Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ďalekohľad lásky - 14. kapitola


Ďalekohľad lásky - 14. kapitolaJa viem, že je to o dosť kratšie... ale dnes som naozaj nemala veľa času, takže vám prinášam aspoň toto. Nič extra sa tam neprihodí, len som dnes dala svojim postavám zase chvíľku šťastia. Ďakujem za všetky komentáre, ste úplne skvelí, ale nechápem, že vás to baví, jednak čítať a ešte aj komentovať... Ale ďakujem, naozaj si toho veľmi, veľmi cením. Venované: EdBeJinke, DarkPassion, Ronnie, Dorianne, Ivke, Mimi79, Nikki, Paike, Beny, Nothingisimpossible, Blotik, Kixy25, Jarusinke, NeliQ, Rosalie7, Millie Cull, MI_ROSe_LAVE, eMushke, Torenc Cullen, Eve, Eternity, Ashley Greene, Lololke, Victoriiiiii, Elanor, Poppy, Gine, Tanii 4581, TayLoORiSsOoCuTeE, BellaCullenSwan, Anysek, HappyDee, Petronelke, AnnieCullenStefanovic, lucik113, Lettynke, Jaane, Belle007 Daske AliceRenesmeCullen, Mishkaaa, Blackstar, Ange00, bubáčik, misqe, Nebraske a aj Elfík!:) Tak dúfam, že sa vám to bude aspoň trochu ľúbiť, naozaj ďakujem, ste neskutoční! S láskou, Rosie!

14

Dnes šťastím moje srdce žije,

dnes nik môj úsmev neukryje,

dnes túžim len s tebou byť,

navždy, po tvojom boku žiť...

Ja moje druhé ja a Irena - soundtrack

„Ale, ale on tu bol!“

Skríkla som na miesto, kde som videla Lucasa. Ja som ho tam vážne videla!

„Kto Belli, kto tam bol?“

Prehováral ku mne Edward a chcel si ma otočiť na seba. Kde je, kde je?! On tu predsa bol! Ešte pred chvíľou... Zmätene som otáčala hlavou do všetkých strán... To nie, nie, nie kde sakra je?! Ticho som zavzlykala. On tu nebol, bol to len blud... Tí mokrí zradcovia zase pretiekli cez okraje mojich očí. Edward si ma vzal do náruče a otočil na seba.

„No táák, pšššt, Belli, kto tam bol?“

„L – L, Lucas, ja som tam videla Lucasa.“

Zavzlykala som a zase sa obrátila smerom ku billboardu. Možno som čakala, že sa tam zrazu zázračne zjaví, ale nič také sa nestalo. Otočila som  zase tvár ku Edwardovi. Nežne mi strel slzy z tváre a pevne si ma ku sebe privinul. Všimla som si detí a aj ostatných, ako sa na nás zdesene dívajú. Premávka na ceste sa zase kľudne rozhýbala. Musím sa vzchopiť. Proste musím. Rýchlo som si zotrela posledné slzy a zhlboka sa nadýchla.

„Už je to v poriadku Edward, ďakujem.“

Šepla som smerom ku nemu. Najprv si ma zamračene meral, ale keď som sa pokúšala už vstať, tak sa rýchlo vyšvihol na nohy a mňa si vyzdvihol ku sebe. Pevne ma vzal za ruku a počkal, kým na ceste neboli autá a mohli sme prejsť na druhú stranu.

„Čo-?“

Chcela sa spýtať Alice, ale Edward zavrtel hlavou a tak dal Alice jasne najavo, že teraz sa to nehodí. Asi mu niečo povedala v myšlienkach, pretože Edward len prikývol. Vzal ma pevne okolo ramien, pritisol čo najbližšie ku sebe. Jemne ma chytil za ruku a hneď ma viedol ku autám. S nami išiel ešte Derek, lebo už bol poriadne unavený. Ostatní ešte ostali v meste.

Auto zastavilo pred domom Cullenovcov. Derek počas jazdy zaspal a tak ho teraz Edward opatrne vzal na ruky a ja som cupitala za nimi do domu. Pozdravili sme Esme, ktorá sa pravdaže pýtala, prečo sme prišli skôr a ja som sa hneď vyhovorila na to, že sme boli unavení. Teda, ja a Derek. Len sa na nás usmiala a už aj sa dala do pripravovania nášho obedu. S Edwardom sme zaniesli Dereka do izby. Jemne ho položil na posteľ, ja som ho poriadne prikryla a venovala mu jemný bozk na čelo.

