Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Denník dievčaťa naopak - 6. kapitola

Ed


Denník dievčaťa naopak - 6. kapitolaNové zistenia, nové šoky. Vraždy. Pekné čítanie. JaneVolturyCullen

Takže som si to namierila rovno k jedálni. Tam už čakal opretý o múr... Edward.

„Nebola si na hodine.“ Ahoj akože nepozná?

„Bola. No lavica už bola plná a ty si mal evidentne veľa práce.“ Cítila som, ako sa mi do očí hrnú slzy.

„Bella...“

„Bella.“ Otočila som sa. Jetro.

„Ahoj.“ Usmiala som sa.

„Ideme?“ Usmial sa aj on.

„Neviem, to mi je jedno. Hlavne, že nejdem autobusom domov.“ Drgla som mu do ramena a kráčali sme bok po boku.

Takže teraz Edward Cullen môže piť z vlastnej čaše horkosti a zármutku. Tak mu treba. Stále ho milujem, ale nech si nevyskakuje.

6. september  Sobota

Všade sa šíri jediná správa. Dievča z prvého ročníka z našej školy je mŕtve. Nepoznám ho po mene, ale z videnia áno. Chudák dievča. Nemá žiadne poranenia a ľudia si myslia, tým že bola astmatička, že dostala záchvat. Uvidíme.

Jetro mi volal, že sa cíti zle. Aj tak bol počuť. Ledva vedel povedať dve súvislé vety. Kto by povedal, že punkáč môže mať astmu? Ale to si nevyberá štýl. 

Takže deň pre seba.

7. september Nedeľa

Prázdny dom. Hudba naplno, na skype všetci priatelia. Videorozhovory v plnom prúde. Klávesnica nestíha. Super deň.

8. september

Zasa pondelok

Prvá hodina. Zasa tá blondína.

A tak som si to rovno namierila dozadu. Už tam sedel Jetro aj so slúchadlami v ušiach.

„Čo počúvaš?“ opýtala som sa ho.

Preľaknuto sa strhol.

„Bože, ty si ma ale vydesila. Nie je jasné, čo počúvam?“ Zasmial sa a vyťahoval si slúchadlá z uší.

„Prepáč. Nechcela som.“ Pozerala som sa do zeme.

„Vedel som, že prídeš.“ Posunul mi vzorku, ktorú práve doniesol profesor.

„Ako?“ Nechápala som.

„Edward má stále pri sebe tú výmennú študentku.“ Zasmial sa.

„Výmenná študentka?“ zajachtala som.

„Hej. Z Nemecka či z akého zapadákova.“ Hodil rukou.

A ja som si myslela, že s ňou chodí. Bože, ja som ale naivná. A teraz to dať celé do poriadku.

Učiteľ celú hodinu hovoril o dvoch (áno, už o dvoch) dievčatách, čo zahynuli. Učitelia asi majú podozrenie, že tu dievčatá majú drogový gang a občas si niektorá šňupne viac.

A čo bolo najlepšie, môj spolusediaci počas hodiny dostal „mierny“ astmatický záchvat. Takže to je škola. Samé divné veci.

„Ako?“ Pribehla ku mne po hodine Monika.

„A vieš čo. Komplikovane,“ priznala som sa.

„Vieš o výmennej študentke,“ skonštatovala.

„Presne. A chvíľku pred tým - 2 dni - to je chvíľka, no nie? - som sa pohádal s Edwardom.“ Skrútila som grimasu niečo medzi smútkom, sklamaním a hnačkou.

„Ale s Jatrom ste sa dosť zblížili,“ skonštatovala.

„A ten je teraz na ošetrovni,“ skonštatovala som.

„Neber to tak negatívne.“ Hladila ma Monika po chrbte.

„O to sa nemusíš báť.“ Chytila som jej ruku.

„A inak?“

„No ty vrav. Ako s Jasperom?“ Zdvihla som obočie a usmiala som sa.

Ona sa celá začervenala.

„Nemusíš odpovedať. Si do neho až po uši.“ Usmiala som sa.

Ďalších šesť hodín a ďalších šesť prednášok. Jetra poslali do nemocnice a Edward si ma ani nevšimne. Takže to som lepšie dopadnúť nemohla.

 A ešte sme dostali aj na chémii pridelených spolupracovníkov na projekt. Ja som dostala nejakého Edmunda či koho to.

 

„Ahoj. Som Edmund. Máme spolu robiť ten projekt.“ Predstavil sa pri dverách nášho domu. Máme na to dva týždne. Prečo práve teraz.

„Som Bella. Nečakala som ťa tu dnes.“ Priznávam, povedala som pravdu.

„To mi došlo, keď som videl ten tvoj výraz. Len som sa chcel dohodnúť, čo budeme robiť. Môžem ísť dnu?“ Stáli sme v dverách.

„Jasne,“ povedala som a ustúpila som z dverí, aby mohol prejsť. Vošiel dnu a ja som zavrela dvere. Išli sme do mojej izby.

„Takže urobíme toto...“ začal rozprávať o dajakých chemikáliách a kto vie ešte o čom, a potom sa ku mne naklonil...

 

 

 

„Bella?“ Jetro? Nebol tu náhodou Edmund?

Otvorila som oči. Už nie som vo svojej izba. Je to tu všade zelené.

Rýchlo som sa posadila. A začala som sa obzerať okolo seba. Som v nemocnici.

„Bella, ako ti je?“ Monika? Čo tu tá robí. A objíma sa s Jasperom.

„Myslím, že je v poriadku,“ skonštatoval Edward a jeho brat, myslím, že sa volá Emmett, prikývol.

„Čo tu robíte? A čo tu robím ja?“ Nechápavo som krútila hlavou.

„Je vystrašená,“ skonštatovala Monika.

„Po Edmundovom útoku by som sa ani nedivil,“ skonštatoval Jetro.

„Akom útoku?“ buď som bola tak dlho mimo, alebo predo mnou niečo taja.

„To Edmund zabil tie dve. Ty si bola tretia. Už nikomu neublíži,“ povedal Jasper. Pritisol si Moniku bližšie k sebe a bozkával ju. Jej sa však podlomili kolená.

„Tak fajn, vážení. Ja ju vezmem na chvíľku von. Dobiť baterky.“ Jasper zdvihol Moniku do náručia a kráčal s ňou preč.

Všetci boli dosť unavení. Emmett odišiel s Monikou a Jasperom. Ostali pri mne len dve mŕtvoly.

„Čo sa stalo? A povedzte mi pravdu.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Denník dievčaťa naopak - 6. kapitola:

 1
2. martty555
23.12.2012 [12:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BlackStar admin
23.12.2012 [12:13]

BlackStarAhoj,
článok som ti opravila, ale nabudúce si dávaj dobrý pozor na čiarky, y/i a priamu reč! Mala si tam veľa takýchto chýb.
Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!