Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 3. kapitola

Omar


Konečně nadešel den plesu. Bella se teší jako malé dítě. Demetri jí dělá samozřejmě doprovod.Vyruší ji, právě když potká někoho, kdo jí převrátí život naruby.

3. kapitola

V den plesu jsem byla natěšená jako dítě před Vánoci. S Demetrim jsme koupily krásné šaty. Byly fialkové barvy se spadlými ramínky a řasenou sukní až k zemi. Měla jsem je pověšené vedle skříně. Byly to první co jsem ráno viděla po probuzení. Spala jsem sice už jen pár hodin denně, ale jak se ples blížil, nemyslela jsem ve dne ani v noci na nic jiného.

Náladu mi nedokázali zkazit ani Jane s Alecem.

Neměla jsem nikoho kdo by mě nalíčil a učesal. Rozhodla jsem se tedy pro rozpuštěné vlasy a jen trochu líčidel.

V posledních dnech se v paláci nemluvilo o ničem jiném. Muži se většinou bavili kdo přijede a koho dlouho neviděli. Upírky se starali jen o své garderóby. Podle toho co jsem pochytila to bude úplná přehlídka načesaných loken a bezchybných makeupů.

No co. Už jsem si zvykla že se odlišuju.

Když nastal čas, obtáhla jsem si opatrně oči černou tužkou a orámovala je vrstvou řasenky. Na rty jsem si nanesla jen lesk. Oproti bledé pleti byly už sami o sobě dostatečně výrazné. Opatrně jsem sundala šaty z ramínka a oblékla si je.

Podívala jsem se do zrcadla. Slušelo mi to. Vlasy jsem si ještě párkrát prohrábla prsty, aby utvořily na mých zádech přirozené prameny. Dokonáno jest. Zkoumavě jsem se natáčela před svým odrazem v zrcadla, zda je všechno jak má. Když se na dveře ozvalo klepání. Ve dveřích se objevila Demetriho hlava.

Chvíli mě pozoroval, než si odkašlal.

"Měli bysme už jít."

Rychle jsem si nazula fialkové sandálky a cupitala k němu. V ty tenké kolíčky pod mými patami jsem moc důvěry neměla. Prodavačka ale tvrdila, že k těm šatům prostě nic jiného mít nemůžu.

Procházeli jsme prázdnými chodbami a klapot podpatků se všude rozléhal. Měla jsem tendenci jít po špičkách ať nedělám takový rámus. Snažila jsem se vždy být nenápadná. I teď jsem doufala, že se tam protáhnu nepozorovaně a budu si nerušeně užívat té podívané.

To už jsme však stáli přede dveřmi a Demetri je otvíral. Dech se mi zarazil mezi rty. Slavnostní sály byly propojené otevřenými dveřmi. Skupinky upírů se procházely či se bavili se známými, které pár desítek let či staletí nezahlídli.

Bezpečně, vysoko nad hlavami jim zářili křišťálové lustry se stovkami svíček. Až teď jsem si uvědomila, že i chodby jsou osvětleny loučemi. Byly však dostatečně vysoko, aby je nemohl nikdo omylem shodit či se k nim příliš přiblížit.

Asi by nebylo vhodné, kdyby nějaký vážený host od osvětlení vzplál a zbyl z něj jen prach. Té představě jsme se musela zasmát. Demetri se po mě zamračeně ohlídl. zároveň mým směrem vystřelil i jiný pár oči. Brzy se mi však ztratil v davu.

Nenápadně jsem se začala pohybovat po sálech. Prohlížela jsem si všechny ty upíry a jejich oblečení. Museli být ze všech koutů světa. Někteří měli oblečení ze svých dob, jiní moderní výstřelky. Když jsem zahlédla vysokého blonďáka s vikingskou přilbicí málem jsem se rozesmála. Smích mě přešel v okamžiku, když jsem zahlédla jeho tvář. Jemu by se smál jen sebevrah. Rychle jsem pokračovala dál.

Demetri se nenápadně stále pohyboval kolem mě. Byla jsem mu za to vděčná. Nechtěla jsem vypadat jako s dozorcem. I když s vážně pěkným dozorcem. V tom smokingu mu to neuvěřitelně seklo.

Cítila jsme neustálé pohledy. Když jsem se s některým z pohledů střetla, ihned jsem uhla. To tak, ještě by se se mnou chtěl začít bavit. Raději jsem je nechala jejich úvahám, než jim vysvětlovat co jsem zač.

Kousek přede mnou stál Marcus s Arem a kolem hlouček gratulantů.

V jeden moment se Aro náhle otočil přímo mým směrem. Chvíli si mě prohlížel a pak se nepatrně pousmál. Jako by byl zcela spokojený s tím co vidí. Cítila jsem jak mi plet zalévá ruměnec. Na něco takového jsem nebyla zvyklá.

Otočila jsem se a chtěla pokračovat v průzkumu, když jsem se opět střetla s tím známým párem očí. Zvědavě si mě prohlížel. Jeho pohled se ale na míle lišil od těch ostatních. Tenhle byl tak vřelý. Jeho majitel byl vyšší upír s kratšími hnědými vlasy. Černý smoking mu přesně padl a obkresloval jeho postavu. Měla jsem neodolatelnou touhu položit mu ruce na hruď a nekonečně dlouho zírat do těch očí.

Do přítomnosti mě vrátil až Demetri. Nevšimla jsem si že stojí hned vedle mě, dokud nepromluvil.

"Jak se ti tu líbí."

Stačil mi jediný pohled do jeho tváře abych pochopila pravou otázku. S mírným úsměvem jsem kývla.

"Můžeme jít."

V tichosti jsem následovala Demetriho. Hlavou se mi míhal jeden obraz za druhým. Většinou se mi však vracela vzpomínka na pár rudých očí a vřelou cizí tvář.

<< Předchozí kapitola Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!