internet jsem jí koupil řetízek a náušnice s modrým srdce.

 

Moc se mi to líbilo a bude jí to slušet. Alice mě pochválila, že to není špatný nápad a já byl rád, že už to mám za sebou. Vždy mi dělá největší problém koupit něco Belle.

Bylo už skoro ráno a já se šel podívat k Belle, jako vždy, ale překvapilo mě, že se ještě svítí. Potichu jsem otevřel a díval se co provádí.

Listovala v knize kterou ode mně loni na Vánoce dostala. Byla to kniha citátů a mott. Vůbec jsem to nechápal a tak ji jen chvíli pozoroval.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 27. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!