Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ďáblova snoubenka - 2. Bella

11777


Ďáblova snoubenka - 2. BellaDívka v rudém je Bella. Hledá pomoc a dostane ji. Pak však znovu zmizí a nikdo neví, zda se vrátí...

 

BELLA
(Edward)

 

 

Dívka se pomalu otočila, usmála se a prohlédla si rodinu. Když přišla řada na mě, oči se jí rozzářily a ona se usmála mnohem víc. Všichni jsme zalapali po dechu.
„Bello?“ zašeptali jsme všichni sborově. Ta dívka jí byla neuvěřitelně podobná. Jediná změna byly její růžky trčící z vlasů, rudé rty a oči barvy ohně. Propalovala mě nimi a pak tiše odpověděla.
„Jsem to já,“ zašeptala a sklonila pohled na své kozačky. Koukala do země a nikdo nebyl schopen slova. Tohle přece není pravda. Buď je to jen sen, nebo je z mé Belly čert. Jenže upíří nespí. Sakra. Nikdo se nezmohl na slovo a jen na ni zírali.
„Já… moc se omlouvám, chápu, že vás zdržuju a obtěžuju, ale potřebuju pomoc. Pak půjdu a slibuju, že už mě nikdy neuvidíte. Prosím,“ zadrmolila, stále hledíc do země. Co si to myslí? Vždyť jsme šťastní, že ji vidíme. Nejradši bych ji běžel obejmout, ale ona věří, že ji nemiluju. Nenávidí mě. Já ji opustil.
„Bello!“ zaječela Alice a vrhla se k ní. Běžela k ní, když v tom jí naproti vystřelila nějaká ohnivá bublina. Smetla Alice z cesty a odhodila ji dál od Belly.
„Jsem v pořádku,“ zašvitořila Alice, když se zvedala ze země a smutně se na Bellu podívala.
„Já, moc se omlouvám. Strašně jsem se lekla,“ zašeptala Bella a znovu se zadívala do země. Já tam pořád stál, neschopen slova. Alice se zase chystala pokusit se ji obejmout, když ji zastavil Bellin hlas.
„Carlisle, prosím, potřebuju pomoct. Je to velmi důležité a v zájmu všech. Spěchá to,“ řekla a sledovala Carlisla.
„Rád ti pomůžu Bello, ale myslím, že bys nám mohla spoustu věcí vysvětlit,“ odpověděl jí Carlisle.
„Pokud vás to bude zajímat, všechno vám vysvětlím. Ale teď potřebuju poradit, neslyšel jsi někdy něco o Prstenu upíří vůle?“ zeptala se naléhavě. Carlisle zmizel a za chvíli stál zase na tom samém místě a podával jí knihu.
„Vím o něm jen to, co stojí v této knize,“ řekl Carlisle a podal Bella knihu. Ta pouze zvedla ruku a kniha proletěla vzduchem. Přistála v Bellině napřažené ruce. Dlaň položila na desky knihy a zase zamumlala něco nesrozumitelného. Pak knihu poslala zpět, aniž by se jí dotýkala. Uměla hýbat věcmi.
„Děkuju a nevíte náhodou, kde bych našla ty Volturiovi?“ zeptala se. Cože? To nemyslí vážně. Chce jít za Volturiovými?
„Bello! Nemůžeš za nimi jít!“ vykřikl jsem zděšeně.
„Já si můžu dělat, co chci a ty mi do toho nebudeš mluvit! Co je ti do toho?“ zaječela podrážděně.
„Tak kde najdu ty Volturovi? Je to opravdu důležité,“ pokračovala zase klidně.
„Neříkejte jí to! Vždyť ji zabijí,“ zařval jsem na Carlisla.
„Itálie, Volterra. Skvěle, děkuju,“ všichni se na ni nechápavě podívali.
„No co, taky umím číst myšlenky. Ale dokážu to vypnout,“ usmála se na nechápající členy rodiny a otočila se k nám zády.
„Agored!“ vykřikla a vymrštila před sebe dlaň. Z té vyšlehly plameny a vytvořily před ní ohnivý kruh. Jen tak visel ve vzduchu. Vykročila směrem k němu.
„NE!“ zařval jsem.
„Vrátím se, dlužím vám pár vysvětlení,“ otočila se a usmála.
„Bello, mají gardu! Jsou mocní,“ znovu jsem na ni zvýšil hlas.
„Neboj se o mě, dokážu se o sebe postarat. A pár upírků? To zvládnu,“ zasmála se a vešla do ohnivého kotouče. Zmizela, stejně jako ohnivý portál. Nezbylo tu nic, co by připomínalo její přítomnost. Všichni smutně koukali na místo, kde zmizela. V myšlenkách všech byla jen spousta otázek. Co je zač? Vrátí se? Odpustí nám? Všichni jsme se vydali loudavým směrem do obýváku. Carlisle zalezl do své pracovny a slyšel jsem pouze tiché dopadání knih na zem. Hledal kdo nebo co je Bella…

 


     



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďáblova snoubenka - 2. Bella:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!