S Edwardom sme vyšli na chodbu a on ma zaťahal za ruku do svojej izby. Len som sa na neho pousmiala, dokázal mi zlepšiť náladu aj v takýchto chvíľach. Zatvoril za nami dvere, otočil sa na mňa a vzal moje ruky do svojich.

„Aj ja by som chcel.“

Usmial sa na mňa a ja som nechápala.

„Čo by si chcel?“

Opýtala som sa ho pobavene, pretože sa tak krásne usmieval, ako už dávno nie. Bol to ten lišiacky úsmev.

„Pusu, ako si dala Derekovi.“

 

Lady Gaga - No way

Usmial sa ešte viac. On je proste blázonko. Dala som sa na špičky a už, už sa natiahla ku jeho čelu, keď v tom sa Edward rýchlo priam nalepil svojimi perami na moje. Mierne som sa pousmiala a potom sa plne vžila do bozku. Mal tak chladné pery, ale vôbec neboli nejaké tvrdé, ako som predpokladala. Práveže boli také, ako keby presne pasovali na moje. Edward okolo mňa obtočil svoje krásne paže. Srdce mi búšilo ako o život, dlane sa potili a telom mi prechádzala neznáma triaška šťastia. Po chvíli ukončil bozk a nosom mi jemne prešiel po tvári.

„Ďakujem.“

Šepol svojim ľúbezným hlasom. Pootvorila som pery a darovala mu ešte jeden rýchly bozk.

„Aj nabudúce.“

Hneď ako som sa pousmiala, ma Edward oblapil svojimi mužnými pažami a skryl v objatí. Oprela som si hlavu o jeho hruď. Konečne nie sama... Edward ma jemne hladil po vlasoch. Už dávno mi nebolo takto skvelo. Bolo to, ako keby sa mi splnil sen, ktorý sa mi sníval, ešte keď sme boli u Terezy a Franka. Ten sen, kde sme boli pred krásnym domom a na lúke sa ku mne hrnuli deti a nakoniec aj Edward. A teraz ten sen bol skutočnosť...

Nakoniec sme s Edwardom skončili v posteli vo vzájomnom objatí. Možno hodinu na to prišli deti a všetci sme išli dole do obývačky pozerať nejakú komédiu, ktorá bola prístupná aj pre deti. Usalašila som sa spokojne v Edwardovej náruči a film začal. Milovala som ten zvuk, keď sa moje deti smiali, i keď to občas rušil Emm, svojím bujarým, ale aj tak to vo mne vyvolávalo pocit šťastia a víťazstva nad smolou.

Asi v polovici filmu ma začalo nepríjemne páliť v nose a ja už som vedela, čo to znamená. Začala som sa vymotávať s Edwardovho objatia.

„Bell, čo - ?“

„Červená!“

Šepla som s dôrazom na to slovo. Edward ma hneď pustil a všimla som si, ako sa všetci napäli. Dohodli sme sa na tomto slove, keby mal zase niekto problém s krvou. A teraz všetci vedeli, že nesmú dýchať. Pridržala som si dlaň na dierke a rýchlo bežala hore do kúpeľne. Okamžite, ako som tam vošla, som sa najprv zamkla a potom otvorila okno. Nahla som sa nad umývadlo a pustila dlaň z nosa.

No fuj... Tieklo to priam malým prúdom. Mierne ma z toho množstva krvi napínalo, ale nakoniec som to vydržala.

„Bell, v poriadku?“

Spytoval sa ma Edward, ktorý asi stál za dverami.

„A – áno, je to ako minule...“

Prehovorila som. Vypláchla som si nos, aby tam nezostala ani kvapka krvi. Napchala som si tam ešte vatu, ak by náhodou a potom rýchlo vysprejovala ovocným deodorantom miestnosť, aby to prebilo pach krvi. Po chvíli som vyšla z kúpeľne. Edward sa najprv pozrel na mňa a potom upriamil znak na vatu, ktorá mi trčala z nosa. Ticho sa uchichtol, na čo som sa zamračila. Podišiel ku mne a pobozkal ma na spánok.

„No poď, ty moja červená!“

Zase sa uchichtol.

„Ha, ha...“

Predniesla som sarkasticky a Edward sa ešte väčšmi na to zasmial a jemne spojil svoje pery s mojimi. Na schodoch si ma vzal do náruče, upírou rýchlosťou zbehol schodisko a až potom ma  postavil na zem. Spoločne sme zase prešli ku pohovke a keď všetci uvideli vatu v mojom nose, vypŕskli smiechom. Zradcovia! O dva dni je súd a táto nálada sa mi veľmi páči. Už len aby súd dopadol dobre a všetci budeme konečne spokojne žiť...

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďalekohľad lásky - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!