Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 26. kapitola

Jasper by Shire


Dcera Voltery 26. kapitolaBella je naštvaná na Demetriho, že prozradil její věk. Aro jí však zlepší náladu. Nechá jí ohledně problémů s Rogerovými bývalými kamarády volnou ruku.

26. kapitola

 

 Už mi bylo jasné proč mu nikdo nedává dárky k narozeninám. Měl z nich pak až moc velkou radost. Příště takovou kravinu neudělám. Nadávala jsem si, zatím co jsem Demetriho dostrkala až do obýváku. Nechtělo se mi zas skončit v něčím pokoji.

„Tak ti teda moc děkuju.” Vyjela jsem na něj.

„Sorry, nemohl jsem si pomoct.” Nevypadal že by toho litoval.

„Máme tu menší problém. Ten roztomilý upír co se mi tam sápal po krku patřil k místní partě a ti ho teď chtějí za každou cenu zpátky.”

Demetri se konečně začal chovat zase normálně.

„Co jsou zač?”

„Jsou celkem tři. Jeden dokáže ostatní zpomalit, druhý vnutit druhým nějakou svou vizi a třetí ten je bezvýznamný, žádnou vlastnost nemá. Už jsem mluvila s Arem. Slíbil že zavolá až se s Cariusem a Marcusem dohodnou, jestli o někoho z těch dvou mají zájem.”

Demetri už jen přikývl.

 

Oba jsme sebou škubli, když po stole začal poskakovat můj mobil. Rychle jsem po něm hmátla.

„Ano?”

„To jsem já má milá, už je tam Demetri?”

„Sedí přímo vedle mě.”

„Dala bys to tedy na hlasitý odposlech?” hned jsem ho poslechla a pak položila mobil na stůl mezi nás.

„Vyřídil jsi můj vzkaz Danielovi?”

„Do poslední tečky.” odpověděl spokojeně Demetri.

„Jo a teď je s ním k nevydržení.” rýpla jsem si do něj.

„Bella se poněkud naštvala, když jsem proflákl kolik jí je let před Cullenovýma.” zašklebil se na mě.

Chovali jsme se jako malé děti. Aro to raději bez komentáře přešel.

„Marcus s Cariusem to nechali na mě, takže máš volnou ruku Bello.”

Nadšeně jsem se podívala na Demetriho.

„Díky.” podařilo se mi ze sebe vymáčknout po chvíli.

Aro se jen zasmál. „Hezky se bav zlatíčko.” Pak to položil.

 

Málem jsem začala poskakovat po obýváku jako pravá pětiletá holka. U dveří jsem však zahlídla stát Carlisla, Rogera a Edwarda, což mě trochu zklidnilo.

Při pohledu na jejich výrazy mě napadlo, jestli se takhle šokovaně tváří pořád, nebo mám na ně takový zhoubný vliv jen já.

„Zdá se, že problém je vyřešen.” oznámila jsem k nim.

„Slyšeli jsme.” odpověděl Carlisle. No jo, nějak mi nedošlo, že odposlech půjde slyšet po celém domě.

„Takže necháš Demetriho ať je zničí?” zatvářil se nadšeně Roger. Ke svým bývalým přátelům asi moc soucitu už necítil.

„Nejsem sebevrah, abych se jí plantal pod nohy.” protočil Demetri oči a kývl hlavou ke mě.

„To bych ti ani neradila, mám to tu na starosti já.” spražila jsem ho varovně pohledem a vyšla za dům. Mít kolem sebe pořád tolik upírů mě znervózňovalo.

Moc dlouho jsem si klidu ale neužila. Za zády jsem uslyšela kroky a ucítila Edwardovu vůni.

<< Předchozí kapitola      Další kapitola >>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 26. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!