Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Daj si pohov, Casanova! - Prolog

It is my...


Daj si pohov, Casanova! - PrologPredstavte si, že ste upír, stane sa raz jedna chyba a vy zabijete človeka, vyrovnať sa s tým je priam nemožné. A tak, si odídete do vyhnanstva, kde sa vyše 100 rokov s nikým nevidíte, neviete aká je móda, nepoznáte slová ako čau kámo a pod., viete len, že chcete začať znovu žiť, lenže vy poznáte iba vybrané chovanie, etiketu a samé Madam tam, Madam sem. Svet vonku, je pre vás niečo nové... Ako zvládne Bella Staro - Nového Edwarda? Ak vás zaujme poviedka, zanechajte komentár:) Prvá časť je smutná,ale ostatné už budú bláznivé:D tak príjemné čítanie:) vaša Rose!:)

Prolog - Minulosť

mad world

Bola to moja osudová chyba, preto som sa rozhodol takto konať. Som monštrum, ktoré nikdy nemalo uzrieť svetlo sveta. Mal som byť už dávno mŕvy a nie nesmrteľný, no nežijúci, silný, rýchly, skoro neomylný ale hlavne cítiaci, pociťujúci tú bolesť a hanbu, za to, čo som vykonal. Bol to človek, nepoznal som ho, možno otec detí, možno muž manželky, možno priateľ ženy, možno učiteľ študentov, možno doktor chorých... no teraz už bolo na takéto úvahy neskoro.

V mojom kamennom srdci som cítil iba prázdnotu a bolesť. Stal som sa tým, čím som nikdy nechcel byť, o čom sa mi ani len nesnívalo, stal som sa vrahom... Tak chladným, lačným a rýchlym... neohľaduplným... Bol tu iba môj smäd a túžba... po tej červenej tekutine, ktorej sa hovorí krv. Čas sa už nedá vrátiť a taktiež sa už nedajú vrátiť skutky, ktoré som napáchal. Priznávam sa, zabil som a bolo to naposledy, ja sám sa posielam do vyhnanstva Aljaškých lesov, kde budem prežívať svoju večnosť, sám.

Píše sa rok 1856, a ja, Edward Cullen, ako upír a vrah, prisahám, že tento list mi vždy bude dokazovať, akého strašného skutku som sa dopustil, vždy keď si ho budem čítať, pripomenie mi, aké som bol zviera, a že som kvôli krvi zabil nevinného človeka v uliciach nočného Londýna a preto odchádzam stráviť večnosť na Aljaške. Nie som nešťastný, z toho, čo som, ale z toho, že som dovolil, aby sa vo mne zobudilo zviera, ktoré 20 rokov Carlisle mal pevne pod kontrolou, ale vďaka mojej prosbe odísť a žiť sám, sa zviera zobudilo.

Odchádzam a kým sa nenaučím chovať ako človek, žiť ako človek, byť človekom a chovať city ku ostatným, nevrátim sa. A zviera vo mne, bude pevne pod zámkou. Ďakujem Esme a Carlislovi, keď budem spôsobilý sa vrátiť, prídem späť domov. Tento list bol napísaný rukou Edwarda Cullena, syna Carlisla a Esme Cullen, 28. septembra 1856, Londýn.

Mladý čarokrásny muž, pripomínajúci Boha, sa zdvihol od písaného listu. List opatrne preložil, vložil do obálky a tú do honosnej šperkovnice, ktorú si vložil do batohu. S bolestivým výrazom v tvári sa potichu postavil, vyšiel pred menší dom a pochodoval cez celé mesto. Bolo práve preplnené ľuďmi. Muž bol celý odetý do čiernej a nik nemal ani len šancu vidieť mužovi do očí, ktoré by mohli odhaliť jeho naozajstnú totožnosť.

Rýchlo prešiel celé mesto, až sa dostal na dlhú štrkovú cestu. Tam sa rozbehol svojou skutočnou rýchlosťou priamo do lesov. Ďalej preplával oceán, aby sa dostal na americký kontinent a tam si to nasmeroval priamo na Aljašku. Krajinu, ktorá nebola obývaná. Bola krásna, studená a priam volajúca o jeho spoločnosť. Tam si postavil vlastný dom, vyrobil si vlastné šatstvo a bol presvedčený, že tam aj prečká svoju celú večnosť... no nie všetko je tak, ako sa zdá...

1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Daj si pohov, Casanova! - Prolog:

 1
1. Petronela webmaster
04.10.2016 [18:11]

PetronelaPo několika letech se opět vracím k tvé tvorbě - za posledních pár dní jsem si znovu přečetla Ďalekohled lásky a Snovou Lady a teď je na řadě tato povídka, kterou jsem bohužel tehdy nepřečetla - nechápu z jakého důvodu, když tvou tvorbu naprosto zbožňuji.
Ale tak každopádně dneska jsem povídku otevřela a jde se číst. Už se moc těším, co ten tvůj bravurní mozeček vymyslel tentokrát
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!