Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Damon a Bella Salvatore 26. kapitola

Rob


Přináším vám pokračování D&BS. Nova kapitola tady dlouho nebyla, takže si dáme menší opakování. Bella přišla na to, kdo je vrahem v Mystic Falls. Nemohl to být nikdo jiný, než její bratr Damon se svojí přítelkyní Elenou. Dnes se dozvíme, jak to všechno prožíval Damon a co se stane, když touha vyhraje nad rozumem! Příjemné čtení, Deroo.

Damon:

Už z dálky jsem cítil její pach. Slyšel jsem, jak se k nám přibližuje. Zatímco se Elena krmila, já vymýšlel plán. Potom, co na nás moje sestra zavolala, moje přítelkyně zdvihla hlavu od naší večeře. V očích měla výraz, co prozrazoval, že ani ona neví, co v téhle situaci podniknout. Nezbývalo moc času, a tak jsem tedy řekl, ať odtud vypadneme. Vím, že to byla blbost století. Stačilo kývnutí hlavy na nějakou stranu, ale v tenhle moment si málokterý upír uvědomí co dělat. Podal jsem Eleně ruku a vydaly jsme se na útěk. Věděl jsem, že tohle nemůže dopadnout dobře! Zanechali jsme tam náš pach a Bella se po něm vydá. Půjde přímo tam, kam půjdeme my, proto nebylo nutné vymýšlet nějaký speciální úkryt. Zamířili jsme teda ke mně domů. Měly jsme štěstí. Stefan doma ještě nebyl, a tak jsme se vyhnuli všem otázkám.

„Co budeme dělat?“ zeptala se Elena, když jsem dům zamkl.

„Já nevím. Vymyslíme si něco?“ napadlo mě.

„Damone, zlato. Ty nemáš hloupou sestru. Ta ti na žádný špek neskočí.“ Elena měla pravdu. Šli jsme radši do mého pokoje a tam se rozhodli, že budeme dělat, jako by se nic nestalo. Pak zazvonil zvonek. Určitě to bude Bella, říkal jsem si. Proto jsem ani nešel otevřít. Přece ví, kde jsou klíče od hlavních dveří, může si otevřít sama. Jenže zvonek zazvonil ještě jednou.

„Radši běž otevřít.“ Stiskla mi ruku moje drahá polovička. Tak jsem tedy šel. Potom, co moje sestra vešla do domu, začal výslech. Jinak to ani dopadnout nemohlo.

„Takový prostě jsem. Jsem lovec a na tom se nic nezmění,“ řekl jsem sestře přesně to, co nechtěla slyšet.

***

Včerejší večer se mně promítl i ve snu. Roztržka se sestrou o tom, jaký vedu životní styl. Takže jakmile jsem se ráno probudil, první co jsem si uvědomil, bylo to, že do mě bude Bella valit moudra. Dneska jsem si pospal, na rozdíl od ní. Slyšel jsem ji v kuchyni, jak si vaří kávu. Podle vůně. Oblékl jsem si tmavé džíny, bíle triko a vydal jsem se jí povědět novinu. Další způsob jak vyřešit problém, kdyby se to profláklo.

„Hej, Bells, našel jsem řešení toho, co jsme…“ zarazil jsem se. Bella neseděla v kuchyni sama.

„Ahoj, Stefane,“ pozdravil jsem ho a poplácal ho po zádech.

„Jak je?“

„Čeho jsi našel řešení, Damone?“ Mrknul jsem na ségru, jestli mu něco nevyžvanila. Ta zakroutila hlavou a ještě si poklepala na čelo.

„Ehm, toho… matematického příkladu. Nevěděla si s ním rady.“ Šel jsem ke kávovaru a trochu kávy si nalil do šálku. Stefan nemá ještě o ničem ani páru. Paráda.

„No, já už musím jít. Práce volá,“ zavolal strýc a odešel.

***

Nedělní odpoledne bylo nudné. Až příliš nudné. Ségra odešla k Bonnie a já zůstal doma sám. Elena též nebyla doma. Vzal jsem tedy do rukou mobil a vyhledával někoho, kdy by šel semnou ven. Zatavil jsem se u písmene M a u jména Matt.

„Zdarec, chlape,“ ozvalo se.

„Zdarec, co děláš?“ S Mattem, mým nejlepším kamarádem, jsme se domluvili, že se sejdeme v Mystic Grillu. Už jsme společně něco nepodnikli hodně dlouho a já věděl, že dnešek bude hned barevnější. K riflím a bílému triku jsem přidal pouze koženou bundu a mohl jsem vyrazit. Nasedl jsem do svého Mercedesu a vydal se na cestu, při které mě doprovázela skupina Black eyed peas.

