Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ďáblova snoubenka - 1. Překvapení


Ďáblova snoubenka - 1. PřekvapeníJe to asi měsíc, co Edward opustil Bellu. Z proudu jeho myšlenek a nekonečné bolesti nad její ztrátou ho probudí až tajemná, dunivá a ohlušující rána z jejich zahrady. Edward se na to jde taky mrknout. Na zahradě mají hlubokou puklinu a z ní šlehají divoké plameny. Pak z ní vyskočí nějaká tajemná žena v rudém...

 

PŘEKVAPENÍ
(Edward)

 

 

Je to jen pár dnů, možná víc, co jsem udělal nejtěžší a nejbolestnější rozhodnutí ve svém životě. Ale je to tak lepší. Ochrání ji to přede mnou. Zapomene, zamiluje se a bude žít šťastný lidský život s hodným manželem a kupou dětí. Je to dobrý důvod ke lhaní. Musel jsem jí říct, že pro mě není dost dobrá a že ji nemiluju. Uvěřila. Tak moc mě bolí, že mi uvěřila. Snadno, stačilo pár falešných vět. Ale je to tak lepší. Zapomene… Ale co já? Život bez ní nemá cenu. Ani se to mu nedá říkat život. Snad živoření, přežívání. Tak strašně rád bych se teď před ní plazil na kolenou a prosil ji, aby mi to odpustila. Jenže já jsem pro ni zlo. Já jsem netvor a ona anděl. Nepatříme k sobě. V tom jsem sebou škubl. Ne, to jsem nebyl já.
„Nech mě,“ zasyčel jsem.
„No tak brácho, pojď na lov. Vždyť už tu sedíš měsíc a koukáš na zeď,“ přemlouval mě zase Emmett. Tak to už je měsíc? To jsem ji již měsíc neviděl? A už ani nikdy neuvidím. Na lov? Nemám žízeň.
„Nemám žízeň,“ řekl jsem ledově a odvrátil od něj tvář.
„To určitě, oči máš temné jako noc a ty kruhy…“ to už však nedokončil. Za domem se ozvala ohlušující rána. Bitky s Emmettem nebo baseball, ani to na tu ráno nemělo. Kdybych nebyl upír, urvalo by mi to uši. V tom Emmett vystartoval za dům. Mě je to jedno, ať třeba země vybouchne. Co mi je potom? NE! Co Bella? Nesmí zemřít. Zemi se nesmí nic stát a vystartoval jsem za dům…
Mezi domem a lesem, přímo v místě, kde Esme pěstovala nějaké kytky, zela v zemi hluboká trhlina. Šlehaly z ní plameny vysoko na nebe. Nebyl přes ně vidět ani les. Cítil jsem to horko, bylo cítit všude. Sálalo z té díry. Podíval jsem se na rodinu. Stáli před domem, ani se nehnuli. V myšlenkách všech byl pouze jeden velký otazník. Nikdo nevěděl, co to je, ani co se děje. Dál jsem jen tupě zíral na plameny, neschopen slova. Najednou jsem přes plameny uviděl vyletět dlaň, okamžitě za ní paže a nakonec hlava a tělo. Jako střela z té díry vyletěla nějaká žena a smála se na celé kolo. Dopadla na zem, zády k nám. Klekla si k okraji pukliny a začala se znovu smát.
„Nikdy bych si tě nevzala, ty oplzlej ďáble!“ zařvala dolů. Zněla pobaveně.
„Ty mrcho! Nikdy to nedokážeš. Jsi zbabělá a slabá!“ zahřměl hluboký hlas ze dna jámy. Zněl hrůzostrašně.
„Ty máš co říkat,“ zavolala na něj znovu. Pořád se mu vysmívala. Pak vstala a zavolala: „Sbohem!“
Natáhla před sebe obě ruce a něco nesrozumitelného zamumlala. Viděl jsem rudou zář a pak začaly plameny pomalu ustupovat. Puklina se začala od krajů stahovat, až zmizela úplně. Zbyla po ní jen ožehnutá tráva a Esmeiny květiny.
Teprve teď jsem si ji mohl prohlédnout. Pořád stála zády, ale měla na sobě rudé kozačky na podpatku, krvavě červené korzetové šaty bez ramínek, sahající sotva do půli stehem. Na zádech se jí vlnily kaštanově hnědé vlasy a na temeni hlavy měla narostlé dva malé výběžky. Rohy. Co je zač? Čert? Utekla teď z pekla? Nejspíš ano.
Z přemýšlení mě probralo, až když si dívka klekla na jedno koleno, podívala se na zatažené nebe. Pak rychle vyšvihla jednu ruku vzhůru a zase něco zamumlala. Najednou začala celá hořet. Hned na to se začaly plameny stahovat od konců těla. Pomalu ubývaly, až jí hořela pouze zvednutá ruka. Pak se jí z napřažené dlaně vytvořila ohnivá koule. Ona vstala, chytla tu kouli mezi obě ruce a pak znovu něco zamumlala. Koule se najednou zcvrkla a místo ní ji na ruku padal malý, rudý prstýnek. Navlékla si ho na prst a pomalu se začala otáčet…

 


 

◄      



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďáblova snoubenka - 1. Překvapení:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!