Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 19. kapitola

perexarena1


Dcera Voltery 19. kapitolaBella si všimne, že Edward se chová hodně divně. Dojde jí, že mají nějaké problémy. Rozhodne se tedy Cullenovi navštívit. Čeká ji ale překvapení, jen přijede k domu ucítí Daniela.

19. kapitola

 

 

 

Roger se už neukázal a tak jsem druhého dne vyrazila do školy jako obvykle. S Edwardem jsme měli jednu z přednášek společnou. Choval se dnes ale nějak divně. Podrážděně se mračil. Jen na chvíli, kdy mě zahlédl o pár lavic dále se jeho tvář vyjasnila, ale pak se zas obrátil a zamyšleně zíral na rýhy ve dřevěné desce lavice.

Jeho chování bylo sice vždycky nepředvídatelné, ale dneska to vypadalo, že má problém. Zvědavě jsem ho pozorovala jak netrpělivě čekal na bratra u svého volva. Opíral se o kapotu. Tělo měl ztuhlé a podrážděně vyhlížel k jedné z budov univerzity. Jeho ztuhlost polevila, až když zahlédl vycházet Emmetta.

„Mohl by sis laskavě hejbnout?“ zašeptal jeho směrem. Bylo mu jasné, že i tak to svým sluchem zachytí. Emmett zamračeně kývl a nasadil co nejrychlejší krok. Během chvíle už oba seděli v autě.

Tak to vypadalo, že ten problém není jen Edwardův, ale že se týká celé rodiny. Tak to mě zajímalo ještě víc a to hned ze dvou důvodů. Měla jsem to tu na starosti a Carlisle byl Arův dobrý přítel.

Zvedla jsem mobil. "Ahoj Karin, vypadá to, že u Cullenů jsou nějaké problémy, tak k nim zajedu na společenskou návštěvu." V mobilu jsem zaslechla zašustění jak kývla. Po ústech mi přelétl úsměv.

O pár minut později jsem už zastavovala před domem Cullenů. Než jsem stihla otevřít dveře od auta, stál před domem Edward a překvapeně na mě civěl. Cítila jsem v domě šest upírů. Dva z nich mě ale velmi překvapili. Cítila jsem Rogera, co ten tu sakra dělá? Druhou vůni jsem také znala a to velmi dobře. Na tu nešlo zapomenout.

Vyšla jsem k domu a zastavila před Edwardem. Stále mlčel a civěl na mě. Začala jsem tedy sama.

„Je Carlisle doma?“

Kývl. „Ale nemá teď nejlepší náladu.“

Pokrčila jsem rameny a vešla do domu. Vzhledem k Danielově přítomnosti jsem tušila proč.

Došla jsem po neznámé vůni až do jeho pracovny. Vychovaně jsem zaklepala a vstoupila. Seděl za stolem a hlavu měl v dlaních.

Překvapeně se na mě podíval, stačil mu okamžik, aby mu došlo kdo jsem. Snažil se zatvářit přátelsky, ale moc mu to nešlo. Na to se cítil příliš zoufale. Nelíbilo se mi to. Aro si ho velmi vážil a proto i já.

Podala jsem mu ruku. „Jsem Bella. Asi už jste slyše, že jsem tady.“

Kývl.

„Přijela jsem na společenskou návštěvu, ale jak vidím, tak máte nějaké problémy.“

„Ty jsou, ale jen rodinného rázu. Vyřešíme si to sami.“

Snažil se mi slušně naznačit, že to není má věc. Chápala jsem ho, nevěděl co ode mě může čekat. Zatím co mluvil, přešla jsem k jeho knihovně. Měli s Arem hodně společných zálib. Zahlédla jsem známou knihu. Vytáhla jsem ji a začala jsem listovat. Carlisle mě zatím zvědavě sledoval.

„Tohle je jen přepis originálu.“ kývl ke knize.