 

V kasičce jsem našel voňavku Playboy. Natáhl jsem se a hned se s ní navoněl. Jelikož byla neděle, v Grillu bylo poloprázdno. Matt seděl u baru a hned, co mě uviděl, objednal Whisky.

„Čus,“ řekli jsme si a provedli naše gesto na uvítanou.

„Jak to, že nejsi s tou svojí?“

„Jela do Richmondu. Prej dopsala písničku, a tak to jela ukázat producentovi, nebo komu.“ Klopil jsem do sebe svoje pití a objednal jsem si další. S Mattem jsme se mluvili o všem možném. O škole, holkách, maturiťáku a maturitě samé. Sice chodí o stupeň níž s Bellou, ale mohl jsem mu říct cokoliv.

„Naše školní kráska dorazila.“ Pohlédl jsem ke dveřím, abych zjistil, koho tím myslí. A tam stála ona, Caroline Forbess. Taky třeťačka, ale vypadá na vysokoškolačku. Na sobě měla hnědé šaty a černou koženou bundu. Požádal jsem barmana o další skleničku a vydal se za ní.

„Moje malá holčička,“ přivítal jsem ji a podal ji whisky.

„Tvoje není už dávno.“

„Nechtěla by ses k nám přidat?“ hodil jsem na ni lišácký úsměv.

„Proč ne. Ráda.“

„Čau, Matte.“ Políbila na tvář mého kamaráda.

„Ahoj.“ Matt to moc s holkami neumí, ale to se napraví.

„Co si dáte?“ zeptal se barman.

„Frisco, prosím.“

„Jednadvacet bylo? Ukažte mi občanský průkaz!“

„Ano, bylo.“ Použil jsem na něj svůj dar. S tím už číšník nemohl nic udělat. Když jí podal to, o co si požádala, jemně se na něho usmála.

„Na zdraví.“ Pozdvihla láhev Caroline. S Caroline byla větší sranda, než se samotným Mattem. V Grillu jsme vydrželi až do večera. Pomalu se tam scházelo více a více lidí a zábava se zvětšovala.

„Damone, pojď si semnou zatancovat. Jako za starých časů,“ žadonila má malá, blonďatá a opilá princezna.

„Oč si požádáte, má drahá.“ Caroline se uchechtala a už mě vedla na parket. Protočila se pod mojí rukou a pak se ke mně přitulila. Dobrovolně! Jedna věc na ní byla jiná. Něco, čeho jsem si dřív nevšiml. Její vůně. Její vůně, pocházející z žilky, která se uvelebuje na jejím bílém a malinově vonícím krku. Je to Caroline, Damone, řekl jsem si v duchu. Moje touha byla ale mocnější než já. Odtáhl jsem její hlavu ode mě a přinutil ji tak, aby mně pohlédla do očí. Nařídil jsem ji, aby se mnou šla na záchody.

„Co tady budeme dělat?“ zeptala se. Jednou rukou jsem ji vklouzl pod vlasy a vzal ji kolem krku.

„Dáš mně to, po čem toužím!“

 


Moc se omlouvam, že kapitolu přidavám tak pozdě, ale měla jsem poslední tři týdny brigaádu, takže na psaní nebyl čas. Baví vás ještě tahle povídka? Byla bych moc ráda, kdyby se zde objevilo pár komentářů.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 26. kapitola:

 1
29.08.2011 [22:55]

NeverFrisco? Frisco?! Emoticon Děláš mi chutě, bobe. Emoticon Ještě, že dole mám ještě víc, jak půl balení pro sebe. Emoticon Pro teď máš štěstí. Emoticon
A ptáš se, jestli mě tahle povídka baví? Jasně, že jo! Emoticon Emoticon Tak další... Pokud budeš mít hodně práce teď se školou, ráda si počkám. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2011 [14:03]

jesikataDalsi Emoticon Emoticon

29.08.2011 [13:10]

jaaajaaaneee damone nesmis fuj je to.. doufam ze ma v planu ji vypit, abych tady nepsala uplny kraviny... ja ae nechci aby ji vypil... jinak kapitola super honrm dalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2011 [19:32]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale pozor na:

* Text nepodtrhávej, plete se s odkazy;
* Odkazy, které směřují na jiné stránky, se otevírají v jiném okně;
* Překlepy;
* Chybějící písmena;
* Slovosled;
* Y/I;
* Přímá řeč; pokud za přímou řečí následuje sloveso (řekl, zamumlal, zašeptal apod.), končí přímá řeč čárkou a následující věta začíná malým písmenem.

Příště si dávej, prosím, pozor.
Děkuji...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!