Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Další Cullenová - 5. Au, noha


Další Cullenová - 5. Au, nohaEmmett je ze Stely absolutně paf, ale není sám - Stela koukne na Edwarda, Edward na Stelu...

(pohled Stely)

,,Ale líbíš se mi." Promiň Rose, tohle jsem si prostě nemohla odpustit. ,,A teď padej." Jo, vim že mam větší sílu než většina ostatních upírů. A co má být? Někdy to přijde vhod.

Já většinou přemýšlím za pochodu, takže jsem došla k upírskému stolu a řekla: ,,Ahoj." Vlastně jsem původně chtěla říct ,,Ahoj upíři" , ale vzhledem k tomu, že na nás všichni civí a mě to myslí vážně rychle, jsem si to včas rozmyslela. Wow. Všichni mě pozdravili. Odolávala jsem  nutkání usmát se n a Emmetta a dusit v sobě smích při pohledu na jeho výraz, ale nebyla jsem natolik silná, abych se ubránila minimálně polovině upíří famílie. Rose by mě zmlátila za to, že jí svádim bráchu-snoubence, Alice by mě zmlátila, protože bych narušovala klid a mír v jejich rodině, Jasper by mě zmlátil, protože bych se bránila před Alicí a Edward by mě zmlátil jen tak, ze srandy. Akorát chudáček hloupoučkej Emmettík by seděl a valil na nás oči. Uf. Edward se rozchechtal a já jsem si radši sedla.

,,Vypadá to docela dobře, ne?" uchechtl se Emmett a dloubal vidličkou do něčeho žlutého a nechutného - bramborová kaše. Fůj!

,,Ale jo. I když mam i oblíbenější jídla." Emmett a Edward se zasmáli a Alice se rozhlédla po okupovatelech jídelny. Jasper se na ně podíval jako... No, jako na blbečky. Chvíli jsme se mlčky dloubaly v jídle. Tedy až na mě. Já jsem kvůli Jasperovi předstírala,  jak mi ta kaše chutná.

Úspěšně jsem to do sebe vydržela házet asi deset minut, a Jasper vypadal, že mi na to skočil, takže jsem si řekla ,,Mise splněna" a s úlevou se vydala ke koši vyhodit zbytky. Když jsem k němu došla, uslyšela jsem, že ke mě někdo jde. Byl to Edward, to jsem poznala okamžitě.

,,Ahoj, upírko," usmál se na mě. Fíha. Ten je ale krásnej.

,,Ahoj, zrzavče" uchechtla jsem se na oplátku. Nejspíš ho to docela pobavilo.

,,Nesu špatný zprávy." No vzhledem k tomu, že se pořád ještě tak nádherně usmíval bych to neřekla.

,,Jasper ti to nezbaštil, ale nechtěl se ptát před námi. Tak mu nedělej radost, a nezůstávej sním sama, jo?"

,,No problemo," řekla jsem a široce se usmála. Pak se mlčky otočil a odešel.

Jasper mi to nezbaštil... Ale zbaští.

,,Je vám taky tak blbě? Mě teda jo. Asi sem se přejedla," zašklebila jsem se, když jsem se jako balvan svalila na židli.

,,To bude ta kaše. Zdála se mi nějaká divná. Taky mi neni moc dobře," odpověděl Jasper. Alice povytáhla obočí a já s Edwardem jsme na sebe pokrčili rameny. Co mu je?

Emmett ho předevčírem praštil do hlavy. Možná se to projevuje, myslela si Rose. Edward si směrem k ní zaťukal na čelo a já jsem vyprskla smíchy. Jasper si pomyslel, že jsem úplně blbá.

Asi po pěti minutách jsem se rozhodla, že ,,se vypnu". To je další plus oproti Edwardovi - ten musí snášet myšlenky ostatních ať jsou sebeošklivější.

,,Jauvajs!" spíš jsem zaklela než vykřikla, ,,kterej blbeček mi šlápnul na nohu?" A došlo mi asi až po vteřině, proč se Jasper tváří tak spokojeně a zbytek stolu buď otráveně nebo naštvaně.

,,Cháchá! Seš úpír, cháchá!" šeptal rozjařeně Jasper a houpal se na židli jako by chtěl začít poskakovat. Chudák Alice.


4. Kapitola <○> 6. Kapitola

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Další Cullenová - 5. Au, noha:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!