„Jediný existující opis. Já vím, viděla jsem originál.“

Carlisle byl mou odpovědí zaskočený. „Originál má jen Aro Volturi a nenechá do nich ostatní jen tak nahlížet.“

Bez odpovědi jsem listovala dál. Po chvíli jsem otevřenou knihu položila před Carlisle na stůl. Překvapeně zíral na svou knihu atlas upířích darů. Jeho výraz se pomalu začal měnit v zuřivý.

Vyšla jsem z jeho pracovny a zamířila za Danielovým pachem.

Prošla jsem kolem zaraženého Edwarda a Emmetta. Náhle se mi za zády ozvala rána. Carlisle zabouchl prudce knihu a se vzteklým vrčením vyrazil stejným směrem jako já.

„Já toho hajzla zabiju.“

To nebude nutné.“

zadržela jsem ho. Překvapeně na mě zůstal koukat, jako by zapomněl, že tam vůbec jsem. Pokračovala jsem až za dům, kde jsem oba spatřila. Esme ke mě byla zády, takže si mě všiml jako první Daniel. Nevěřícně na mě koukal a po tváři se mu roztáhl široký úsměv. Ačkoliv už na mě jeho dar nepůsobil, musela jsem uznat, že vypadá vážně dobře. Bezděky jsem se taky usmála. „Bello.“ zašeptal vábivě.

„Ahoj Danieli. Dlouho jsme se neviděli.“

„Příliš dlouho na můj vkus.“ odpověděl.

Všichni na nás zírali a nevěděli co mají dělat. Všichni kromě Esme. Ta se na mě otočila a probodla mě nenávistným pohledem. Než si kdokoliv z nich uvědomil co má v plánu, vrhla se po mě. Nechtěla jsem se s ní bít. Neměla by šanci. Vytvořila jsem kolem sebe tedy pouze štít.

Ostatní zůstali nevěřícně zírat, jak Esme narazila do neviditelné stěny a dopadla na zem. Pak jsem kolem Daniela vytvořila psychický štít. Jeho působení na Esme se tím okamžitě přerušilo. Zůstala ležet na zemi a její výraz se změnil na naprosté zděšení.

„Carlisle.“ vydechla a podívala se na něj. Ten ji v momentě držel v náručí.

„Vypadni z mého domu!“ zařval Carlisle na Daniela.

Daniel, aniž by hnul brvou přešel až ke mě. Přejel mi prsty po tváři až k bradě a mírně mi zvedl hlavu, aby mě mohl zlehka políbit na rty.

„Co takhle si někam večer vyrazit?“

„Proč ne.“ zašeptala jsem mu do tváře. Po tváři se mu rozlil spokojený úsměv. Jako když drbete kocoura. Napadlo mě.

„Tak v sedm v klubu Sun?“

„Budu tam.“

Teprve pak pustil moji tvář a odešel.

Kromě Esme která stále vzlykala v Carlislově náručí se na mě všichni koukali a nevěděli co si o tom mají myslet.

„Asi bych už měla jít. Tohle už je opravdu jen rodinná záležitost.“ Nepočkala jsem ani na odpověď a obešla dům ke svému autu. Jakmile jsem se rozjela, vyťukala jsem na mobilu známé číslo.

„Ahoj Demetri, tak nějak jsem si uvědomila, že jsem ti zapomněla dát dárek k narozeninám.“

„Měl jsem je před půl rokem.“ zavrčel na mě. Nechápu proč jsou někteří tak háklivý na věk. Zavrtěla jsem hlavou, ale jeho odpověď jsem dál ignorovala.

„Tak jsem ti jeden dodatečně sehnala. Budeš si pro něj ale muset přijet osobně.“

Po rtech se mi rozlil široký úsměv.

 

<< Předchozí kapitola     Další kapitola >>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 19. kapitola:

 1
08.07.2018 [20:45]

Bezvadní moc se mi to líbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!