Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 30. kapitola

Bill Condon - větší


Dcera Voltery 30. kapitolaEdward s ostatními nervózně čeká na Bellu, ta se na něj doslova přiřítí. Bez jakékoliv námitky (pokud nepočítám Emmetta, který chtěl taky přivítat) pokračují tam kde předtím skončili.

30. kapitola

 

(pohled Edwarda) 

Bezmocně jsem přecházel po obývacím pokoji. Věděl jsem, že to chce vyřídit sama, ale já se příšerně užíral. Všichni byli ze mě ještě nervóznější. Emmett už mi v duchu vyhrožoval, že po mě začne házet Carlislovu první sadu skalpelů, které měl jako historickou památku v obýváku vystavené.

Esme se zamyšleně dívala na ztenčenou cestičku v koberci, kde jsem pořád přecházel sem a tam. Jediní kdo byli naprosto v klidu byli Karin, která ještě spala díky sedativům a Demetri, který seděl rozvalený v křesle a zamyšleně mě pozoroval.

Nejednou mě něco přišpendlilo k zemi. Zíral jsem do jejích zlatavých zářících očí. Zůstal jsem ležet a chytil jsem ji pevně do náručí. Nespokojeně se zavrtěla, ale já ji odmítal byť na setinu vteřiny pustit.

Jediné co mi znělo v hlavě bylo, že je v pořádku.

Emmett chvíli koukal jak se válíme po zemi. "Co takhle hromadné vítání?" navrhl s nadějí v hlase, chlapeckým úsměvem a rozevřenou náručí.

Ruce s brbláním spustil, až když jsem na něj varovně zavrčel. Nepouštějíc Bellu z náručí jsem se zvedl. Slyšel jsem jak si čtyři upírské plíce zhluboka oddechly, že je v pořádku.

Bella se znovu nespokojeně zavrtěla a vnořila ruce mezi naše těla. Vší silou se opřela do mé hrudi. Podařilo se jí odtlačit proti mému sevření, až mi mohla hledět naštvaně do obličeje.

"Tak já se ženu, že budeme pokračovat kde jsme předtím skončili a ty mě tu jen drtíš a dusíš na svém hrudníku." vrčela na mě dopáleně.

Zůstal jsem na ni okamžik překvapeně zírat, ale jen do té doby než znovu otevřela pusu. To už jsem se k ní skláněl a skutečně navázal, kde jsme skončili v zahradě.

Po nějaké chvíli se však ode mě odtáhla. Zamračil jsem se.

"Nemohli bychom jít někam jinam?" Po troše přemlouvání se mi podařilo odtrhnout oči od její tváře. Stále jsme stáli v obýváku a ostatní nás sledovali. Obzvláště Emmett se svým připitomělým šklebem.

"Jo."

Rozběhl jsem se do pokoje držíc ji za ruku. Jen co jsem zavřel dveře, skončil jsem opřený o ně a Bella mě začala znovu líbat. Pomalu přešla rty přes mou čelist a pokračovala po krku dolů.

Své rty odtrhla od mé kůže, až když se dostala k lemu mého trička. Sklonil jsem k hlavu. Jen okamžik se mračila na mé triko než jí po ústech přejel potměšilý úsměv. Jediným pohybem nadělala z mého trička cáry snášející se k zemi.

Vzhlédla mi do očí s andělským pohledem.

Chytil jsem ji omámeně kolem pasu a zvedl ji ze země. Automaticky mě objala kolem pasu nohama. Jazykem jsem začal laskat důlek pod jejím hrdlem. S povzdechem zvrátila hlavu dozadu a z úst se jí ozvalo spokojené zavrnění.

Neměla šanci zahlédnout můj pomstychtivý výraz. Sjížděl jsem jazykem níž a nekompromisně trhal knoflíky z její halenky které mi bránily pokračovat dál. Bella si po chvíli přitáhla zpátky můj obličej.

Náhle její pohled upoutalo něco za mými zády. Ohlédl jsem se stejným směrem na docela velké křeslo. Spustila nohy na podlahu. Pomalu jsme postupovali vytyčeným směrem přičemž se mi podařilo z ní dostat zbytky její halenky.

Jen co jsem docouval ke křeslu Bella do mě škodolibě žďuchla a já se začal řítit dolů aniž bych ji pustil z náruče. Pokojem se rozlehlo nepříjemný rachot. Zůstali jsme oba ležet mezi zbytky roztříštěného křesla.

Bella ležela na mé hrudi a pobaveně mi hleděla do obličeje.

"Nepřemýšlels někdy o tom, že bys zhubl?" vrhla po mě nevinný pohled.

Zatvářil jsem se jako bůh pomsty. Bella tušila, že jí to nějak oplatím, ale kupodivu se nebála.

 

<< Předchozí kapitola     Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 30. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!