Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 20. kapitola

wallpaper by Aledobo


Dcera Voltery 20. kapitolaEdwardův pohled na Bellinu návštěvu u nich a střetnutí s Danielem.

20. kapitola

 

(Pohled Edwarda)

V šoku jsem civěl na Isabellu. Bez zaváhání došla až ke mě a zůstala na mě koukat. Měl jsem takové tušení, že bych měl něco udělat, ale tak mě vykolejilo vidět ji přímo u nás, že jsem jen mlčel. Po chvilce ji to zřejmě přestalo bavit, tak promluvila sama.

„Je Carlisle doma?“

Přikývl jsem. Tak proto přišla, dohodnout se s Carlislem na zdejších pravidlech. Nevybrala si nejlepší okamžik.

„Ale nemá teď nejlepší náladu.“

Jen na to bez zájmu pokrčila rameny a vydala se přímo k jeho pracovně. Překvapeně jsem zůstal stát a brzy se ke mě přidal i Emmett.

„Co se děje?“

„Nemám ponětí.“ Nebyla uvnitř dlouho. Za chvíli vyšla a zamířila do zahrady přímo za Danielem a Esme. Z pracovny se ozvala rána. V zápětí se vyřítil Carlisle s vražedným výrazem ve tváři. Takhle jsem ho ještě nikdy neviděl, ale jeho myšlenky byly ještě vražednější. Měl v úmyslu Daniela rozsápat na malinké kousíčky.

Nedokázal jsem si představit, co mu řekla, že tak naráz vyjel.

„Já toho hajzla zabiju.“ zavrčel Carlisle a já o tom vůbec nepochyboval. Neodvažoval jsem se mu vůbec vstoupit do cesty. Někdo ho však zastavit dokázal.

„To nebude nutné.“ ozval se naprosto klidný hlas Isabelly.

Carlisle se zastavil a společně s námi na ni překvapeně koukal. Uvědomil si, že tohle nebyla pouze společenská uvítací návštěva. Zastupuje zde Volturiovi a Daniela evidentně zná.

Jakmile ji Daniel spatřil zůstal na ni překvapeně zírat. Zahlédl jsem v jeho myšlenkách její tvář, ale byla jiná, tak lidská, tak nevinná. Začal se na ni široce usmívat.

„Bello.“ zašeptal k ní. Chtěl ji. Cítil jsem to z každé jeho myšlenky.

„Ahoj Danieli. Dlouho jsme se neviděli.“

„Příliš dlouho na můj vkus.“

Najednou se mi v mysli mihly jiné myšlenky. Esme zpozorovala ty dva a cítila, že jí Daniela někdo bere. Proletěla jí taková vlna žárlivosti a vzteku, že jí skočila po krku. Zděšeně jsem se díval a nedokázal nic udělat. Nedokázal bych ublížit Esme, ačkoliv se právě chovala jako smyslu zbavená, nedokázal jsem ji zastavit. Zděšeně jsem se podíval na Isabellu. Stála s klidným výrazem a nevypadala, že by se chtěla bránit.

Chtěl jsem ji alespoň odstrčit stranou z Esmina dosahu. V ten okamžik však Esme narazila do nějaké neviditelné bariéry a sesunula se na zem, kde zůstala ležet a omráčeně třepala hlavou.

Isabella zvedla svůj pohled od Esme k Danielovi. Naráz se v Esmině tváři objevil naprosto zděšený výraz. Její mysl byla najednou úplně čistá a jako dříve. Zcela si uvědomovala co za poslední den provedla, ale nechápala jak je to možné.

„Carlisle.“ zašeptala. Nevěděla jak se k ní bude chovat po tom co tu vyváděla.

Ten bez jediného zaváhání poklekl k ní a vzal jí do náruče. Houpal ji jako malé dítě a šeptal ji do ucha. „Nemůžeš za to, miláčku. To není tvá vina.“

Esme mu bez slz vzlykala zabořená do jeho hrudi. Teprve pak se podíval na Daniela. Jen díky tomu, že držel v náručí Esme se mu nevrhl po krku.

„Vypadni z mého domu!“ zařval po něm.

Daniel je však už oba nevnímal. Přistoupil k Isabelle a prsty jí lehce přejel po tváři až pod bradu. Zůstal jsem s pusou dokořán. Při tom dotyku si ji vybavil jak mu nahá ležela v náručí a on ji stejným pohybem laskal na zádech. Když ji zlehka políbil, zatnul jsem ruce v pěst. Měl jsem chuť do něj bušit. Podle jejího výrazu by to však nemělo žádný smysl.

„Co takhle si někam večer vyrazit?“ zkusil své štěstí.

„Proč ne.“

Když mu její dech ovanul tvář, měl co dělat aby se tam na ni rovnou nevrhl. V jeho mysli to oživilo další vzpomínky, které mu vykouzlili na tváři spokojený úsměv. Nejraději bych mu ho vymlátil z obličeje.

„Tak v sedm v klubu Sun?“

„Budu tam.“ Souhlasila bez zaváhání. S myšlenkami na slibný večer spustil svou ruku od její tváře a konečně vypadl.

Isabella se rozhlédla po našich obličejích.

„Asi bych už měla jít. Tohle už je opravdu jen rodinná záležitost.“

S těmi slovy se obrátila a v momentě jsem slyšel startovat její auto.

„Řekne mi sakra co se to tu vlastně stalo?“ ozval se Emmett za mými zády. Podíval jsem se na Carlisle.

„Daniel má zvláštní schopnost. Dokáže opačné pohlaví naprosto pobláznit. Dalo by se téměř říct, že ženy donutí aby ho bezvýhradně milovaly.“

Na moment ve mě vzplála naděje, že Isabella by mohla být také jen pod jeho vlivem. Pak jsem si ale vzpomněl že dokázala přerušit jeho vliv na Esme, takže na ni vliv také nemá. Chce s ním být z vlastní vůle.

„Bella ho musela odněkud znát, protože mi rovnou ukázala co dokáže.“

„Jo. Chodila s ním. Ještě když byla člověk.“ zaťal jsem pěsti.

„Oou. Tak a Edík má po holce.“

V příštím okamžiku už plavmo mizel v lesním porostu, kde s tupým žuchnutím dopadl. Rychle mu došlo, že vracet se zpátky by teď byla blbost. Tak se raději obrátil a nechal mě vychladnout.

Pak mi něco došlo.

„Proč jsi jí vlastně řekl Bella?“ A ten zmetek vlastně taky.

„Představila se mi tak.“ odpověděl mi bez zájmu Carlisle a odnášel Esme do domu.

 

 

 

<< Předchozí kapitola      Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 20. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!