Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Denník dievčaťa naopak - 4. kapitola

Water for elephants


Denník dievčaťa naopak - 4. kapitola„A čo ty? Tiež hádžeš udičku?“ Udičku?
„Akú udičku? Aha myslíš...?“ Zdvihla som obočie a čakala.
„Určite to je buď Jetro alebo Edward.“ Pri druhom mene som sa asi dosť zapýrila, lebo Monike sa na tvári zjavil úsmev.
„Takže Edward..."
Pekné čítanie. JaneVolturyCullen

3. september

„Ahoj, som Monika,“ pozdravilo sa mi dievča, do ktorého som práve narazila.

„Och, prepáč. Vážne som nechcela,“ ospravedlňovala som sa.

„O nič nejde. To je v poriadku,“ upokojovala ma Monika

Mala dlhé hnedé vlasy, postavu ako supermodelka, pleť čistú a vlasy jemne zvlnené.

„Som Bella,“ predstavila som sa a potriasli sme si rukami.

„Som tu nová. Nevieš náhodou, kde je tu prírodopisná učebňa?“ Och, tak to by som mala vedieť.

„Mám tam tiež prvú hodinu, ale poviem ti pravdu, bez mapy by som s tu asi stratila.“ Usmiala som sa a ona tiež. Jemne sa rozosmiala a začali jej tancovať kučierky.

„Tak čo keby sme to skúsili spolu?“ usmiala sa a nazrela mi ponad plece na mapu.

„Dobre. Takže pavilón F, učebňa dvestotrinásť,“ prečítala som z rozvrhu. Vytiahla som mapu a začala hľadať pavilón F.

„Tadiaľ,“ ukázala Monika a ukázala na odbočku, ktorá podľa mapy viedla k pavilónu F.

„Si dobrá baba,“ povedala z ničoho-nič, keď sme došli k učebni.

„Ty tiež,“ usmiala som sa. Nevedela som, kam tým mieri, ale aj tak som jej povedala, čo som si o nej myslela. Bola fajn baba. Určite po nej letí každý chalan.

„Budeme kamarátky? Som tu nová a ty tiež. Môžeme tu tieto prekážky zdolávať spolu,“ usmiala sa a čakala na moju odpoveď.

Ja som bola ticho. Tá otázka ma dosť zaskočila. Nechcem sa zase v priateľoch sklamať, tak ako s Mikom, ale ona vyzerá že nebude taká zlá.

„Tak fajn. Budem rada,“ usmiala som sa a vošli sme do triedy.

Na hodine sme sa tak trochu rozprávali s Edwardom. Je to fajn chalan, ale vadí mu, že sa kamarátim s Monikou. Neviem prečo. Zistila som, že má dvoch bratov. Je to dosť smutné. Že on a jeho bratia skončili v pestúnskej starostlivosti.

Po škole som išla domov sa trocha učiť a vlastne si to aj trochu zrovnať v hlave. Myslím, že sa mi Edward páči. A úprimne? Som do neho paf. Ale asi ma pokladá len za kamarátku. Kto by chcel, preboha, chodiť so mnou?

A ešte niečo. Po škole som sa stretla s Edwardovými bratmi. Jeden je Jasper. Má ryšavé vlasy a vyzerá ako keby chcel každú chvíľu hodiť šabľu a druhý vyzerá ako hora v mikine. Tá hora je Emmett. No takže, neviem, čo si mám myslieť skôr.

Každopádne, dnešok priniesol dosť vecí a to je:

Monika je milé dievča a tak dúfam, že naozaj budeme priateľky.

Po druhé, Mike sa ku mne ozval, ako keby si ani nepamätal, že čo sa stalo v tej uličke a zasa ma začal baliť. Odvetila som mu, že nemám záujem a odvtedy dal pokoj. Dúfam že mu to vydrží.

Po tretie, Edward má troch bratov, ale on s tým strapatým hniezdom sa mi páči najviac.

 

4. septembra

Dnes keď sme kráčali s Monikou na prvú hodinu, zdravili sa jej skoro všetci. Dokonca Jasper na ňu žmurkol. Ona sa zachichotala a išla ďalej. Keď sme zašli do uličky kde skoro nikto nebol začala som:

„Tebe sa páči.“ Usmiala som sa od ucha k uchu.

„Neviem, o čom hovoríš,“ povedala diplomaticky s kamennou tvárou.

„Jasper. Nepopieraj, že sa ti nepáči,“ krútila som hlavou a videla som, ako sa jej pri jeho mene zdvihli kútiky úst.

„Priznaj to.“ Zahľadela som sa jej do očí a ona sa usmiala. Jemne prikývla hlavou.

„Priznávam, je to sympaťák s kamennou tvárou a... páči sa mi,“ neisto sa usmiala a ja som začala pišťať a skákať. Ona sa naradostene pridala.

„A čo ty? Tiež hádžeš udičku?“ Udičku?

„Akú udičku? Aha myslíš...?“ Zdvihla som obočie a čakala.

„Určite to je buď Jetro, alebo Edward.“ Pri druhom mene som sa asi dosť zapýrila lebo Monike sa na tvári zjavil úsmev.

„Takže Edward. No poviem ti, ani Jetro nie je na zahodenie. Taký správny emák sa hľadá ťažko,“ zasmiala sa a už sme mierili do triedy.

Monika si sadla k Jasperovi a začali spolu viesť rušnú debatu. Ona je oveľa odvážnejšia ako ja.  Kiežby som bola taká odvážna ako je ona. Jediné, k čomu sme sa my s Edwardom dostali, bola výmena telefónneho čísla a dohodnutie stretnutia. Povedal, že ide do Port Angeles, že tam je nejaké kníhkupectvo. A že či nechcem ísť s nim.

A čo ja na to? U mňa vo vnútri som pišťala ako malé dieťa. A navonok? Povedala som mu, že budem rada a so zvonením som sa rozlúčila.

Takže moje prvé rande s Edwardom Cullenom.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Denník dievčaťa naopak - 4. kapitola:

 1
1. martty555
18.12.2012 [11:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!